Consulta amb molts dubtes

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
airenm
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Consulta amb molts dubtes

EntradaAutor: airenm » dt. gen. 11, 2011 6:45 pm

Buenas a todas! He estado mirando los temas y hay bastantes que me interesan pero la cuestión es que ahora mismo estoy en un mar de dudas. Os explico un poco mi situación y a lo mejor me podríais echar una mano.
Tengo 31 años, llevo 3 años casada y mas de 10 años de relación con mi marido. Nunca he tenido el deseo de ser madre, y este deseo es compartido con él. No he tenido instinto y veo niños de amigos mios y no noto ese cosquilleo que notáis muchas. Desde hace un tiempo mi marido si que he ha hecho algún comentario al respecto de tener un nene, pero por encima.
Personalmente ahora estoy pasando un mal momento en el trabajo, llevo un tiempo de baja con ansiedad, me estoy medicando con ansiolíticos y antidepresivos que no me dejan muy fina en todos los sentidos. Me paso el día en casa dando vueltas a todo, la mayor parte del tiempo es del trabajo y cualquier cosa se me hace un mundo.
Lo que me pasa ahora es que si que empiezo a plantearme la posibilidad de ampliar la familia, pero yo misma me freno, ni siquiera se lo he comentado a él.
Hay muchos puntos en contra ahora mismo que me dicen que no es el momento:
Estoy de baja y no se que podrá pasar con el trabajo (aunque no me veo con fuerzas de volver)
Mi marido está de autónomo.
En el piso no tenemos espacio ya que la habitación que tenemos de más es su despacho.
Me estoy medicando y esto puede afectar, además que mi líbido está por lo suelos.

Pero aún y así me sigue rondando esta idea... no se si os ha pasado esto, si es normal, si simplemente es parte de que no estoy bien y le doy vueltas a todo..
Bueno espero no haberos aburrido mucho con la parrafada
Un beso
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 11, 2011 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Imatge
Imatge
Imatge
Rosal
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. des. 30, 2010 11:21 am

Re: Consulta con muchas dudas

EntradaAutor: Rosal » dt. gen. 11, 2011 7:11 pm

Bones Airenm.
No sé si et podré ajudar gaire però ho intentarem.
Primer de tot dir-t'he que prenen medicaments no sé si es bo començar la búsqueda ja que jo he pres durant 8 anys medicament per la depressió i sempre m'havien aconsellat no quedar-me embarassada.
Però si realment en tens ganes jo aniria al ginecoleg a preguntar-ho. Lo de la feina el pis(no tens prou lloc...) i aquestes cosetes crec que son secundàries, ja que mai estaràs en una situació perfecte per tenir nens. Jo actualment no tinc feina, estic estudiant i visc entre dos ciutats, ja veus una mica descontrolat el tema no? però les ganes meves i de la eva parella i la il.lusió que tenim superen totes aquestes barreres.
El meu consell es que primer et possis be tu. Ja que també com dius el medicament para la libido total, i per fer bebitos has d'estar a tope!!!!!
Crec que la gent que trobaràs per aqui al forum t'ajudaran moltissim!!!
Un peto i ànims.
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 11, 2011 7:48 pm

