Omifin i lactància

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sek
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

Omifin i lactància

EntradaAutor: sek » dv. gen. 14, 2011 5:00 pm

Hola, noies!

Tinc un fill de 14 mesos i mig amb qui encara fem teti. Només en fem a la nit (una o dues vegades) excepte quan vol mimitus o està malalt, que en fem una mica més.

El cas és que estem buscant el segoni encara no arriba. De fet, el primer va arribar gràcies a omifin.I potser tornem a necessitar les pastilletes màgiques per al segon, però sabeu si és dolent per a la lactància? Deu haver-hi un ball d'hormones terrible, i bé... no sé fins a quin punt serà bo pel nen. Alguna s'ha trobat mai en aquesta situació?

Moltes gràcies per la vostra ajuda!!
sek
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Omifin i lactància

EntradaAutor: mima2008 » dv. gen. 14, 2011 6:19 pm

Hola sek! Jo no et puc ajudar amb això, potser ho hauries d comentar amb el teu ginecòleg. Sortiras d dubtes!
Jo stic prenent omifin, i aquest és el segon mes. Quants mesos vas estar amb l'omifin fins a l'embaras??
Q vagi b en la recerca dl segon!! :p-)
Imatge
sek

EntradaAutor: sek » dv. gen. 14, 2011 7:05 pm

Hola, mima2008!

Sí, el que passa és que em donen hora fins d'aquí més un mes :ufs: i bé encara que potser no ho provi fins que el ginecòleg em doni el vistiplau volia saber si hi havia alguna experiència...

Vam estar buscant durant 1 any i al primer cicle amb omifin em vaig quedar :-()) . PEr a mi omifin és el millor que m'ha passat a la vida!!! Bé... per la conseqüència :-()) !! <:-<

JA veuràs com en aquest segon cicle! Podràs fer un ovulet ben grosset i DIANA!!
Molta sort, bonica!
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. gen. 14, 2011 7:43 pm

Hola Mima2008!

jo també vaig prendre omifin, però jo vaig necessitar 5 cicles!

tot i això coincideixo amb Sek que és el millor que m'ha passat a la meva vida!!

no et posis nerviosa i molta sort!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Zuria
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dv. gen. 14, 2011 9:32 pm

Hola Sek, jo no tinc experiència amb l'Omifin però si amb altres pastilles que porten hormones, jo em vaig estar medicant per una FIV i estava donant pit a la meva filla com a màxim 3 cops al dia. Li vaig preguntar al meu gine i em va dir que no hi havia cap tipus de problema ja que les hormones tot i que pasen a la llet no afecten al nado. Ho pots mirar en qualsevol web de medicació de lactància (ara no se l'enllaç) i quedar-te més tranquila. Però ja et dic, el meu tractament que va ser molt més fort en quant a hormones no vaig tenir cap problema. :ok:
Molta sort en la teva busqueda.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » ds. gen. 15, 2011 12:46 am

Ei noies, merci, m'heu animat molt!! La veritat és q tothom em diu lo mateix, q l'omifin va molt b! Espero no tardar gaire en descobrir q és lo millor q m'ha pasat mai! jeje!! >.-<:
Petonets mamis!!
Imatge
sek

EntradaAutor: sek » ds. gen. 15, 2011 8:54 am

zuria, moltes gràcies! La veritat és que la teva resposta ens ha animat molt, vull dir que no vull deixar el pit i, evidentment tinc moltes ganes de quedar-me :-()) Recordes per casualitat si les pastilles que vas prendre portaven citrat de clomifè? que és el que porta l'omifin?
ter10
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » ds. gen. 15, 2011 3:30 pm

Hola noies!

Després de quan temps de búsqueda vau començar a prendre Omifin???? Realment en què ens ajuda a quedar-nos embarassades? Jo no vaig tenir problemes per quedar-e en el meu primer embaràs però ara ja porto un any de búsqueda i res de res. La setmana que ve tinc hora amb el gine i ja li volia comentar el tema de l'Omifin perquè he vist pel fòrum que moltes en preneu.

Moltes gràcies
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Zuria
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » ds. gen. 15, 2011 7:28 pm

Sek, acabo de buscar el medicament en aquella web que et vaig dir (al final m'he enrecordat del nom), la pàg web és: www.e-lactancia.org
Doncs bé diu:
Riesgo lactancia: 1- Bastante seguro: poco probable riesgo leve
Comentario: inhibe la lactancia durante la primera semana postparto. En tratamientos para la infertilidad, hay que tener en cuenta el efecto anovulatorio de la lactancia a demanda frecuente.

Ho pots mirar tu mateixa, però com et vaig comentar és de risc baix, i la lactancia freqüent ja no la practiques, per tant no hauries de tenir problemes en aquest sentit.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » ds. gen. 15, 2011 9:03 pm

ter10 ha escrit:Hola noies!

Després de quan temps de búsqueda vau començar a prendre Omifin???? Realment en què ens ajuda a quedar-nos embarassades? Jo no vaig tenir problemes per quedar-e en el meu primer embaràs però ara ja porto un any de búsqueda i res de res. La setmana que ve tinc hora amb el gine i ja li volia comentar el tema de l'Omifin perquè he vist pel fòrum que moltes en preneu.

Moltes gràcies

Hola Ter10! En el meu cas, el gine me'l va receptar xq no ovulava. Jo m'havia quedat embarassada, però vaig patir un abort. Dps d'uns mesos, va ser quan en vem adonar q no ovulava, i va ser llavors quan vaig començar amb l'omifin. Ara és el segon mes q me'l prenc.
Imatge
sek

EntradaAutor: sek » dg. gen. 16, 2011 9:08 am

Zuria ha escrit:Sek, acabo de buscar el medicament en aquella web que et vaig dir (al final m'he enrecordat del nom), la pàg web és: http://www.e-lactancia.org
Doncs bé diu:
Riesgo lactancia: 1- Bastante seguro: poco probable riesgo leve
Comentario: inhibe la lactancia durante la primera semana postparto. En tratamientos para la infertilidad, hay que tener en cuenta el efecto anovulatorio de la lactancia a demanda frecuente.

Ho pots mirar tu mateixa, però com et vaig comentar és de risc baix, i la lactancia freqüent ja no la practiques, per tant no hauries de tenir problemes en aquest sentit.

Oh! Que bé!! Ja veig que com a mínim per això no he de tenir problemes per anar pel segon >.-<: Gràcies per la teva ajuda :-()-)

I per les omifineres ;-) a veure si les pastilletes màgiques ens fan efecte!!!
sek

EntradaAutor: sek » dv. feb. 25, 2011 7:55 pm

he decidit fer una nova entrada a aquest post per si mai hi ha algu´interessat en aquest tema...
Finalment, vaig fer omifin mentre donava pit, i cap problema! i a més! m'he quedat :-()) >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::