sintomes: mal de ronyos, anar al lavabo..embaras? infeccio?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nonix1
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

sintomes: mal de ronyos, anar al lavabo..embaras? infeccio?

EntradaAutor: nonix1 » dj. feb. 17, 2011 8:32 am

Hola noies,
He escrit al post de "estic embarassada" mes q res per si em podia ajudar alguna mare pels sintomes que descric (no pq jo ho estigui) pero aqui tb hi ha moltes mares i cercadores i tambe em podreu ajudar, deia així:

Escric pq necessito desfogar-me!!! a veure si em podeu animar o si alguna em pot dir si li va passar alguna cosa semblant.

És el primer mes que "busquem", i bé, ara espero la warry pel dimecres que ve (ojala que no, pero no em vull il.lusionar). El cas es que des de fa uns pocs dies m'ha passat això:
- 2 dies que he tacat dues gotetes marrones al netejar-me despres del que es la ovulacio pero encara era massa aviat per la regla.
- em pixo constantment (cada hora o dues tinc q anar al lavabo!), pero pixo bastant sempre i no em cou ni res.
- pero el que més em preocupa es que aquesta nit passada he començat amb mal de ronyons, sobretot en un, com si me'l partissin! quina mala nit, i em baixa una mica cap a la cama (aixo em passa quan m'ha de venir la regla, mal de ronyons, cames....) pero es que encara em falten 6-7 dies per la regla!!! (dimecres que ve)

ARa estic preocupada i no sé si es que puc tenir alguna cosa als ronyons o infeccio d'orina o si hi ha alguna lleugera possiblitat de que estigui embarassada? Ja he parlat amb el meu marit i no ho deixare correr, si continuo igual avui o dema anire a urgencies per descartar lo de la infeccio (pero ni m'ha sortit sang al anar al lavabo, ni he tingut febre, ni em fa mal al pixar.......no se, pero em preocupa ara tb lo dels ronyo). Ja us diré com va la cosa, pero de moment a veure avui i potser dema com va, sino anire al metge.
Per altra banda, si dic que existeix la remota possibilitat d'estar embarassada, a urgencies i tal no ho podran saber si encara em falta 1 setmana per la warry no? o si que ho detecten??? es q es tan aviat tot i estic tan nerviosa.....

nomes volia saber si alguna vau tenir aquests sintomes de mal de ronyons i ganes d'anar al lavabo amb frecuencia, o tacar una mica marro entremig (no res, dues gotetes vaig tenir fa ja uns dies), o si pel contrari el que descric us va passar a vosaltres i tenieu alguna mena d'infeccio o colic al ronyo?
Si alguna va tenir infeccio: us feia mal al anar a lavabo? tenieu algo de sang o febre o no te pq passar i pots tenir-ne igualment???

PERDONEU TOT LA PARRAFADA, pero estic nerviosa amb tot, es el primer mes q busquem i no em vull fer il.lusions.
ja us dire si vaig al metge o que i que passa al final, pero necessitava treure-ho pq aquesta nit he estat histerica pensant de tot!!!
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: sintomes: mal de ronyos, anar al lavabo..embaras? infeccio?

EntradaAutor: Twix » dj. feb. 17, 2011 8:43 am

Hola, nonix!! jo no he patit res de tot això que dius, però prenies pastilles fins fa poc? Vull dir, és el primer mes que no en prens? Perquè el cos s'ha de regular i quan les deixes de prendre és normal tenir pèrdues entremig...ara, això de la pixera i el mal de ronyons, no sé què dir-te.. si et trobes molt malament, vés al metge, tot i que em sembla que encara no poden detectar si estàs embarassada. ànims!! :ok:
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

EntradaAutor: arlet76 » dj. feb. 17, 2011 8:47 am

Hola!!
crec que el millor per que et quedis tranquila és que vagis al metge , t'ho dic per experiencia ( je je ) es que jo també hem menjo molt el "coco"... De tota manera dirte que jo un cop vaig tenir infecció d'orina , tenia febre i molesties a l'orinar... Cuan hem vaig quedar embarassada els primers dies estava moooolt cansada i orinava molt... el mal de ronyons hem va venir més tard, bufff no se , es que cada persona és un món.
Espero que sigui un positiu ben gran , i sinó tranquila ha tornar-ho a intentar!!!
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dj. feb. 17, 2011 9:08 am

Gràcies per les respostes noies.
No, airun5, prenia pastilles anticonceptives pero les vaig deixar ja fa 1 any!!! utilitzavem un altre metode des de llavors, i aquest mes es el primer q ho intentem. O he tingut sort (que com dic no vull fer-me ilusions) o potser amb tants intents jejeje, m'ha agafat una mica d'infeccio, no sé.