Hola Airenm,
Es normal que en la situación en la que estás todo se te haga un mundo. Seguro que incluso lo más sencillo a veces te resulta muy complicado. Te puedo decir que estuve dos años en paro, mi madre se moría de un cáncer y encima no había forma de quedarme embarazada. Te aseguro que había días que salir a comprar el pan me resultaba un mundo.
Como te dice Rosal lo primero es lo primero y lo importante es que estés tú bien. Esto también te lo digo por experiencia porque nosotros además teníamos un problemilla de fertilidad y en toda esta movida intentamos dos IA, y por descontado, no pasó nada. Nos recomendaron FIV pero yo me planté porque pensaba que en esa situación no llegaríamos a ninguna parte. Lo bueno es que una vez encontré trabajo y asimilé la muerte de mi madre, hicimos la FIV y PUMBA! Tengo una niña preciosa de tres meses que acabo de meter en el moisés a dormir (a ver cuánto me dura ahí metida sin reclamarme neujor:-) ).
Si lo que te preocupa es que tú no quieres y crees que tu pareja sí, habladlo. Si crees que puedes empezar a tener ganas, hablado igual y espera a estar bien. Si te preocupa la edad, olvídate de que existe, yo tengo 37 años y quiero intentar si podemos tener otro bichillo por casa en cuanto la peque tenga un añito. Si puede ser, perfecto, y si no pues lo habremos intentado.
Lo que es cierto es que con la medicación que tomas, es mejor no quedarte embarazada aunque quisieras y si tienes problemas que te superan, todavía menos porque uno de los anticonceptivos más potentes es el estrés, así que añadirías un problema más a los que ya tienes.
Es cierto que nunca es el momento ideal. Pero si realmente lo quieres, cuando estés bien habrá algún momento menos inadecuado. Te aseguro que el hecho de vivir en un piso pequeño no es problema. Nosotros vivimos en un piso de 58m2, tenemos 2 habitaciones y una era el despacho de mi compi. Al final se compró un portátil y ahora tiene el despacho en el sofá (eso sí, hay cajas que les tenemos que encontrar un sitio, pero poco a poco, de momento tenemos la habitación de la cría y estamos acabando de hacer sitio a otras cosas). Tu pareja es autónomo, y qué? como si los autónomos no se pudieran organizar para tener familia. Cuando te pones, hay formas, y ni que un trabajador por cuenta ajena tuviera bien el tema laboral. Hoy en día, nunca sabes por dónde van a salirte las cosas. Yo soy interina de la gene y me pueden echar de hoy para mañana y sin indemnización, con la ley en la mano, pero no dejaré de hacer cosas por eso.
Pero lo primero para esto, como para cualquier cosa, TU TIENES QUE ESTAR BIEN, y a partir de ahí, vas construyendo tu vida, sean cuales sean tus planes.
Y te dejo que se me ha despertado la bichi y no perdona!
Cuídate mucho y un abrazo bien grande.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
miranda
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Consulta amb molts dubtes

EntradaAutor: miranda » dt. gen. 11, 2011 10:13 pm

Hola wapa!!!

Yo estoy en búsqueda del bebé, aunque he tenido que dejarlo momentáneamente por un infección en las trompas de falopio, y tomo medicación para la ansiedad desde hace 8 años.

Mi psiquiatra siempre me ha dicho que el día que me quede embarazada, tengo que dejar la medicación, porque produce malformaciones en el feto sobretodo durante el primer trimestre, pero también te digo que hasta el dia que no me quede no la pienso dejar, porque puedo tardar meses y con los nervios que me produciría dejar la medicación seguramente nunca me quedaría.

El tema del trabajo, a mi no me condiciona para nada, ahora mismo estoy de baja por la infección que te comentaba que me ha tenido ingresada varios dias, y si cuando vuelva me echan, te aseguro que seguiré buscando al bebé tenga trabajo o no, puesto que si espero que todos se ponga a mi favor puedo morirme esperando...con ésto te quiero decir que si sientes que es el momento de empezar a buscar, adelante, nunca nada será perfecto, a si que sigue tu instinto y mucha suerte!!!
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Maduixeta Bonica
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dt. gen. 11, 2011 10:41 pm

Molt bona nit airen i a totes noietes,
... penso que lo primer de tot i super, super important és que tú psicològicament estiguis bé, a tope, amb ganes de tirar endevant, il·lusinada, amb projectes en ment, que tot és fàcil... els problemes ja vénen sols. Has de deixar la medicació, quan puguis ja que pot ser perjudicial pel fetus, és millor que estiguis neta del tot abans et pots fer una analítica de sang i no tinguis mai por pq sinó mai trobaràs el moment de tenir un fill ja que les coses no són mai perfectes.
Jo he estat uns anys amb un tractament en el qual no em podia quedar prenyi, pq podia ser perjudicial pel bebito... ara per fi ho he pogut deixar, estic neta, tot i que vaig trigar 3 mesos a estar-ho i ara estem en el primer mes de búsqueda i super il·lusionada... però la meva situació tampoc és la ideal estic al paro, actualment estudio un altre cop i miro sempre de tirar endevant i ilusionada pq tot cambiarà algun dia em quedaré prenyi :-()) trobaré una bona feina, tinc un home que me l'estimo moltíssimmm estic super super enamorada desde ja fa 16 anys i com el primer dia el què ara hi ha una estimació més forta i hem crescut com a parella... i uns pares que estimo i m'estimen moltíssim i una sogre super especial.... el meu nucli familiar és maravellós.... i fa molt temps que vull ser mare i tot arriba... fa un any ho veia super complicat amb lo del tractament i ara ja hi som de peus... quina ilu aviat :-())
O sigui que airen molta força, ànim i sempre endevant, enrrera ja no cal mirar ha passat... sempre cal viure el present i planificar el futur pq sigui millor i no ens agafi per sorpresa... caminar sempre endavant... molta sort!!!!

