deixar de fumar abans de quedar-se embarassada!!!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
bethquim
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 23, 2011 7:35 pm

deixar de fumar abans de quedar-se embarassada!!!!!

EntradaAutor: bethquim » dg. gen. 23, 2011 9:36 pm

hola a totes avui he llegit el fórum per primer cop ja que una amiga me'l va recomanar i la veritat és que m'ha encantat. bé jo sobre aquest tema tinc un dubte, jo fa sis mesos que amb la meva parella ho estem intentant, sóc fumadora i al principi vaig començar a reduir les cigarretes a 4 màxim al dia però bé ara després de d'estar intentant fumo com abans d'intentar-ho ja que penso que això va per llarg però per altra banda també penso :estic fumant molt i si un dia estic embarassada i encara no ho sé de que ho estic i jo fumo tant doncs....la veritat noies és que no sé que fer estic feta un lio i molt desanimada ja que jo mai havia pres pastilles anticonceptives i pensava que quan m'hi poses a intentar-ho seria dit i fet i no esta sent així, la meva parella ja em diu que no m'hi capfiqui que no pot ser bo però no puc deixar de fer-ho en fi....... gràcies a totes un petó molt gran
Maduixeta Bonica
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

Re: deixar de fumar abans de quedar-se embarassada!!!!!

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dg. gen. 23, 2011 10:01 pm

Bona nit BethQuim i a totes petitones!!!!!

.... jo penso que com més abans t'acustimis a deixar de fumar molt millor, pq quan ho estiguis no ho passaràs tant malament. Jo no he set mai fumadora però el Maduixot sí i fins que va decidir de deixar-ho li va costar molt, però quan s'ho va proposar va ser dit i fer i ara està molt millor que abans... fa una vida molt més sana i tots dos anem a córrer... fins i tot hem fet Maratons!!!! qui ho hagués dit!!! o sigui que penso que quant abans ho deixis millor i et trobaràs molt més bé..... per no patir tants nervis amb tot plegat pots fer esport etc..... vinga molts ànimsssss ja veuràs com molt aviat totes estarem :-()) i ben guapetones!!!!! >.-<:

Cuida't molt i ànimmsssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fins aviat,
<:-<
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dg. gen. 23, 2011 10:20 pm

a part del que et diu la maduixeta, crec que deixar de fumar també et pot ajudar a quedar embarassada... fer vida sana hi fa molt també!
ànims! que amb la nova llei t'ho han posat més fàcil!
Imatge
Ninuka
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dg. des. 26, 2010 9:50 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ninuka » dg. gen. 23, 2011 10:31 pm

Hola Bethquim! Benvinguda al sócpetit!

Jo sóc cercadora i he deixat de fumar fa tres mesos per la futura criatura. Sóc una fumadora empedernida (parlo en present encara perquè tres mesos són tan poquets...) i he intentat deixar de fumar milions de vegades. Diuen que el tabac pot estar relacionat amb qüestions d'infertilitat, però no sé fins a quin punt. Potser podries consultar amb la teva ginecòloga sobre això i també, si vols, li pots comentar el vostre cas de cerca de bebito, quant de temps porteu cercant, etc. No sé si coneixes com funciona la teva ovulació. Si no ho saps, val molt la pena informar-se per calcular bé el dia d'ovulació i fer deures al voltant d'aquest dia.

Això del tabac, penso que el millor és anar-lo deixant si volem buscar un embaraç. Has provat de cercar ajuda? Jo aquesta darrera vegada he deixat de fumar sense cap ajuda, però la penúltima havia provat els parxes i trobo que et treuen molt el mono. No sé a cada persona li va bé un mètode. Però si penses en l'objectiu de tenir un fillet, segur que et resulta més fàcil deixar de fumar.

No et desanimis eh? que aquí totes estem igual. Algunes van més ràpid que altres, però totes acabarem amb panxulina cigronera ;-)

Ànims!!!!
bethquim
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 23, 2011 7:35 pm

EntradaAutor: bethquim » dg. gen. 23, 2011 10:42 pm

moltes gràcies noies pels vostres comentaris!! teniu raó quan abans deixi de fumar millor!!!! així que he decidit que demà s'ha acabat!!! bueno si més no ho intentaré!!
a veure si aquest 2011 ens porta una panxeta ben grossa a totes!!! petons
Ninuka
Entrades: 718
Membre des de: dg. des. 26, 2010 9:50 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ninuka » dg. gen. 23, 2011 10:45 pm

Saps quia idea funciona de vegades? No dir "no fumaré mai més" perquè això potser impressiona molt, si no dir "només per avui no fumaré". Quan aconsegueixes un dia sense fumar, a l'endemà tornes a dir "objectiu: no fumaré només per avui" i successivament. Al tercer dia ja has expulsat tota la nicotina del cos i sense adonar-te'n has deixat de fumar. El que és difícil, per a mi al menys, és no recaure, però deixar de fumar en realitat és facilíssim!

