dubtes dels símptomes d'embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nenea
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

dubtes dels símptomes d'embaràs

EntradaAutor: nenea » dg. gen. 09, 2011 12:35 pm

Bon diumenge!! sóc nova en aquest fòrum i també en la recerca :-()) . Fa dies que us llegeixo i m'he decidit a participar d'aquests fòrums.Tinc dubtes amb els símptomes que actualment tinc. Com he anat llegint totes estem pendents del que sentim o no sentim durant l'espera....Quant és comencen a tenir els primers símptomes si les relacions s'han tingut durant l'ovolació o aprop moltes gràcies :-()-)
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: dubtes dels símptomes d'embaràs

EntradaAutor: silviapml » dg. gen. 09, 2011 1:35 pm

Primer de tot pensa que si has arribat a fecundar l'ou, triga entre 7-11dies en implantar-se, en cas que implanti, i llavors hauries d'esperar a que la hormona beta-HCG fos prou alta com per començar a fer algun canvi al teu cos O sigui que si notessis algun símptoma, que això depèn de cada persona perquè no tothom nota res els primers dies i si els nota, es poden confondre amb símptomes de regla, seria per quan et toqués tenir la regla.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
nenea

EntradaAutor: nenea » dg. gen. 09, 2011 1:41 pm

Moltes gràcies per respondre. És que tinc dolors de menstruació però encara em queden 2 setmanes perque em vingui la regla..que espero que no vingui es clar!! i per això no entenc que és....potser és l'ovolació i ja està oi?
Estic paranoia en aquest tema...aix! però gràcies
Una abraçada!!!!
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. gen. 09, 2011 3:30 pm

És possible que estiguis ovulant. Per no tornar-te lela (que totes ens hi hem tornat esperant), mira d'ocupar-te molt les hores!!! neu:-D
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Maduixeta Bonica
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dg. gen. 09, 2011 3:46 pm

Hola nenea i a totes les altres!!!!!!!!!!!
... jo tb fa poquet que sóc al fòrum i en la búsqueda :cnena: :cnen: ... he llegit vàries temes dels símptomes però són individuals a cada dona: més cansament, més són, més gana, sagnat d'implantació, dolor pèlvic, vòmits, marejos, etc... però cada dona és un món i hi ha dones que tenen símptomes, altres no... jo parlo del què he llegit... lo que vagi notant jo aquest mes ja us ho aniré comentant, estic super ilusinada... com totes, oi? però no cal obssessionar-se que no porta res bo... segur que totes aconseguim aquestes panxulines tant desitjades, sort a totes!!!!

Fins aviat,
<:-<
nenea

EntradaAutor: nenea » dg. gen. 09, 2011 3:55 pm

Hola Silvia i maduixeta bonica!! moltes gràcies i si deu ser que estic ovolant..a veure si ben aviat totes plegades notem símptomes més evidents d'ambaras...el millor no pensar gaire i deixar que el temps segueixi el seu curs
un petonas i estem en contacte!!!
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dg. gen. 09, 2011 4:35 pm

Hola boniques!!!
sé que és dur, i molt desesperant quan els dies sembla que no avancin al calendari...però disfruteu també d'això!!és super bonic! havieu tingut aquesta sensació d'il.lusíó absoluta alguna vegada????
Espero que totes disfruteu molt i molt d'aquestes papallones al estómac que el dia menys pensat es convertiran en patadeteeeeeeees!!! :love: :love: :love: No hi ha res més maco en el món que aquest cúmul de sensacions i sentiments!!! ànims a totes!!!! >.-<: :p-) :p-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
nenea

EntradaAutor: nenea » dg. gen. 09, 2011 4:53 pm

Hola a totes!!
Una te tantes ganes i fa tant de temps que desitja ser mare que quan sap que ha arribat el moment d'intentar-ho...desespera no saber que està passant a dins nostra...però suposo que és inútil donar voltes a algu que no sabem...el millor és gaudir del moment, no pensar i els símptomes vindran o no però sempre amb la il.lusió :-())
M'agrada poder compartir amb vosaltres aquests moments i veure també que no sóc la única..costa poder parlar del que vas vivint.....estic aprent amb aquests forums i m'agrada saber que existeixen. Doncs res a anar fent i segur que algun dia <:-< aix quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

una abraçada mares i futures mares!
i GRÀCIES :-()-)
nenea
conilleta
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

EntradaAutor: conilleta » dg. gen. 09, 2011 6:53 pm

Hola nenea!!

