Mamis de 35 anyets i més...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Maduixeta Bonica
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

Mamis de 35 anyets i més...

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. gen. 12, 2011 4:30 pm

Hola petitones mamis i futures mamis!!!!
un tema que sempre m'ha preocupat és l'edat del primer embaràs... jo per l'abril en faré 35 d'anyets... (tot i que em sento com si en tingués 25 jejeje)... penseu que pot ser una problema? ja que el cos de la dona es fa vell, i tenim l'edat que tenim... ja no som unes nenes de 20 anyets... com les nostres mamis i papis que eren super joves quan ens van tenir...
jo penso que si ens cuidem, fent una vida sana amb una bona dieta, esport, activitats a l'aire lliure etc... no hi ha d'haver cap problema per l'edat oi? amb quina edat vau tenir el vostre primer bebito <:-< o quan teniu planejat ser mamis??

Em va super bé, espressar-me amb paraules amb totes vosaltres i saber que no estic sola en aquesta recerca que us tinc a totes vosaltres, encara que no us conegui, i per suposat tots els meus éssers estimats !!

Fins ben aviat, espero que aviat cantem més POSITIUS :p-) ... segur que ben aviat :ok: :cnen: :cnena:

Cuideu-vos i les prenyis aprofiteu els "antojos" i que us mimin moltíssim els vostres homes...a nosaltres, de moment, ens toca cuidar-los molt a ells... els ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· han d'estar en forma per poder nedar de valent de l'úter fins al Sr. Falopi on hi ha el "mini" ovulet... esparant que agafin el camí correcte... dreta? o esquerra? quin dilema jejeje :love:

Salut ninetes,
<:-<
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Mamis de 35 anyets i més...

EntradaAutor: petitindis » dc. gen. 12, 2011 7:22 pm

Hola,

Jo al igual que tu sempre havia tingut molta mania en l'edat del primer embaràs, volia tenir el primer nen abans dels 35 anys i con que això no es pot triar doncs em vaig quedar embarassada amb 35 anys i el vaig tenir amb 36, ja que va neixer el mes de maig i jo per l'abril feia 36 anys. Si ho hagués pogut triar segurament m'hagués quedat embarassada abans, però t'he de dir que no vaig tenir cap mena de problema durant l'embaràs, al contrari, totes les analítiques em varen sortir perfectes i tot va anar molt bé i has de pensar que tot i que abans les mares tenien el primer fill molt més joves, avui en dia els embarassos estan molt més controlats i et donen un munt de vitamines, ferro, acid fòlic, bé el que faci falta perquè tot vaig bé, per tant, jo t'aconsello que no et preocupis per això.
Espiadimonis
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: Espiadimonis » dc. gen. 12, 2011 7:57 pm

Maduixeta, jo vaig tenir el meu quart fill als 39 anys i tot va anar perfecte! Ànims!
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dc. gen. 12, 2011 8:53 pm

Hola, fa temps va haver-hi un fil sobre això mateix; l'he buscat i deu n'hi do les pàgines que té!:
viewtopic.php?f=5&t=3107&hilit=belles

L'últim missatge del fil és del 2009, però el primer és del 2007, així que si les que aleshores hi vam participar tenien a partir de 35 anys, ara ja anem per a partir de 37 o 39.

En el meu cas, en tinc 40 i als 39 vaig tenir el meu primer fill, tot i que era el tercer embaràs: malauradament, els dos previs van anar malament i un d'ells segur, segur, segons els metges, que va ser per causa (no vull dir 'culpa') de la meva edat: d'un òvul vell en sortia una ciatura molt tarada i varem interrompre l'embaràs :-(
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
LLuna22
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » dc. gen. 12, 2011 9:28 pm

Jo he tingut la meva primera filla als 38!!!! Ara té 9 mesos i mig i ja en tinc 39!!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dc. gen. 12, 2011 9:46 pm

Hola a totes!
Sí, el problema de l'edat no és tan l'embaràs en sí, sinó l'estats dels òvuls. A partir dels 35 anys les probaabilitats d'anomalies cromosòmiques als òvuls (i per tant al futur embrió) augmenten molt, i a partir dels 40 encara més. O sigui que en cas de quedar-se embarassat a partir dels 35 anys convé estar més alerta amb les analítiques del que abans es deia Triple Screening (ara PAPAA) on es calcula el risc que el fetus tingui certes malalties cromosòmiques més freqüents (per exemple el síndrome de Down), i pot ser aconsellable fer-se l'amniocentesi per exemple.

Encara que problemes cromosòmics els pots tenir encara que siguis mare més jove, i també el nadó pot tenir problemes greus encara que no siguin cromosòmics... Això no se sap mai, però tot el que sigui evitable o "vigilable" doncs millor!

Perdoneu que m'ha sortit molt pessimista el comentari, però només era perquè ho tingueu en compte!

