consells per histereo

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

consells per histereo

EntradaAutor: ter10 » dv. gen. 28, 2011 12:38 pm

Hola noies!!

Em començat a fer proves perquè l'embaràs no arriba. El gine m'ha demanat una histereo, crec que s'escriu així, i m'ha dit que és una prova bastant molesta. M'ha aconsellat prendre antibiótic el dia abans i un iboprufeno una hora abans de la prova. A alguna de vosaltres li han fet aquesta prova???
Podeu donar-me algun consell per tranquilitzar-me una miqueta!!!

Moltes gràcies wapes!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: consells per histereo

EntradaAutor: juliet » dv. gen. 28, 2011 1:27 pm

Respirar fons quan et posin el líquid!!
Tranquil.la, si busques un embaràs la molèstia que et pot causar aquesta prova no és res comparat amb les contraccions de part neu:-D
Ja veuràs com és molt menys del que t'imagines neu:-)
Imatge
Imatge
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dv. gen. 28, 2011 3:47 pm

Hola Ter10!
no t'hi capfiquis, com menys hi pensis millor.
Jo no em vaig prendre res, i només vaig notar molèsties, no mal.
Després he tingut dos parts naturals, i això síiiiii és mal, jejeje.
ànims bonica, ja veuràs que anirà molt bé :ok:
Imatge
Imatge
Inna77
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:10 pm

EntradaAutor: Inna77 » dv. gen. 28, 2011 4:59 pm

A mi també me la van fer. Jo sí que em vaig prendre l'antibiotic i l'iboprofeno, més que res perquè jo sempre em prenc les medicines que em diuen, ja que sok molt espantadissa i sempre penso que em pot passar alguna cosa malament jeje. Però tu tranquila. L'antibiotic és perquè com que et posen un cos extrany al cos, no agafis infecció, i l'iboprofeno és perquè tinguis els musculs de la vagina relaxats, com que sempre es tenen una mica de nervis...

Pel mal no pateixis tampoc. Mira, si ets com jo, que quan et ve la regla et fa mal, doncs la sensació que vaig tenir va ser akesta, de molestia com quan tens la regla. Una mica de pressió al vaig ventre i prou. De veritat pensava que seria molt pitjor i no, ja veuràs. Tu ves-hi el més relaxada possible, i la prova anirà superbé.
Això sí, vaig tenir més molèsties desprès de la prova que durant, ja que jo pateixo de gasos a la panxa, i en vaig tenir una mica.

Benu, que et vagi molt bé maka. Nosaltres ja ens pensavem que no podriem tenir fills, i al març tindrem en Pere!! Si aquesta prova surt bé, tranquilitat, que tot acaba arribant. Només us heu de relaxar i disfrutar de vosaltres!

Petons!
Imatge
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dv. gen. 28, 2011 5:29 pm

Hola guapa!!!

doncs jo tinc unes regles doloroses, ho passo fatal, i no sóc gaire quiejca.. dec ser del % que sí li va fer mal.. no eren molèsties, no... però és molt ràpid.. uns segons només... jo em vaig prendre antibiòtic i em van dir que jus al sortir em prengués buscapina.. però ara que ja me l'he fet, i veien altres noies que anaven a fer-se-la em prendria alguna altra cosa més "forta" per abans.. hi havia noies que s'havien pres un diazepam...

Ànims!! sigui el que sigui, és molt ràpida la prova, estigues tranquil·la i molta sort!!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dv. gen. 28, 2011 7:02 pm

ter10! Quan me la vaig fer vaig llegir que era una prova molt dolorosa, etcètera. Bé, jo em vaig prendre el mateix que t'han receptat a tu i, cap problema!! És cert que després fa mal com una regla... però vaja, res que no puguem superar un cop al mes amb la diferència que en aquest cas es passa dos cops al mes. Però com t'han dit les noies, res de res! És una mica incòmode, però després del part o d'alguna prova més que et fan quan estàs embarassada, res!! així que no et preocupis gens i no et posis nerviosa!
Senta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: Senta » dv. gen. 28, 2011 7:08 pm

Jo no em vaig prendre res perquè no m'ho van dir. A mi em va fer mal per aquest motiu. Jo diria que un ibuprofé aniria bé. Una amiga meua es va prendre un nolotil. El dolor és semblant a una regla dolorosa però la prova és ràpida així que tampoc és per tant. Jo després me'n vaig anar a treballar :ok:

Per cert, a mi la prova em va anar malament. Em van trobar que tenia la trompa dreta obstruïda. Però de seguida em van explicar que mentre tinguès l'altra trompa bé no hi havia cap problema. I sí, al mes següent em vaig quedar embarassada :-()) Ara estic de 39 setmanes. Així que no et desanimis!! Tot anirà bé!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
FABIOLA
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

EntradaAutor: FABIOLA » ds. gen. 29, 2011 9:38 am

A mi no em van dir res, i no em va fer RES de mal....aixo que jo anava cagada per lho que havia llegit...suposo que cadascu es un mon.....vaig tenr com un mini doloret de regla i ja está!!!!
Ja veuràs com no es res!!!
idith
Entrades: 186
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 9:35 am

EntradaAutor: idith » ds. gen. 29, 2011 9:49 am

Hola guapa,
No tinguis por, a vegades la por és la que fa mal i sentir dolor.
Jo anava cagadeta de por i la prova no em va fer mal, va ser després que em vaig marejar però suposo que era perquè no havia pogut menjar res abans de fer la prova.

Ànims

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::