El meu símptoma principal va ser el de dolor d'ovaris, bé no se si d'ovaris, però com si m'agués de venir la regla, una setmana abans de la primera falta. A mi mai m'havia fet mal i em va fer sospitar...jejej...

Lo principal ara mateis, es que visquis aquesta etapa de buscar lo més tranquil·la possible i contenta, i que tu i la teva parella ho disfruteu!!! tot arriba, ja ho veuràs!!
Imatge
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dg. gen. 09, 2011 7:35 pm

Hola noies!
Doncs jo no vaig notar res d'especial... bé, la única cosa diferent a quan em baixava la warry va ser que a mi normalment em començaven a fer mal els pits una setmana abans de que em baixés i em van començar a fer mal 1 dia abans de la falta... per la resta, el mal d'ovaris que vaig tenir els dies (i setmanes) posteriors era el mateix que quan m'havia de venir... I a dia d'avui (estic de quasi 19 setmanes), encara hi ha dies que em fa el mateix mal (com ara mateix!!), acompanyat de punxadetes... aixi que ja veieu, cada dona és un món i els simptomes pdoen ser molt i molt diferents!
Que tingueu sort i la búsqueda sigui curteta!! :-()-)
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Natt
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Natt » dg. gen. 09, 2011 8:18 pm

hola totes, ja som una mes!! jo estic tb a la espera de que em baixi la "susodicha" dijous vinent, des de fa uns dies q cada vegada q menjo no em cau gaire bé el dinar, se'm regira un mica l'estomac a l'hora de fer la digestió, no he tingut ganes de vomitar però no estic còmode... desprès se'm passa, i torno a tenir gana.... tb a mi els pits se'm inflen una setmana abans de la warry i desprès quan em baixa tornen a la seva grandària habitual i aquest mes encara estic esperant q es posin durs i grans... ara una cosa si es certa! la ment es mol molt complexa i es el nostre primer mes de busqueda desprès d'esperar-nos 6 mesos por culpa de una vacuna, tb es cert q potser sigui tot imaginacions meves... les nausees potser es una passa d'estomac i els pits port ser q aquest mes se'm retrasi la warry una setmaneta com ja m'ha fet algun cop i per aixo encara no estiguin inflats.... ja ja ja :ufs:
Ànim a totes les cercadores i sobretor a les novates q com jo ens estem animant en el forum SP!!! :ok:
GENER 2011: bioquímic 5+3
GENER 2012 Neix la nostra bruixeta, la BERTA.
MARÇ 2015: legrat 8 setmanes, "Huevo huero"
MAIG 2015: bioquímic 6 setmanes
campannilla
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dg. gen. 09, 2011 8:50 pm

Hola guapa!!
Els dolors que tens poden ser la ovulació (pels dies que dius que et falten per la regla) però crec que això és bo. Vull dir que no notes podem notar quan estem ovulant i si tu tens la sort de poder saber quan ovules pels dolors et serà més fàcil calcualr els dies fèrtils.

Molta sort en la teva busqueda!!! tan de bo ens hi quedem totes aviat!
Imatge

Imatge
nenea

EntradaAutor: nenea » dl. gen. 10, 2011 10:50 am

Bon dia de dilluns boniques!!! si,si és veritat que en el fons és una sort sentir el dolor de l'ovolació ja que ser que estic en dies fèrtils...de fet normalment noto quan ovolo.... cal treure sempre la part positiva de les coses i més d'aquest camí de recerca ..... Avui em sento rara...

Gràcies per les respostes i per explicar que va sentint cada una, és molt útil malgrat sabem que cada dona és un món..a mi m'ajuda i em sento acompanyada...sóc novata total a la recerca d'un/a <:-< aneu explicant.....

Petons i sort a totes!!!!!!!!!!!! :ok: :ok:
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dl. gen. 10, 2011 9:22 pm

Hola!

Jo noto exactament tota la ovulació... la veritat es que a mi em va anar força bé per calcular els dies fertils. Em vaig quedar embarassada a la primera i encara que no crec que sigui això ... ajuda tenir-ho controlat!

Benvinguda Nenea! Cualsevol cosa aqui ens tens!

