ovulació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
isabellla
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:59 pm

ovulació

EntradaAutor: isabellla » dv. gen. 28, 2011 10:01 am

Hola noies,

a veure si podeu ajudar-me, ja fa temps que hi anem al darrera de la desitjada criatura, ara tant el mes passat com aquest, he observat que, a mi la menstruació em dura entre cinq dies i una setmana, pero ara veig que tal com acabo aquesta setmana de menstruació, el primer dia que estic neta em surt la "clara d'ou" i clar estic pensant que tant calcular i a veure si es que ovulo tal com acabo de menstruar
que hi penseu?
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: ovulació

EntradaAutor: Luni57 » dv. gen. 28, 2011 10:05 am

Pot ser... però no ho sabràs de segur si no et fas un TO o controles la teva temperatura...
A mi tb m'ha passat alguna vegada, que just després de la warry em noto con amb molt fluxe.. Una d'aquestes vegades em vaig fer un TO i res... blanco... I quant és suposa q tenia q ovular! BINGO! dues ratlletes...
El nostre cos a vegades fa de les seves i ens despista...
SI tens dubtes fes-te'n un TO... en l'ebay estan baratus!!!

Molta sort maca!!!!!
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dv. gen. 28, 2011 10:22 am

Hola reina, benvinguda!

Jo també penso que potser. Hi ha un article que et podría interessar:

http://www.geosalud.com/Salud%20Reprodu ... fertil.htm

:ok:

No se si va ser per això però nosaltres vam tenir el nostre TE+ el mes que més aviat vam començar a fer deures! Tant de bo tinguis sort! neukiss-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
isabellla
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:59 pm

EntradaAutor: isabellla » dv. gen. 28, 2011 10:37 am

moltes gracies,

vereu jo sóc un rellotge cada 28 dies clavadets, el que feia temps que no em passava era aquesta mucositat que realment es clara d'ou i en quantitat, perdoneu per ser tant explícita, però com us dic ja el mes passat i aquest que m'ha passat cap al seté- 8 dia de començar la menstruació i la veritat vaig començar a pensar mira que tant calcular l'ovulació i al final dec ovular abans.
en tot cas aquesta nit quan arribi de la feina, faré sopó i resopó i mira el cap de setmana per endavant, a veure.

gracies per les vostres respostes, en tot cas el que queda clar es que els deures s'han de fer oi? petons luni57 i felicitats mow
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dv. gen. 28, 2011 3:17 pm

Hola Isabellla,
doncs a mi aq cicle tb m'ha passat, estic a dia 6 del cicle, i amb la regla casi acabada, i ara al aixugar-me, una cantitat de fluxe tremenda, perdoneu la precisió... sé q no és la ovulació pq ovulo per allà al 16 o 17, però la veritat és q no sé si no m'hi havia fixat mai, però no recordo q em passés, però ve, no crec q signifiqui res, per mi, com més fluxe millor, però q aguanti fins la ovulació!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
MARTAP
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 11:56 am

EntradaAutor: MARTAP » dg. gen. 30, 2011 9:17 pm

Hola noies,

la veritat és que jo tampoc sé mai quan ovulo, sóc molt irregular, i la meva regla come´ça amb unes taques dia si i dia no i lla vors arriva la regla forta. No sé si algú també li passa i si compta el 1r dia e la regla en la taca o en la menstruació forta. A mi personalemnet el tema de pendre la temperatura no m'ha servit de res.

Marta
nenea
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dl. gen. 31, 2011 6:57 pm

Mow ha escrit:Hola reina, benvinguda!

Jo també penso que potser. Hi ha un article que et podría interessar:

http://www.geosalud.com/Salud%20Reprodu ... fertil.htm

:ok:

No se si va ser per això però nosaltres vam tenir el nostre TE+ el mes que més aviat vam començar a fer deures! Tant de bo tinguis sort! neukiss-)

Mow he trobat l'estudi molt interessant!!! moltes gràcies per la informació
Realment des de que estic cercant un <:-< m'estic enterat de tntes coses que desconeixia...realment veig que no tenia ni idea de com funciona el nostre estimat aparell reproductor.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::