He anat al lavabo fa poc i he tingut una mica de fluxe transparent barrejat amb una miqueta de color marró tb. Cosa que em passa quan m'ha de venir la regla. Potser se m'ha avançat i per aixo em fan mals els ronyons??? normalment no se m'havia avançat, es raro tot plegat, pero tot pot ser!! crec que esperaré a demà a veure si realment em baixa la indesitjable, i si es aixi, problema resolt. I per altra banda, si continuo pixant a saco cada dos per tres també anire al metge i ho comentaré, al menys em quedo mes tranquil.la que no sigui infeccio, o sino q em receptin alguna cosa.
Ojala fos positiu, pero ja dic q no em vull fer il.lusions, el fluxe d'ara i el mal de ronyons es el que em sol passar abans de la regla, pero no l'esperava ja tan aviat, jo! :ufs:
normandie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:05 pm

EntradaAutor: normandie » dj. feb. 17, 2011 9:13 am

Hola nonix, les infeccions d'orina fan molt mal i crec que passa al revès, que costa fer pipi. No et vull fer il·lusions perquè això dels símptomes canvia segons la persona, però a mí em van passar 2 dels teus símptomes en el meu embaraç: molts pipis i la taqueta, aprox. 5-7 dies abans de la regla (crec que és el moment d'implantació o algo així). El mal de ronyons no recordo la veritat. Com que no buscavem especialment, no estava atenta als símptomes, ho vaig lligar tot amb el test d'embaraç a la mà :D
No sé si la prova et donaria positiu, potser és massa aviat. Paciéncia que no queda tant! Jeje sort!
SONIBCN
:: cèrvol
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SONIBCN » dj. feb. 17, 2011 1:32 pm

Hola nonix, mucha gente mancha cuando se hace la implantación, en mi caso no fue asi pero me dolian mucho los pechos, pase una noche entera que no pude dormir de tanto dolor y como me salen a veces bultos llame corriendo al dia siguiente y me dieron hora enseguida. Mi ultima regla fue el 15 de septiembre y a mi me viene casa 35 dias, bueno venia. Pues aprovechando la visita me miraron pechos, y no tenia nada; me hicieron la "revision" anual y a parte me hicieron una eco porque tengo un ovario poliquistico. Pues el gine me dijo que veia algo "diferente" en el ovario y me hizo una analitica de Beta que dio positivo, estaba de 3-4 semanas.
Si tuvieras infeccion de orina te doleria mucho al hacer pipi, seria como un escozor. Yo si no estas embarazada lo asociaria a que puede que hayas cogido un poco de frio y entonces meas mas de lo normal, pero bueno ya nos sacaras de dudas!!!! Ojala tengas suerte y hayais echo diana!!!!!
Imatge

Imatge

El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
Pecunia
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dj. feb. 17, 2011 1:52 pm

Hola Monix,
jo és q tinc molt sovint infeccions, però pots tenir-ne de dues classes, o la clàssica infecció d'orina q quan vas pipi veus les estrelles i tens tota la estona ganes d'anar al lavabo, o cistitis, q és més aviat a la bufeta, jo aq mes passat ho vaig tenir, no m'havia passat mai, de fet em pensava q era alguna cosa de la panxa, pq em feia mal el sota ventre, i vaig anar a urgències, pq em plega i havia tingut febre, em van dir q em farien una prova d'emabaràs i un anàlisi de sang, i a mi encara em faltaven ben bé 10 dies, l'anàlisi d'orina va sortir negatiu, i el de snag q tenia infecció, em van donar amoxicilina i paracetamol pel dolor, q tot i ser antibiòtic, t'ho pots pendre si estàs embarassada.
I un altre vegada, vaig tenir la infecció d'orina típica, però com vaig tardar a anar al metge, tb vaig tacar una miqueta, i em van dir q era pq tenia la bufeta molt inflamada. Aizí q jo de tu aniria a urgències a veure q et diuen. El test d'embaràs amb orina ja te'l poden fer, i tot i q és força aviat, a vegades es veu alguna cosa.
però espero q no sigui infecció sino un embaràs com una catedral!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
maneta
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dj. feb. 17, 2011 1:53 pm