Anna
nenea

EntradaAutor: nenea » dt. gen. 11, 2011 10:49 am

Gràcies Anna i bon dia a totes!!!
Quina sort Anna que fos a la primera no?
Sabeu tinc la sensació que estic donant tantes voltes que no m'està anant gens bé...fins i tot em venen ganes d eplorar...no ser que m'està passant...il.lusió però pors...m'inquieta no saber i ser que no és bo no pensar....
A més estic una mica amoinada perque vaig anar al fisio per un dolor d'esquena i em va estar remenant la zona de la panxa, solc pèlvic, cadera i penso..i si estic ambarassada i aquests moviments em són contraproduents???? iax no pot ser pensar tant però em va molt bé poder-ho compartir amb vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
petons a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dt. gen. 11, 2011 6:04 pm

Nenea, estigues tranquila dona!
a mi també em pasa que quan més voltes li dones més coses sents i més tombs li dones a tot el que fas, si ho faig bé o malament, etc... pero no has de deixar que aquet sentiment et domini, proba de respirar i pensar en altres coses.
Sé q es més facil dir-ho que fer-ho... jo estaba molt agobiada, tenia mil histories al cap, que si les meves regles son molt besties, que si tindré problemes, que si a veure si m'hauré quedat i no he pres res d'acid fólic (ara ja me l'han receptat) que si mira que si m'he quedar i l'altre dia vem fer unes cerveces, que si un nen de la clase m'ha donat un cop a la panxa..etc... i el problema es que estas tot el dia amb aquestes histories al cap i amb la gent has de disimular i no pots dir res. Jo em vaig quedar en la santa gloria el dia que vaig anar al metge i vaig dir 'em vull quedar embarassada' en veu alta per primer cop a algú que no fos el meu home. De repent vaig poder treure algunes pors que tenia, ell em va tranquilitzar, em va fer volant pel ginecóleg i em va aconsellar paciencia. Res que no sapigués ja, pero el fet de poder parlar del tema en veu alta em va anar super bé, i al meu home també, pobre que ell ho porta amb més enteressa que jo pero també començaba a preocuparse i tenir una opinió de fora li va donar molta calma.

Bueno pues aixó que aquest foro també va molt bé per descaaboirarse de totes aquestes histories que sens posen al cap, així que no dubtis en desfogarte!

una abraçada!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
nenea

EntradaAutor: nenea » dt. gen. 11, 2011 7:18 pm

Ninetaa ha escrit:Nenea, estigues tranquila dona!
a mi també em pasa que quan més voltes li dones més coses sents i més tombs li dones a tot el que fas, si ho faig bé o malament, etc... pero no has de deixar que aquet sentiment et domini, proba de respirar i pensar en altres coses.
Sé q es més facil dir-ho que fer-ho... jo estaba molt agobiada, tenia mil histories al cap, que si les meves regles son molt besties, que si tindré problemes, que si a veure si m'hauré quedat i no he pres res d'acid fólic (ara ja me l'han receptat) que si mira que si m'he quedar i l'altre dia vem fer unes cerveces, que si un nen de la clase m'ha donat un cop a la panxa..etc... i el problema es que estas tot el dia amb aquestes histories al cap i amb la gent has de disimular i no pots dir res. Jo em vaig quedar en la santa gloria el dia que vaig anar al metge i vaig dir 'em vull quedar embarassada' en veu alta per primer cop a algú que no fos el meu home. De repent vaig poder treure algunes pors que tenia, ell em va tranquilitzar, em va fer volant pel ginecóleg i em va aconsellar paciencia. Res que no sapigués ja, pero el fet de poder parlar del tema en veu alta em va anar super bé, i al meu home també, pobre que ell ho porta amb més enteressa que jo pero també començaba a preocuparse i tenir una opinió de fora li va donar molta calma.

Bueno pues aixó que aquest foro també va molt bé per descaaboirarse de totes aquestes histories que sens posen al cap, així que no dubtis en desfogarte!

una abraçada!

Moltes i moltes gràcies Ninetaa per les teves paraules...aquest fòrum ha estat una troballa...i me n'alegro moltissim forma part
És com saber que hi ha un lloc on poder parlar del que se't remou per dins durant aquest procés....i veure i llegir les opinions de la gent per aquest tema i altres és molt interessant i gratificador.
Desitjo que ben aviat podem parlar de com ens sentim embarassades o com està creixent el nostre <:-< jejejeje
suposo que com és el primer mes que m'hi poso en serio...apareixen totes les sensacions possibles...suposo que a poc a poc anire posant-les al seu lloc....jejejej

Bona vesprada a totes boniques i amunt >.-<: >.-<: >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 118 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::