Sort en la búsqueda!
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dc. gen. 12, 2011 9:58 pm

Hola noies! Jo no tinc 35 anys o més, en tinc 28, però tinc una germana q en té 35 cap a 36. Ella ha stat 5 anys intentant quedar-se embarassada, i aquest any, per fi ho ha aconseguit!! I per partida doble! Porta bessons!! <:-< <:-
Ella stà molt contenta, i sempre ha dit mai és tard x ser mare, mentres tinguis salut, ganes, i ilusió, tot anirà be! O sigui, q a totes les mamis, futures mamis d més d 35, endavant, q mai és tard x ser mare!!
Imatge
Dofí
Entrades: 136
Membre des de: ds. juny 28, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Dofí » dg. gen. 23, 2011 9:50 pm

Hola, noies

Jo vaig tenir la meva nena amb 40 anys i tot i haver patit alguns problemes abans, l'embaraç en sí i el part van anar perfectes!

Molts ànims!
Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. gen. 23, 2011 10:45 pm

Nosaltres vam començar a buscar quan jo tenia 34 (el meu company és més jove que jo i em vaig haver de plantar perquè jo no em "podia" esperar gaire més ja que ho havia anat postposant). Entre problemetes de fertilitat i una situació familiar complexe en la que ens vam trobar, jo no em vaig quedar embarassada fins al gener de l'any passat en que ja tenia 36 anys, anant cap als 37 am una FIV (i després de 2IA per baixa quantitat d'esperma).
Va donar la casualitat que amb mi treballa una noia que és 10 anys més jove i que es va quedar embarassada un mes després que jo. Doncs jo no he tingut cap problema, ni de mal d'esquena, ni sucre, el part va ser induït perquè vaig tenir una ruptura alta de la bossa, però no vaig necessitar episio i la recuperació ha estat fantàstica. En canvi ella, que es cuidava igual que jo, va engreixar-se moltíssim (tot i que continuava sent primeta), va tenir molt mal d'esquena, va necessitar episio...
Hi estic d'acord en que el cos no és el mateix amb 27 que amb 37, però tot depèn de com et cuidis i de la teva genètica.
Nosaltres ens hi posarem pel segon cap a l'estiu i ens hem donat un plaç d'uns 3 anys per a quedar-me del segon i si no pot ser, doncs em conformo amb la meva bitxeta.
Això a nivell físic, a nivell mental, jo penso que he tingut a la meva filla en el moment precís i si en tinc un altre, també m'hi trobaré preparada, però abans no sé si hagués estat tant predisposada. Suposo que l'experiència és un grau i quan les coses triguen i les experiències que hem tingut ens donen les taules necessàries per a estar preparades per al que ha de venir.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Rous05
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 10:50 pm

EntradaAutor: Rous05 » dt. gen. 25, 2011 9:14 am

Hola macas,
Soc nova i llegeixo molt aquest forum, que la veritat, ajuda molt a tots els dubtes que tenim, sou genials!! Jo també tinc els 35 i estem en "busqueda i captura", a veure com va tot :globus: , espero que no es faci etern.... Vinga molts ànims >.-<:
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dt. gen. 25, 2011 4:16 pm

Noies, m'ha encantat llegir els vostres comentaris perquè així m'animo una miqueta...
Silviaplm, sembla que estigui llegint el que m'ha passat a mi quan et llegeixo, tot i algunes diferències em sona bastant tot i que jo encara no tinc el desitjat final feliç...
Portem bsucant desde que en tenia 34, al cap d'un any just em quedo prenyi però es para la setmana 9 , legrat i tot la pesca i tardem 3 mesos en tornar-hi...total que fa 3 mesos veient que aviat farà 2 anys la meva gine em mana fer analítiques i surt (jo tinc SOP) la insulina alterada, la gine-endocrina em diu que si no equilibrem la insulina és molt difícl aconseguir embaràs perquè la ovulació potser hi ha mesos que no es produeix o no és de qualitat...ara fa tres mesos que em medico i com que no tenim encara resultats fem seminograma de l'Evo i plas! astenozoospermia!! només ens faltava això! (dequantitat està molt bé però de mobils només un 20%). Ara estem a l'espera de que em dirà la gine però vaja que ja m'he plantat als 37 i seguim esperant...suposo que m'enviaran a RA i la veritat ja en tinc ganes!!
Us vull donar les gràcies perquè sou totes uns exemples per mi de que es pot aconseguir i que no sóc un bitxo raro per haver tardat més...moltes vegades (jo m'hi vaig posar abans dels 35 per la pressió, com més amunt diu una noia que a partir d'aquesta edat tot va de mal en pitjor etc) tto i començar a una edat "normal" les coses no han sortit com esperava i em sento malament perquè alguna gent ens faci sentir que ens ho hem deixat perdre per esperar massa...coi! sino ho hem deixat! el que passa és que hem tingut, de moment, mala sort! :ok: :ok: :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 25, 2011 7:51 pm

Eve, quan no és un all és una ceba amb aquestes coses. Però el més important és que estàs encaminada, i un cop ho estàs és anar fent passetes.
Moltíssims ànims, bonica!