Hola noia!
El primer que crec que hauries de fer es relaxar-te un xic... no sigui estiguis massa nerviosa... tema símptomes... si fós una infecció d'orina... si que tindries ganes d'anar a fer pipi molt sobint però en faries molt poc i et faria molt de mal... per les petites taques n'hi ha moltes per aquí que comenten el tema del sagnant d'implantació uns dies abans de la falta... no sé podria ser, no? De totes formes si t'has de quedar més tranquila (que es el principal) vés al metge i li comentes el que et passa... un petó :-()-) ja ens mantindras informades! >.-<:
Imatge
tonamar
:: poltre
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

EntradaAutor: tonamar » dj. feb. 17, 2011 2:04 pm

Jo sóc molt propensa a tenir infeccions sovint... i si fos una infeccio tal i com et diuen les altres... veuries les estrelles cada cop q anéssis al Wc... aviam si l'has encertat de ple el primer mes de recerca!! això estaria de conya!! però per evitar fer-te il·lusions abans d'hora el millor... al metge i que et fagi sortir de dubtes un professional... tmb li pots dir q heu començat a buscar... i potsr diretament et fa la proba d'embaràs!! molta sort! :p-) :p-)
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dj. feb. 17, 2011 2:34 pm

Ostres Nonix, em sap greu que et trobis tan malament! Una vegada, fa mooooolts anys, vaig tenir una infecció d'orina i més que res pixava sovint però poc i em feia molt mal quan pixava. A part d'això no recordo el mal de ronyons. També es veritat que ha passat molt temps, eh? Però vaja, jo crec que una infecció d'orina "standard" és més o menys així. El que tu tens sembla diferent! Sincerament, jo em faria un TE tot i que sigui aviat. Podries intentar aguantar-te el pipi tant com puguis i fer-te'l aquest vespre mateix. Però sobretot aniria demà a urgències. El més important és que estiguis bé! Si estàs panxolinosa perfecte! Però si no, com més aviat sàpigues el que tens millor.

T'envio una abraçada de suport! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dj. feb. 17, 2011 2:42 pm

Hola bonica!

Primer de tot estigués tranquil.la, rel.laxat en la mesura que sigui possible... El primer pas que faria seria fer-me un test d'embaràs del clear blue que detecten fins a 5 dies abans de la falta. Segons les teves comptes et queden 6 dies però prova-ho. Si surt possitiu ja sabràs el perquè et passen aquests sintomes.

Si surt negatiu (i segueixes estant angoixada) el que se que fan al cap o hospitals si hi ha sospita d'embaràs és una analítica de sang per veure si estàs embarassada aleshores és 100% fiable (perquè detecten l'hormona de l'embaràs per baixa que la tinguis).

Sort!
Imatge
Imatge
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dj. feb. 17, 2011 2:43 pm

jo, quantes respostes, gracies pels anims i les respostes de totes, sou molt maques!!! >.-<:

A veure, no ho havia dit pero també estic una mica encostipada (una mica de mocs i mal de gola, tot i que tampoc res important), i ara que penso potser tot podria estar relacionat.....Al final he decidit esperar 2-3 dies SI NO ESTIC PITJOR (siiiiiiii, em costa molt anar al metge jejeje, si estic pitjor o no milloro prometo anar!! :: orrr:: ), pero prefereixo aixo, veure el cap de setmana cap a on evoluciona la cosa, si em ve la regla o no (potser fer un test???) i si el refredat em millora i amb ell, els sintomes aquests. Si em poso pitjor o no noto millores aniré a urgencies, i sino doncs aixo, dilluns al metge si continuo igual i aixi, com bé dieu, em quedo més traquil.la .
De moment ara els ronyons no em fan mal, se m'ha passat, pero anar a fer pipi si que vaig cada 2 hores (potser m'estic obsesionant i tot jajaja, q tb soc molt nerviosa i tb influeix en els nervis!! q quan estic nerviosa tb m'ha passat algun cop!), lo millor es relaxar-me com dic, no donar-li voltse a veure que pot ser, i en dos dies com segueixo vaig al metge i us dic alguna cosa ok? us mantindre informades.
Gracies per tot.
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dj. feb. 17, 2011 3:07 pm

