Anàlisi hormonal

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
adrimama
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 7:10 pm

Anàlisi hormonal

EntradaAutor: adrimama » dv. gen. 28, 2011 11:11 am

Hola noies!

Fa 8 mesos que el meu marit i jo estem buscant :-()) i com que no arriba, vam comentar-ho amb el gine.
Ens ha demanat un seminograma pel meu home i un anàlisi hormonal per mi que he d'extreurem la sang entre el 1er i 3er dia de la regla. Sabeu exactament que es el que hi veuen en aquest anàlisi? si ovlules o no? si ets fèrtil?
Ara em toca esperar que em baixi la "asdfr", ja que porto uns dies de retràs (sóc bastant irregular) i el TE va sortir -.
Alguna està en la mateixa situació??

Molta sort a totes i que aviat tinguem un <:-< als braços!
PITIUSA132
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am

Re: Anàlisi hormonal

EntradaAutor: PITIUSA132 » dv. gen. 28, 2011 11:18 am

Hola guapa, jo només et puc dir que a mí, abans de decidir anar a per el bebé, vaig tenir un problemas de granets a la cara, i el gine també em va enviar a fer uns analisis com les teus, a mí em va dir que era per descartar qualsevol problema hormonal o ovaris poliquistics, i res més, no sé si t'ayudo o no, pero van sortir bé, axí que no et preocupis, segur que tot està bé.

Anims cuca!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
ter10
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dv. gen. 28, 2011 12:21 pm

Hola!
Jo estic en la metixa situació. Fa un any que busquen i res de res. Vaig anar a un metge especialitzat en RA i em va dir que hem de començar a fer proves. També ens ha demanat un semiograna pel meu marit a més d'un anàlisi de sang i per mi un anàlisi hormonal i una histerio (crec que és diu així, és una prova per veure com estan les trompes, que per cert m'ha dit que es bastant molesta :((( ). A més em va fer un eco i va veure que tenia molta reserva d'òvuls però que els ovaris no arrivaben a ovular bé i que per aixó sòc molt irregular amb les regles. Per tant, aixó també és un problema a l'hora de quedar-se embarassada, aixó és el que s'anomena ovaris poliquístics. Hem va dir que en l'anàlisi hormonal es miren com estan les teves hormones, és a dir, si hi ha algun problema: que estiguin descompensades, si els ovaris ovulen bé, amb regularitat o si hi ha alguna cosa que els impedeix fer-ho bé. A partir d'aquí el metge pot decidir quin és el mateix tractament, de vegades amb una simple estimulació d'ovaris és suficient.

Espero haver-te ajudat i a veure si tenim sort amb les proves i ben aviat podem cantar aquest positiu tan desitjat.

Molta sort!!!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dv. gen. 28, 2011 1:00 pm

adrimama ha escrit:Hola noies!

Fa 8 mesos que el meu marit i jo estem buscant :-()) i com que no arriba, vam comentar-ho amb el gine.
Ens ha demanat un seminograma pel meu home i un anàlisi hormonal per mi que he d'extreurem la sang entre el 1er i 3er dia de la regla. Sabeu exactament que es el que hi veuen en aquest anàlisi? si ovlules o no? si ets fèrtil?
Ara em toca esperar que em baixi la "asdfr", ja que porto uns dies de retràs (sóc bastant irregular) i el TE va sortir -.
Alguna està en la mateixa situació??

Molta sort a totes i que aviat tinguem un <:-< als braços!

Ostres!!! doncs a nosaltres també ens en fan fer.. pero m'ha estranyat, perquè a mi m'els fan fer entre el 3er i el 5e dia del cicle!!!! Ben bé al revés! xxo.0.o
Imatge
||*||
ter10
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dv. gen. 28, 2011 1:11 pm

A mi l'anàlisi hormonal també me l'han de fer entre el 3er i 5è dia de la regla, millor el 3er, i la histereo entre el 9è i 11è dia després de la regla.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. gen. 28, 2011 1:45 pm

Aquestes proves han de ser en uns dies concrets del cicle per veure el nivell de les hormones que propicien l'embaràs.
Busquen primeres causes d'esterilitat a la parella, ell l'espermiograma i nosaltres les hormones, si hi ha algun desequilibri o desnivell, en la quantitat d'hormones que haurien d'haver en aquell moment del cicle, és una possible causa d'esterilitat, però tot i així no vol dir que haguéu d'anar a RA. Si és aquest el problema (únic) en molts casos es soluciona amb un tractament hormonal i ja està.
Molta sort a totes :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 327 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::