Hola a totes

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
moixerno
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Hola a totes

EntradaAutor: moixerno » dl. gen. 17, 2011 1:48 pm

Hola a totes,
Sóc nova al fòrum. Fa uns dies que us estic llegint perquè hem començat a buscar el <:-< aquest mes (Any nou Vida nova!!). Però de moment ja he après moltes coses llegint-vos!!

Estic una mica preocupada perquè el meu marit té Varicocele i sé que això pot dificultar el quedar-se :-()) . De moment intent-ho no preocupar-m'hi perquè fa molt poc que hem començat, però no puc evitar que em vinguin nervis el pensar-hi.
Alguna de vosaltres té aquest problema? Us ha costat molt trobar un petitó?

També us volia demanar si creieu important anar a la gine quan decideixes buscar l'embaraç. Jo fa molt poc que vaig tenir revisió (encara no sabia que comançariem tant aviat la búsqueda) i no li vaig comentar. Però les proves em van sortir totes bé.
Fa una setmana m'he començat a prendre l'Àcid Fòlic. A la farmàcia em van donar el Foli-Doce.

Motles gràcies i una abraçada a totes!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 17, 2011 2:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: HOLA A TOTES

EntradaAutor: Pecunia » dl. gen. 17, 2011 1:54 pm

moixerno ha escrit:Hola a totes,
Sóc nova al fòrum. Fa uns dies que us estic llegint perquè hem començat a buscar el <:-< aquest mes (Any nou Vida nova!!). Però de moment ja he après moltes coses llegint-vos!!

Estic una mica preocupada perquè el meu marit té Varicocele i sé que això pot dificultar el quedar-se :-()) . De moment intent-ho no preocupar-m'hi perquè fa molt poc que hem començat, però no puc evitar que em vinguin nervis el pensar-hi.
Alguna de vosaltres té aquest problema? Us ha costat molt trobar un petitó?

També us volia demanar si creieu important anar a la gine quan decideixes buscar l'embaraç. Jo fa molt poc que vaig tenir revisió (encara no sabia que comançariem tant aviat la búsqueda) i no li vaig comentar. Però les proves em van sortir totes bé.
Fa una setmana m'he començat a prendre l'Àcid Fòlic. A la farmàcia em van donar el Foli-Doce.

Motles gràcies i una abraçada a totes!

Hola moixero, i benvinguda!!
Jo crec q no cal q vagis al metge si hi vas anar fa poc, l'únic q et diria és q et prenguis àcid fòlic, i ja ho estàs fetn, així q... el q no et informar, és del tema de varicocele, però segur q trobes algú al forum q et pot ajudar. igualment, si vols anar a la ginecòloga pq sàpiga q esteu buscant, i t'expliqui com afecta la malaltia del teu marit, a la concepció, sempre està bé tenir una opinió professional.
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

Re: HOLA A TOTES

EntradaAutor: Aglaya » dl. gen. 17, 2011 2:25 pm

hola moixerno,

personalment no puc parlar-te del tema varicocele però sí que tinc gent propera que s'ha trobat com tu.

t'explico: el marit d'una amiga tenia varicocele. la veritat és que es van quedar embarassats però el van perdre (però tu tranqui que no té res a veure, eh?) i després com que els hi costava una miqueta tornar-hi a quedar, van començar a mirar això del varicocele perque a més també tenia molèsties el xicot. la seguretat social els hi va dir que com semblava que afectava al tema fertilitat lo millor seria operar perque sinó la SS no ho cobreix. total, que els hi van donar hora i com que tenien gola avall que no s'hi podien quedar anaven fent tranquil·lament i patatam!!!! embaràs!! es clar, no van dir res al metge del ss perquè sinó no l'operaven. total que van tenir una nena preciosa i ell ara està super bé i recuperadíssim!

per altra banda, tinc un amic que té varicocele i ha tingut 2 fills saníssims i sense cap problema.

o sigui, que tu tranquil·la. aneu fent que en principi no ha d'haver cap problema però si us costa, mireu-vos-ho perque pot afectar. suposo que depén de cada cas. de moment a disfrutar de la cerca neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nina que camina
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

Re: Hola a totes

EntradaAutor: Nina que camina » dl. gen. 17, 2011 4:18 pm

Hola Moixerno,

Tal com pots veure en la meva firma, el meu marit té un varicocele. Bé, de fet, ja no, li van treure aquest divendres, és una operació força senzilla i indolora, hi estan uns 30-45 min. i l'endemà ja poden anar a treballar si no fan esforços físics (sinó 1 setmana). Els metges no es posen d'acord en si el varicocele afecta a la fertilitat o no però nosaltres hem decidit operar ara, aprofitant que estem fent un temps de descans en la recerca del nadó. En principi no en veurem els resultats fins d'aquí a 3-6 mesos i pot ser que no millori la quantitat d'espermatozoides que té però per provar-ho no hi perdíem res!

Potser us ajudaria fer una consulta a un uròleg/andròleg que us digui quin grau té i si, en la seva opinió, cal operar.

Si vols més informació, no dubtis en demanar-la.

Fins aviat i molta sort en la busca del bebè!
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dl. gen. 17, 2011 4:51 pm

Hola moixerno!

Fa poquet vam parlar d'això del varicocele al SP, et deixo el link:

viewtopic.php?f=37&t=19978

Respecte a la visita al gine, si fa poquet que et van revisar, suposo que no cal, en tot cas sempre el pots trucar i comentar-li per telèfon. Molta sort!
moixerno
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dl. gen. 17, 2011 9:02 pm

Moltes gràcies guapes!

Moxae, demà em miraré el post del varicocele amb tranquil·litat. No l'havia vist!

Nina que camina, espero que l'operació hagi anat bé i ben aviat trobeu el petit! Nosaltres de moment esperarem a anar a l'uròleg o pensar en operació. Tot i que ja tinc ganes de quedar-me embarasada, no tenim pressa. A més, el meu marit acaba de deixar la feina perquè ha muntat una empresa, i tindrà una època mogudeta.
Si d'aqui mig any encara no hem tingut sort, anirem al metge.

Aglaya, m'anima veure que hi ha gent que té aquest problema i no ha sigut impediment per tenir fills! Espero que aquest sigui també el nostre cas!!

Moltes gràcies a totes per la informació i els ànims!!

Espero que totes tinguem sort en la búsqueda!!
Imatge
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dt. gen. 18, 2011 2:03 pm

Hola moixerno,

Jo sí et recomano que vagis al ginecóleg. Quan li vaig dir que volien tenir un fill la meva ginecologa em va fer uns análisis de sang. Va veure que no tenia ni una sola defensa de la ruveola i vaig tenir que vacunarme! No té res a veure perque hi ha noies que es queden embarassades sense cap defensa pero em va dir que si ho feia millor.,.

Molta sort!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::