per cert, una altra pregunta (sento ser tan pesada!):
les que heu anat algun cop per infeccio a fer-vos proves al metge, si vaig d'urgencies (avui ja no, pq tinc que esperar el meu marit i a no ser que em mori passo d'anar a les 3 de la nit, si no dema): dieu que fan analisis d'orina i de sang a vegades? suposo que et donen un potet i t'envien al lavabo el mateix dia no? pero.....van trigar molt a donar els resultats??? i espero q m'agafin aviat si vaig jaja, pq si m'he d'esperar 2 hores no se si aguantare sense anar al lavabo (+:-)

bueno, aixo, ja us dire com acaba la cosa. gracies de nou per tot!!!
Pecunia
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dj. feb. 17, 2011 3:35 pm

L'anàlisi d'orina te'l fana l moment, et donen un potet i vas al labavo de urgències o del cap, i quan els hi portes et miren si tens infecció, ho fan posant una tira, com la dels testos d'embaràs, i t'ho diuen al moment.
Sort!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
tonamar
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

EntradaAutor: tonamar » dj. feb. 17, 2011 3:43 pm

nonix.... l'analisis t'el fan al moment... fas un pipinet... i miren amb els palets i ja surt clarament si hi ha o no infeccio d'orina.. .ja et recepten unes pastilles enormes!o almenys les q em donen a mi... ara ja només fan unes de 2 tomas al dia i t'ha de passar... abans receptaven una caixa q anaven 12... i jo com q soc molt propensa...m'en guardava 5 o aixñi perquè ja sabia q en uns dies tornaria..ja se q no s'ha de fer.....però aixi em cobreixo les espatlles... al menor simptome ( q ja m'els conec) me les prenc de seguida :love:
Pero ara han canviat les unitats de la caixa i na nai!!!
Consell: ves a lmetge... encara q no t'agradi... i el més aviat possible... fa molt de mal i aguantar-ho no es gens bo!! :ok:
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dj. feb. 17, 2011 5:11 pm

Hola Nonix! he llegit el teu post i em passa gairebé el mateix que a tu!!! T'explico: aquest és el meu primer mes de recerca i el primer sense pastis. La regla m'havia de venir dimarts passat dia 15 i uns dies abans vaig tacar marró. A més, faig molt pipí i durant bastants dies he tingut mal d'ovaris i de ronyons. A més tinc molta son!! Com que la regla no m'ha vingut, podria pensar que estic embarassada, però la veritat és que tinc més la sensació que el cos s'està regulant i que en ser el primer mes la regla em vé més tard... (em vaig fer un test ahir i va sortir negatiu). El que em fa dubtar del teu cas és que dius que no prenies pastilles... pot ser que prenguéssis alguna cosa tipus anell o algo que també segregués hormones (o el que sigui que segreguen les pastis). És que esclar, si no prenies res d'això definitivament no és el mateix cas que el meu...
a no ser que estem les dues :panxeta: jejejejeje
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dj. feb. 17, 2011 5:14 pm

ai noies, ara em feu dubtar... el test que em vaig fer el "suposat" primer dia de la falta (al prendre'm pastilles no tinc ni idea de quant són els meus cicles) no era un clearblue... (literalment vaig demanar " el el TE més barat que tinguis, siusplau" a la farmàcia!! jejejje us faríeu un clearblue? O espero?? Crec que recordar que quan vaig fer un descans de pastis fa dos anys era regular, però tampoc no ho sé exactament....
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dj. feb. 17, 2011 6:06 pm