Molts ànims! Desitjo que triomfis!
MENTA78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: MENTA78 » dg. gen. 23, 2011 11:48 pm

Hola! saps como ho vaig fer jo???? per mi era molt i molt difícil deixar de fumar de cop, fumava moltíssim i el fet de dir prou definitivament, encara em feia venir més ganes. Total, que vaig pensar... quina és la cigarreta que no pots perdonar per res del mon??? LA DEL MATÍ, i és aquesta la que em feia cada dia, aquesta i prou ( suposo que és molt i molt psicològic). Quan hem vaig quedar embarassada, ja la vaig deixar, i , d' aquesta manera, no em va semblar tan traumàtic.
XAI
:: gosset
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:05 pm

EntradaAutor: XAI » dl. gen. 24, 2011 7:41 am

Hola, jo fa 9 mesos que busco i 4 que no fumo... i en molts sentits, de moment crec que és el millor que he fet a la vida! encara que ..... de tant en tant em vindria ttaaaaannnn de gust un cigarret jejejej
Imatge
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dl. gen. 24, 2011 8:25 am

Jo fumava moltissimmmmmm!!!! i sempre deia de deixar-lo, el meu marit s'enfadava amb mi perque deia que si em quedava embarasada no podria deixar-lo... vaig trigar 8 mesos en quedar-me,

pero el dia que em vaig fer la prova i va sortir positiu, aquest mateix dia no vaig fumar cap ni un.... el vaig deixar radical... era tanta l'emoció del meu positiu que no vaig fumar mai mes... estava per damunt la salut del meu petit que fumar i mira que em venia de gust...!!!
ImatgeImatgeImatge
mica77
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: mica77 » dl. gen. 24, 2011 1:14 pm

Noies,
a mi m'ha costat un ou deixar de fumar per experiències negatives en un altre embaràs . Aquest tot va bé. Estic més tranquil·la però tant la llevadora com gine m'han dit que si he d'estar nervi millor segueixo fumant 4 cigarros al dia. No ho he necessitat...de moment.
El gine també em va dir que s'havia de deixar de fumar 5 anys abans de quedar-te :-())
Vaja que el més important és fer vida sana...una mica d'esport i poc a poc!
A mi em vindria de gust a vegades un cigarro de tant en tant...però de moment em conformo en enflairar als fumadors....i la veritat és que ho enyoro 5 minuts a la setmana en total comptant tots els moments de "crisi"
Tinc amigues que no han deixat de fumar en cap dels seus embarassos. Una té 3 criatures precioses!
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dl. gen. 24, 2011 1:29 pm

Jo diria que aquí cadascú ha de trobar el seu mètode. Hi ha gent que, quan decideix deixar-ho, se'n fuma un, de comiat, "assaborint-lo". A mi això no m'aniria bé, perquè el que fas és associar tabac-plaer. Jo ho vaig deixar un diumenge de ressaca després d'haver fumat massa. L'últim record que tinc del tabac, per tant, és dolent. Ara ja fa 8 mesos i... bé, hi ha hagut algun moment en què m'ha vingut de gust, però l'he pogut deixar. El meu piti més important era el del vespre. Ara l'he substituït per una infusió i un trosset de xocolata i... això sí que no ho penso deixar!!
Si a més tens l'al·licient de l'embaràs, doncs millor. Jo, ara, pensant en un embaràs proper (creuem els dits...), no tinc intenció de tornar-hi.
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dl. gen. 24, 2011 4:56 pm

hola reina!!!! jo també he deixat de fumar fa 2 mesets perquè hem començat a buscar aquest mes... la veritat és que em ve mooolt de gust fumar-me un piti més d'una vegada al dia.. però m'aguanto! i no em pasa res!! si tinc molts, moltes ganes me'n vaig del lloc on estic... nosé... de moment va bé... i compta que he fumat tant per cap d'any com al sopar d'empresa.. però en total hauré fumat 5-6 cigarretes...
molta sort! segur que ho pots deixar!!!
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. gen. 24, 2011 6:19 pm

mica77 ha escrit:Tinc amigues que no han deixat de fumar en cap dels seus embarassos. Una té 3 criatures precioses!

Clar, és que fumar durant l'embaràs no produeix lletjor a la criatura... però segur que si busques info de tot lo que perjudica el tabac ak fetus, segur que no fas cas als inconscients de ginecòlegs que deixen fumar-ne 4 o 5 al dia...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::