Petonets a totes q vaja rollo us he fotut jejeje però em va super bé expressar-me amb paraules amb totes vosaltres i saber que no estic sola en aquesta recerca... gràcies a totes nenes.

Fins aviat,

:-)(-:
gretagalgo
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » dc. gen. 12, 2011 6:45 am

Rosal ha escrit:Bones Airenm.
No sé si et podré ajudar gaire però ho intentarem.
Primer de tot dir-t'he que prenen medicaments no sé si es bo començar la búsqueda ja que jo he pres durant 8 anys medicament per la depressió i sempre m'havien aconsellat no quedar-me embarassada.
Però si realment en tens ganes jo aniria al ginecoleg a preguntar-ho. Lo de la feina el pis(no tens prou lloc...) i aquestes cosetes crec que son secundàries, ja que mai estaràs en una situació perfecte per tenir nens. Jo actualment no tinc feina, estic estudiant i visc entre dos ciutats, ja veus una mica descontrolat el tema no? però les ganes meves i de la eva parella i la il.lusió que tenim superen totes aquestes barreres.
El meu consell es que primer et possis be tu. Ja que també com dius el medicament para la libido total, i per fer bebitos has d'estar a tope!!!!!
Crec que la gent que trobaràs per aqui al forum t'ajudaran moltissim!!!
Un peto i ànims.

Totalment d´acord en tot el que et diu¡¡¡
Imatge

Imatge
airenm

EntradaAutor: airenm » dc. gen. 12, 2011 8:56 am

Muchas gracias por los consejos y animos. La verdad es que todas me comentais lo mismo, que primero yo, la salud, para que luego todo pueda salir bien.
Os iré comentando como evoluciono y a ver cual es el momento bueno para comenzar este nuevo paso.
Muchas gracias! Sois unos soles!
Imatge
Imatge
Imatge
maneta
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dc. gen. 12, 2011 5:02 pm

Aiaiai casi ploro amb aquest post! :plora:
Com diuen totes mai estaràs en la situació perfecte. T'explico el meu cas a veure si t'ajuda :ok:
Fa un parell d'anys que ens vam plantejar seriosament tenir un bebito, però per culpa de la crisi vam haver de posar el fre de mà i parar en sec. En Maneto va perdre la feina i a mi em van fer un ERO temporal. No trobavem el moment, sempre era dolent. Avui per avui, en Maneto ha muntat el seu propi negoci (si, en plena crisi) a la meva feina no sabem quan cobrem, des de fa un any que em paguen tard i sense saber quan, ja em deuen 3 mesos. Diria que l'empresa no arribarà a l'estiu. Però diem que ha arribat un punt que em crida més les ganes de ser mama que els problemes econòmics o laborals que poguem tenir. Per mi crec que serà la solució als problemes d'ansietat que pateixo, millor dit ES la solució perquè desde que hem decidit fer punteria :inthebed: no he patit cap crisi d'angoixa. >.-<: >.-<: >.-<:
Així que quan arribi el moment deixeras de veure tans problemes i la prioritat serà quedar-se :-()) :-())

Una Abraçada
I pel que necessitis aquí estem!!
Imatge
petit2009
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » ds. gen. 15, 2011 9:43 pm

Hola Arienm,

Totalmente de acuerdo con las opiniones... el embarazo es un estado en el que tienes que estar al 100% y cuando tienes al bebe ya ni te digo.,..

Yo tambien estuve tomando durante 2 años ansioliticos y los dejé algunos meses antes de quedarme embarazada... desde ese momento (hace 3 años ya...) no he tenido ningun cuadro más de ansiedad... las prioridades en la vida te cambian por completo.

Pero eso si... tienes que tener una buena salud...