Hola catalanna i resta de noies

No, no prenia res hormonal, gometes jeje, pero pot ser que hagi tingut una mica de desajut hormonal per l'encostipat, a més que no sempre tinc la regla exacta al 100%, pero sí poca variacio (2-3 dies maxim), i a més a mi encara m'ha de venir!!! fins dimecres que ve, pero noies, crec que aquest mes s'ha avançat o al menys em passa el de cada mes, uns dies abans fluxe marro (molts cops fins a 4-5 dies abans! i avui ja ho he notat més, no unes gotetes només, sino més espes, ja sabeu) i soc de les que pateixen regles amb dolor (mal de panxa, ronyons.....)i ara tinc més clar que el mal de ronyons era per aixo, aquesta nit potser no ho he associat pq estava nerviosa, pero ara ja es la panxa, ronyons.......com cada mes, el mateix dolor i sensacio, aixi q em sembla q la tinc aqui en pocs dies, jooooooo. Ja us diré, pero serà aixo.
Quan em comença a sortir sang ja normal, al dia seguent ja em desapareixen tots aquests dolors. Pero mira, no sé, se m'ha ajuntat tot i ja li donava voltes al cap. Lo del pipi m'ho miraré igualment si segueix, pero vamos, q jo em conec i potser tot son nervis o potser si que m'he refredat una mica amb l'encostipat, tot pot ser. pero lo dels ronyons ja li he trobat la relacio, es q hi ha mesos q ni m'entero (per aixo ni hi pensava) i altres en canvi q em fan molt de mal abans de la regla.....i al ser avui el fluxe com quan m'ha de venir....doncs aixo.

Anims amb la recerca a totes i gracies per tot!!!
SONIBCN
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SONIBCN » dv. feb. 18, 2011 5:51 pm

Nonix cariño tu tranquila, si no estas embarazada pues a seguir intentandolo y si lo estas pues mucho mejor!!!! A mi las reglas me venian cuando querian, no notaba cuando ovulaba porque no notaba mas flujo ni nada diferente y hemos tardado un año en quedarnos embarazados!!!

Un besito y ya nos diras eh!!!!
Imatge

Imatge

El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dv. feb. 18, 2011 11:00 pm

Bueno, ja he anat al metge, a urgencies al final aquesta tarda!!! m'ha començat a venir un mal de ronyons (sobretot en un costat) q ja no aguantava.......per passos:
M'han fet analisis d'orina (de pas han aprofitat la mateixa orina per fer prova d'embaras, i negatiu, no ho estic :ufs: ) . Pero aixo no em desanima pq era el primer mes, aixi que tenim molt temps per endavant.
El que sí han trobat es que tinc "arenilla", i d'aqui tot aixo de anar al lavabo i el mal de ronyons.......m'han fotut un coctel al "culete", dues injeccions: 1 nolotil i 1 voltaren.
Tb m'han dit q hi havia una MINI infeccio q ni es podia considerar, pero que per curar-se en salut q millor tb em donaven dos sobres per pendre 1 avui i un altre dema. I que potser se m'han ajuntat les dues coses, tot i que eren lleus les dues, i per aixo tots aquests sintomes.
I ara de regal anar al metge de capçelera d'aqui 2 setmanetes q em torni a fer analisis de pipi si cal i si em vol fer algun altre estudi.

Jolin, no m'havia passat mai, diagnostic: "colic nefritic", jo intento beure molta aigua, ara ja veig que he de dur SEMPRE a sobre una ampolleta i tot el dia anar bebent sense parar (m'han dit q 2-3 litres al dia o mes i tot si puc i vull) i anar al lavabo sempre q tingui ganes. Tot aixo sempre ho he intentat fer, aixi q no se, beure aigua si q m'esforçaré més, i quan vagi en 15 dies al metge de capçelera a veure per on surt.....

Bueno, us ho volia explicar q ja us vaig dir q us mantindria informades. Doncs.........ha estat aixo. EStic una mica de bajon, pero per altra banda aliviada pq sé q tinc i m'han curat el dolor i les ganes aquests de pixera.

Espero que si alguna heu itngut algun cop aixo de "arenilla" m'animeu, espero q no es torni a repetir, i si es repeteix q sigui aixi lleu com ara, jo faré bondat a beure molt aigueta. I lo de la mini-infeccio ja li dono voltes tb pq sempre ho haviem fet amb preservatiu, i ara aixi a pel suposo q tb tinc q tenir mes compte (pixar abans, despres, rentar-se sempre be despres, i aigua i mes aigua!)

Apa doncs, no m'enrollo mes q avui tinc moooooooooooooooltes ganes d'agafar el llit i per fi poder descansar!!! zz:-)
Bona nit guapissimes i gracies per tot!!!! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::