35 anys i aprox 8 mesos buscant

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
SOLILLUNA
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

35 anys i aprox 8 mesos buscant

EntradaAutor: SOLILLUNA » ds. gen. 15, 2011 7:07 pm

Hola a totes, ja fa uns 8 mesos que estem buscant un embaraç, se que potser no es molt, però estic una mica preocupada, l'altre dia vaig anar a la metgessa del CAP i em va dir que fins a l'any es considera normal,

Tinc varis dubtes:
- He lleguit que a partir del 35 es recomana fer-se les proves si ens 6 mesos no t'has quedat, malgrat la meva metgessa considera que no.
- D'altra banda no se quin tipus de proves et fan per veure si et pots quedar, algu m'ho pot explicar?
-Tinc la regla bastant regular, i darrerament he comprat els test d'ovulació d'Unitsest,alguna recomanació?
- També he lleguit que en la setmana fertil s'ha de tenir relacions dia si dia no, per assegurar-se la qualitat dels espermatozoides

A veure si entre totes em podeu ajudar una mica...

Moltes gràcies :***:
petit2009
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

Re: 35 anys i aprox 8 mesos buscant

EntradaAutor: petit2009 » ds. gen. 15, 2011 9:36 pm

Hola SoliLLuna,

No et puc ajudar en cap de les preguntes médiques que dius perque no he passat per la situació.

Volia donar-te anims perque tard o d'hora tot arriba!! La meva ginecologa diu que s'ha de començar a fer les proves a l'any de la busqueda pero no se si a partir de certa edat es abans... de totes formes et recomano que et tranquilitzis i endevant!!!

Molta sort guapa!

Anna
Maduixeta Bonica
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » ds. gen. 15, 2011 10:39 pm

Bona nit solilluna i a totes boniques!!!!

.... molts ànims, amb les preguntes no et puc ajudar... nosaltres aquest és el primer mes que ho intentem... a la revisió ginecològica em van dir que lo normal és intentar-ho un anyet.... sinó cal fer proves... no pateixis segur que molt aviat arriba aquest <:-< ja veuràs intenta no obssessionar'thi que el cap, a vegades, juga males passades...

Cuida't molt guapa!

Fins aviat
:-)(-:
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dg. gen. 16, 2011 2:39 pm

jo tenia 34 anys quan vaig anar per bucar la Lia i vaig trigar 14 mesos a quedar-me en estat.
No et preocupis, aneu fent i ja veuràs com aviat tindràs un positiu! :ok:

a vegades es normal trigar una mica...
La Lia ja és tota una princesa!
mel2010
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dg. gen. 16, 2011 3:12 pm

Jo vaig tenir la meva filla amb 36 després d´un any i mig intentant´ho. Si vols un consell no et pressionis a tu mateixa, jo ja m´estava obsessionant amb el pas del temps i de cop...embarassada!!!! fins i tot ja teniem hora per fer nos proves de fertilitat.
Veia que passaven els mesos i res. Ara intentaria estar una mica més calmada doncs penso que els nervis hi van influir. Sort!!!
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dg. gen. 16, 2011 7:38 pm

Hola, noies!
Jo us voldria fer una pregunta, a veure si em podeu ajudar.. En el meu cas no sóc jo qui passa dels 35, sinó la meva parella, que en farà 40. Ell no està gens preocupat amb el tema, més aviat sóc jo qui s'autopressiona per aquest tema de l'edat... :ufs: Sabeu si en aquest cas es recomana també començar les proves més aviat del normal?
Gràcies!!
Numi
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. ago. 19, 2010 6:30 pm

EntradaAutor: Numi » dg. gen. 16, 2011 7:57 pm

Hola SoliLluna,

Jo estic amb una situació similar a la teva... Tinc 34 anys i fa 7 mesos que busquem i res de res! Intentem no posar-nos pressió, però el temps va passant.

Al novembre vaig anar a la ginecòloga i em va dir que si al febrer encara estàvem igual, que hi tornés, i de moment hi haurem d'anar... Aquesta setmana ha sigut la "sexy" i hem fet dia si dia no, i normalment cada mes ho hem fet.