Por lo del tipo yo tambien tenia un despacho y paso a ser la habitacion del niño... ahora cuando queremos trabajar desde casa tenemos un portatil y las cosas mas recogidas de quita y pon.... Queres es poder asi que adelante!

Besos
Riu
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: Riu » ds. gen. 22, 2011 7:20 pm

Hola Arienm,
fa dies que vaig llegir el teu post...i m'he engrescat a escriure't ja que d'alguna manera em sento identificada. Saps..serà el primer de molts posts que espero escriure.
Des de fa un uns mesos que jo també estic prenent medicament donat que vaig tenir unes crisis d'ansietat, tenia problemes a la feina i anava acumulant moltes presions i es que el meu cap no para...sempre està rumiant i això no m'ajuda gaire.
Jo sempre he volgut ser mare però quan vaig tenir la meva crisi el meu cap va començar a rumiar ...i van marxar-me totes les ganes.
Actualment estic fent terapia i m'està anant molt bé i tinc previst deixar les pastilles a partir de l'abril. Hauré estat 9 mesos de tractament el mínim per tal de recuperar-me segons la meva doctora. A poc a poc... i a mesura que estic més bé l'instint se m'ha anat despertant així que quan porti un mes sense les pastilles em sembla que ens animarem.

Amb això et vull donar ànims, no tinguis pressa i quan estiguis millor veuràs les coses més clares.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
petit2009
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » ds. gen. 22, 2011 11:29 pm

Riu,

Em sento super identificada amb tú... a mi el treball també em va anar acumulant un munto de tensions que varen desenvocar en casi 1 any y algo prenent ansiolítics.

L'istint de ser mare va ser la millor medicina... Vaig fer com tu de deixar-ho i al cap d'un parell de mesos intentar-ho. Em vaig quedar embarassada al cap de 20 dies de començar! Imaginat la sorpresa i la por a la vegada...

Tot va ser genial... en el moment que vaig veure la ratlleta al TE les meves prioritats varen cambiar i el meu fill ja té 2 anyets.. Vaig tenir un embaraç super feliç i perfecte... No he tornat a tenir cap crisi i soc molt feliç.

El treball es important per a mi però d'una altre manera... a l'hora de plegar... desconecto 100%.

Volia donar-te mols anims perque imagino la teva situació que un dia va ser la meva... Endevant i sempre amb molta ilusió... posant les teves prioritats a l'ordre que corresponen...

Molta Sort!!!
airenm

EntradaAutor: airenm » dg. gen. 23, 2011 4:16 pm

Moltes gràcies a totes!
Només dir-vos que us estic fent cas, pero ara lo primer es estar be jo i estic treballant en aixó i després vindrà tot rodar!
Mersi!
Imatge
Imatge
Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. gen. 23, 2011 10:27 pm

airenm ha escrit:Moltes gràcies a totes!
Només dir-vos que us estic fent cas, pero ara lo primer es estar be jo i estic treballant en aixó i després vindrà tot rodar!
Mersi!

Guapa, és que per fer coses i tirar endavant SEMPRE HAS D'ESTAR BÉ TU PRIMER!
Tu has de ser el primer de la teva llista perquè sense tu, no pots fer res x*x*x
Cuida't moltíssim i ves al teu propi ritme (de veritat!! Quan tenia 30 molta gent ja em pressionava per tenir fills i jo no em sentia ni a prop ni amb ganes. Ens vam posar quan tenia 34 i ha sigut ara als 37 que he sigut mami i si podem, a l'estiu ens hi tornarem a posar per veure si podem ser un més).
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
airenm

EntradaAutor: airenm » dt. juny 28, 2011 4:00 pm

Bon dia!
Feia molt que no escribia, he anant entrant i mirant informació i ara per fi us escric una miqueta.
He deixat l'alprazolam i ara estic deixant la paroxetina així que una vegada que ja no estigui prenent res i estigui tot be, comencem a buscar activament!
Petons a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dt. juny 28, 2011 6:13 pm

me n'alegro!!! :ok: :ok: :ok: :-()-) molts ánims i endavant!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Tintin
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » ds. jul. 02, 2011 9:20 pm

No puc afegir res més, perquè després de llegir-vos a totes, jo crec que ja ho tens clar!! Ànims a millorar-se i després ja es veurà que ets molt jove encara!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 94 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::