Imatge

Imatge
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dt. gen. 25, 2011 9:31 pm

Bona nit Eve i totes les petitonetes!!!!!!

.... ànims i endevant segur que ben aviat estaràs :-()) es passen etapes i la veritat és que un embaràs, a vegades, triga una mica....

el Maduixot i jo és el primer mes de recerca... a veure si hem fet diana jo tinc 34 i ell 35 anys i moltes ganes de ser mamiiii, sempre ho he desitjat, però com que ens agrada molt viatjar amunt i avall, els petitonets els hem fet esperar... però espero que arribi ben aviat... en tinc unes ganes!!!!! el Maduixot l'he deixat tant fet "caldo" que avui està malaltó amb febre pobret,... no m'extraña amb un promig de dos al dia :love: però segur que aviat estarà recuperat... amb la sopeta de peix que li he fet avui mmmmm per llepar-se els dits!!!!!! segur que ben aviat totes cantem aquests POSITIUS tant desitjats :ok:

ànims Eve i sort a totes en la gran recerca i el què us dic sempre.... no pareu de practicar, practicar i practicar jejejeje :love:

Fins ben aviat mamis i futures mamis!!!!!!!!!!!!!!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. gen. 26, 2011 10:15 am

jo vaig tenir el meu amb 40 i perfecte. Vaig tardar 6 mesos per fer diana.
Ànims.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. gen. 26, 2011 10:23 am

Nosaltres vem començar a buscar quan jo tenia 34, em vaig quedar als 35 i mig i vaig tenir la nena amb 36, i el meu embaràs va ser perfecte, ni un mareig, ni un mal dia (però això no té res a veure amb l'edat... cada dona és un món i cada embaràs també). :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. gen. 26, 2011 10:53 am

Hola a totes guapis!!!!

.... estic més tranquil·la amb lo de l'edat al saber totes les vostres històries personals, merci per compartir-les amb totes nosaltres, sou uns :***: :oset:
em falta una setmaneta per saber si el Maduixot i jo hem fet diana!!!!! a veure.... suposo que a la primera és difícil, oi?? però sempre amb il·lusió i alegria!!!!!
Vinga nenes a practicar, practicar i practicar jejejeje :love:

Fins ben aviat,
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. gen. 26, 2011 8:29 pm

Itac@ ha escrit:el meu embaràs va ser perfecte, ni un mareig, ni un mal dia (però això no té res a veure amb l'edat... cada dona és un món i cada embaràs també). :ok:

Res a veure amb l'edat, la meva companya de feina amb qui ens portàvem un mes d'embaràs i ella té 10 anys menys que jo, les dues vam tenir nàusees amb l'embaràs, ella només el primer trimestre i jo des de la setmana 7 fins a la 35 (ole!). Ara, ella va tenir mal d'esquena terrible tot l'embaràs i cada vegada li anava a més i jo res (vaig voler assegurar-me de que fos així i anava a una osteòpata maquíssima que em va ajudar molt abans i després de parir).

Maduixeta bonica carrega't de paciència perquè, tinguis l'edat que tinguis és normal trigar un any en quedar-se embarassada.
Molts ànims i disfruta mentre esperes :inthebed:

Imatge

Imatge
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. gen. 26, 2011 8:39 pm

Nanit petitones!!!!

... sí de paciència en tinc moltaaaa Silvia un anyet ufff, ara en tinc 34 i el meu home 35... sort que encara som "jovenets i tendres" jejeje espero que arribi abans de l'any que tinc molt amor per donarrrrr i el desitjo tant!!!!!! però de moment a disfrutar dia a dia i a practicar, practicar i no parar de practicar, oi noietes??

.... que hi ha molts ..::·· ..::·· ..::·· nedant per l'úter per arribar al Sr. Falopi jejeje i que agafin el camí correcte i per suposat que facin diana!!!!! a veure si totes aviat estem :-()) segur que síiiii ànims a totes!!!!

Fins aviat!!!!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. gen. 26, 2011 8:47 pm

Maduixeta Bonica ha escrit:però de moment a disfrutar dia a dia i a practicar, practicar i no parar de practicar, oi noietes??

Sí guapi, perquè després no podràs!!! neujor:-)

Imatge

Imatge
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. gen. 26, 2011 8:50 pm

Holaaaa a totes!!!!

... Silvia... que després no podré practicar??? no home no em diguis això... que hi ha moltes postures!!!! i diuen que és super bo practicar durant l'embaràs jejejeje

A practicar noietes, però que suposo que quan estàs prenyi els tres primers mesets has d'anar amb cautela per la "por" de poder-li fer mal, oi? ojaláaaa arriba jaaaaaa

Fins ara,

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 182 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::