Cada quan feu deures?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
txell.molina
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:05 pm

Cada quan feu deures?

EntradaAutor: txell.molina » dj. gen. 20, 2011 11:18 am

Estic al•lucinant amb el meu soci!!! De novius anava calent com una òstia, i ara que estem buscant sempre li haig d’anar al darrera i quan no està cansat diu que no en té ganes o que no és una màquina de fer llet!!!!!! Total que no passem dels dos per setmana, em té desesperada!!!!! I llavors som les dones las que tenim la fama de tenir sempre maldecap!!

Quants cops ho feu les buscadores? Alguna vitamina o aliment perquè estigui més disposat, i com reacciona la vostra parella? Quin truqui s’ha de fer servir?

Aaaaaaaaaaaiiiiiiiii homes!
Luni57
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: Cada quan feu deures?

EntradaAutor: Luni57 » dj. gen. 20, 2011 12:37 pm

Això ja passa, ja....
La veritat es q ara per ara no és el meu cas... però si que me han dit que pedre Maca Andina fa que tingui més ganes... >.-<: i tb fa que els ..::·· estiguin ben desperts!!!!
Parla amb ell, diga-li que en la setmana sexy, por lo menos, es possi les piles!! Que potser costa posar-se, però una vegada estas a ello.... és genial!!!
Sort maca!!
Ahhh.. jo ho faig quant em bé de gust... Algunes ho fan dia si dia no, altres en la setmana sexy ho fan tot el dia... Hi han histories mil!!!
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dj. gen. 20, 2011 2:41 pm

hola guapa!
A mi tb em passa una mica, sempre era ell q m'anava darrera com un gat en zel, i ara, só jo!!!! Ell em diu q l'utilitzo, i jo li dic, q ni haurien uns quans q estarien disposats a q els utilitzi... així q no es queixi, però fem broma, a vegades si q es sent una mica pressionat, pq jo ho faria cada dia durant la setmana sexy, però som dos amb aq projecte, així q... potser quan portem un any buscant, es posarà les piles i llavors serà ell qui em busqui... però bé, ara per ara la cosa està així!!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dj. gen. 20, 2011 6:53 pm

txell.molina ha escrit:Estic al•lucinant amb el meu soci!!! De novius anava calent com una òstia, i ara que estem buscant sempre li haig d’anar al darrera ...

Com m'has fet riure!!! Jajajaja
Doncs mira, no se si et consolarà el que et diré, però t'ho explico:
Nosaltres vivim junts des del primer dia, però no estem casats, i la seva bogeria nomes va durar un anyet.. des de llavors, sempre sóc jo la que li he d'anar al darrera, però de moment encara no estem buscant, així que li vaig deixant passar.. Però el vaig avisant perquè comenci a meditar o el que li faci falta per tal que el dia que ens hi posem no em podrà dir que no cap vegada!! Jajaja.. Coi d'homes!!

AH, i si en fas dos a la setmana ja pots estar contenta... que una servidora està pitjor!! (Esclar que vosaltres busqueu i nosaltres encara no...)

En fi.. a veure si alguna noia et dona alguna poció màgica per posar-li a la beguda jajaja. Agafa-t’ho en calma.

Salut.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dj. gen. 20, 2011 6:58 pm

Noies, doncs nosaltres estem quan stem a la semana sexy, ho fem dia si dia no, i avegades dos dies seguits. Abans i dps d'aquesta setmana ho fem quan ens ve d gust. Un per setmana sempre cau.
Abans quan no buscàvem era un o dos a la setmana.
Imatge
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dj. gen. 20, 2011 7:46 pm

Doncs jo si que li he cantant la canya jajajaja pero es que se li ha ajuntat que l'han canviat les funcions a la feina i va super cansat, ho sé, pero li vaig dit nen en setmana sexy no podem estar esperant al finde a estar més descansadets, aixi que ho fas un pensament o malament jajaja pobret es va sentir malament com si no estigues complint, que no es aixi, pero clar en setmana sexy nosaltres (les del forn jaja) estem molt pendents i se'm fa etern si se m'adorm a les nits... aixó si dit i fet ehh.. que es va posar les piles en un momentet de res jajajaja neujor:-) :ok:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 20, 2011 8:36 pm

jajaj A mi també m'has fet riure!
Hi ha homes (com el meu) que si se senten pressionats i creuen que tenen el "deure" de complir i no de pasar-s'ho bè, perden les ganes. L'important és prendre's la búsqueda com una època en que fas el sexe més sovint i ja està, sense pressions o almenys que ells pensin que no hi ha pressions, no sé si m'enteneu. ;-)

I ara parlo per experiència, en la primera búsqueda jo el buscava a ell (i sort que ens vam quedar relativament ràpid) perquè ell tenia por a la paternitat (volia ser pare però li feia por), ara que ho coneix és ell el que em busca a mi (ara estem en la búsqueda del segon i està més al cas ell dels dies fèrtils que jo :-D ).
I per cert, nosaltres ho fem dia si i dia no. :ok:

Molta sort!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::