Al febrer quan tingui la visita a la ginecòloga, no sé quin serà els passos que ens farà fer. Suposo que algun anàlisi... També tinc l'esperança que no haurem d'arribar a fer-nos cap prova i que ens quedarem embaraçats abans!

MOlta sort a totes les que busquem! Segur que tard o d'hora ho aconseguirem!!!!
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. gen. 17, 2011 8:08 am

airun5 ha escrit:Hola, noies!
Jo us voldria fer una pregunta, a veure si em podeu ajudar.. En el meu cas no sóc jo qui passa dels 35, sinó la meva parella, que en farà 40. Ell no està gens preocupat amb el tema, més aviat sóc jo qui s'autopressiona per aquest tema de l'edat... :ufs: Sabeu si en aquest cas es recomana també començar les proves més aviat del normal?
Gràcies!!

No et preocupis només per que ell tingui 40, és una edat ben normal i en el cas d'homes tinc entés que no és problemàtic com en les dones. El pare de la meva neboda tenia 52 anys quan ella va neixer o sigui que de ser un problema no ho és....
I si no que li diguin al Júlio Iglesias no?
neujor:-)

De veritat, la primera premisa per tenir un positiu és no angoixar-se per res.
La Lia ja és tota una princesa!
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dt. gen. 18, 2011 12:49 pm

Mira a mi em va pasar igual, tenia les regles super regulars, el dia que jo deia venia...

vam estar 8 mesos a rajatabla... ara toca, ara no... ens van fer proves a tots dos perque li vaig dir al metge que portavem mes d'un any buscant, era mentida pero així ens feian les proves.

em van dir que jo tenia moltes hormones d'home i que nomes tindria un 2% de posibilitats de quedar-me embrassada, i em vaig morir.

al mes 9 de buscar, vaig pasar de tot, el van fer nomes un cop aquell mes per feina i per que jo estava angustiada amb que no podria tenir nens... dons aquell mes que van pasar de tot BINGO un positiu com una casa...

Així que tranqui... mira es per anar al ginecolec i dir-li " que no podia tenir nens?? dons ja te 16 mesos"

anim i no t'agobiis que es pitjor.
ImatgeImatgeImatge
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dt. gen. 18, 2011 12:53 pm

petazetas ha escrit:No et preocupis només per que ell tingui 40, és una edat ben normal i en el cas d'homes tinc entés que no és problemàtic com en les dones. El pare de la meva neboda tenia 52 anys quan ella va neixer o sigui que de ser un problema no ho és....
I si no que li diguin al Júlio Iglesias no?
neujor:-)

De veritat, la primera premisa per tenir un positiu és no angoixar-se per res.

Moltes gràcies, Petazetas!!! és que és un tema que em ronda massa pel cap i m'angoixa una mica...
Jo també hi penso en el Julio Iglesias i el Papuchi!! :content:
petit2009
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dt. gen. 18, 2011 1:55 pm

jajajaj que bó lo del papuchi ajajaja
sandradani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:41 am

EntradaAutor: sandradani » dt. gen. 18, 2011 2:02 pm

Com diuen les noies, tranquila, tu ves fen, nosaltres portem 11 messos, i les proves que normalment et fan per començar és un estudi hormonal i semiograma per ell, depenen del que surt us orientan, però de moment tranquilitat. Nosaltres ens les hem fetes, al març em queda la histereo... però de moment no hi vull pensar. Molts ànims!
SOLILLUNA
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: SOLILLUNA » dt. gen. 18, 2011 8:23 pm

Moltes gràcies pels anims Ana, Maduixeta, petazetas, mel, Numi :love:

Susaneta, m'has deixat de pedra, es curiòs que tot i pensar aquell mes que era tan dificil va i feu diana!!! m'en alegro molt!!! :content:

Sandradani, gràcies per la informació, m'imagino com et sents, però ja veus les sorpreses que dona la vida..

Airan tu tranquila que 40 en un home nom és molt

Ho continuarem intentant, tractare pendrem'ho amb més calma, a veure si aviat tenim noves noticies, si algú té novetats que ens ho faci saber!!! i si sabeu algun truquillo per quedar-se no us el guardeu, je je je je : lasito :

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::