Mútues???Un gran dilema

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tonamar
:: poltre
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

Mútues???Un gran dilema

EntradaAutor: tonamar » dl. feb. 21, 2011 7:58 am

Bon dia a totes!!!
Algunes ja sabreu que estem a la recerca d'un petitó... i ens estem plantejant contractar una mutua de salut per portar tot l'embaràs... N'hi ha tantes i de tantes polisses variades que no se cap on tirar!!!
Em podrieu aconsellar d'agluna, en les que estigueu... o hagueu estat... els preus...o si la recomanarieu...els serveis que ofereixen....les carencies per part..etc.
nosaltres busquem una només per a mi.. i en principi serà per tot el tema embaràs...post part... i pediatria...però es que cada cop que entro en alguna asseguradora... em faig un embolica amb el munt de propostes qeu hi ha que no sabem ni por on començar!! :ufs:
Moltes gràcies! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
Psicoloca
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Mútues???Un gran dilema

EntradaAutor: Psicoloca » dl. feb. 21, 2011 8:09 am

Hola,

Jo tinc i et puc recomanar Assitència Sanitaria. Crec que és la més cara del mercat (aprox 80 euros) però si és per tenir un fill crec que val la pena. En concret l'Hospital de Barcelona és superrecomanable.

Jo vaig fer-ho així i estic supercontenta de com ha anat tot. la veritat és que amb la resta hi ha diferència de preu, però t'oblides de tot, La única cosa que hauries de mirar seria el temps de carència...

ESpero haver-te ajudat!!!!
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dl. feb. 21, 2011 9:47 am

Bones!!

jo tinc Medifiatc, que és de les més econòmiques i n'estem molt contents, nosaltres paguem 197 euros al mes per tots quatre (2 adults un nen de 4 anys i una de 18 mesos). I els professionals que ens hi entren, tots perfectes... l'any passat vaig dur en nen a l'otorrino, pq feia 2 anys que ens barallavem amb la SS pels carnots (m'anaven donant cortisona en xarops i gotes pel nas, i ala, a veure si podiem evitar l'operació, i ell cada dos per tres amb otitis), doncs farta veig dur-lo per la mutua, i en un mes estava operat, a la clínica girona, sense cap problema, quedant-se un dia ingressat ell i jo, i tot perfectíssim.... i d'otitis ni una més!!!

En resum, que és una molt bona inversió, pel part igual, jo vaig tenir un part boníssim i l'estada tb molt bona, res a veure amb la de la SS (sense menysprear-la, però el que sí es cert és que està més massificada, i per força l'atenció no pot ser la mateixa), vaig estar molt còmode, dilatant a l'habitació amb el meu company, sols, tranquil.lament, amb la tele, les nostres coses... i després del part igual molt bé tot...

El que sí has de mirar és lo de la carència, pq quan t'hi apuntes han de passar uns mesos pq t'entrin certes coses, com per exemple l'estada a l'hospital... mira-ho bé, pq la meva germana, es va apuntar a la mutua embarassada, i com que no feia el temps, el part el va haver d'anar a fer a la pública... A Medifiatc la carència per parts era de 10 mesos (no sé si ha canviat), jo em vaig fer de la mútua i al cap de 3 mesos em vaig quedar, o sigui que no vaig tenir cap problema, però en canvi per les ecos, com que no havia passat el temps, les primeres les vaig haver de pagar, però el meu gine el que em feia era cobrar-me'n una sí i una no, ja que per mútua te'n fan cada cop que et visiten...

Espero haver-t'he ajudat, me enrotllat una mica, és que quan m'hi poso... que vagi bé, i a veure si us decidiu!!
Imatge
Imatge
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

EntradaAutor: arlet76 » dl. feb. 21, 2011 10:04 am

Hola!!!
Jo estic a DKV , i n'estic molt contenta , la nena i jo paguem uns 120 € al mes. Cuan estava embarassada estava a Sanitas, per un conveni amb la empresa on treballava tenia un molt bon preu, pero al marxar de la empresa hem van apujar molt el preu i a part a la meva ciutat casi no m'entraven pediatres i hem vaig cambiar.
Esther_77
:: zebra
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dl. feb. 21, 2011 11:59 am

Hola reina, mira jo vaig fer com tu, abans de començar a buscar em vaig fer de l'Aliança, i pago uns 60 euros mes o menys.
De moment nomes he fet servir el gine, però el cuadre mèdic està molt be i nomes necessitava una carència d'11 mesos, que vol dir que al segon mes de pagar la mutua ja pots quedar embarassada, espero hever-te ajudat, sort!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Layona
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dl. feb. 21, 2011 12:09 pm

Doncs nosaltres també som de l´Aliança i desde fa anys....jo amb l´ :-()) i el part he quedat molt contenta...la nena ha estat ingressada dues vegades pobreta i tot moooolt be :-)
mica77
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: mica77 » dl. feb. 21, 2011 12:54 pm

és un dilema! Si senyor.
Nosaltres ens vam fer d'ASISA són uns 47 e al mes però vam mirar que entressin els hospitals de la zona...
Ens va costar molt decidir el millor és veure a quin hospital-gine vols anar i desp´res ja veuràs com se't redueixen dilemes..
espero ser d'ajuda.
Lisa_Cat
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. feb. 21, 2011 1:39 pm

Hola! jo et recomano assistència sanitària com la Psicoloca. els meus pares ja n'eren i jo n'he estat tota la vida.
l'hospital de barcelona és genial per parir i les infermeres de maternitat un encant! :ok: :ok:
l'únic que no m'agrada és que a la tv anuncien que et ve el pediatra a casa i això només passa a Barcelona ciutat. :ufs: :ufs:
per la resta, tot molt bé!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
tonamar
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

EntradaAutor: tonamar » dt. feb. 22, 2011 10:58 am

Gràcies a toteS!! deprés de molt indagar... em sembla q optaré per MEDIFIATC que no hi ha copagament tot i que la carencia es de 10 mesos per parts.. pero la quota es de 56.00 al mes, crec q està força bé per tot el què ofereix!
Alguna que hi hagi estat? opinions?? :-()-)
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dt. feb. 22, 2011 11:07 am

doncs jo també sóc de l'Aliança... a mi em costa uns 90 € el soleiluo i jo. N'estem molt contents, tot i que la veritat jo encara no ho he fet servir... en canvi amb el soleiluo si que hi hem anat i molt bé!
el quedre mèdic és molt molt ampli... t'entren un munt d'hospitals i tens molt on escollir!
07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dt. feb. 22, 2011 8:17 pm

Nosaltres estem a Medifiatc i ja hem mirat els hospitals que tenim amb la mutua!
Imatge

Imatge
Dimecres
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

EntradaAutor: Dimecres » dj. març 10, 2011 2:08 pm

I heu de pagar i després demanar que us ho tornin o són de les de targeta? Què és millor? No sé pas com fer-ho, jo. El meu marit m'ha dit que decideixi jo i la veritt és que no ho tinc gens clar.
Algú ha parit per la SS? Sap com és?
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

EntradaAutor: Kiara » ds. març 12, 2011 9:59 am

dimecres, segons la meva opinio lo millor es anar amb tarjeta i sense copagament, es a dir, vas al metge ensenyes la tarjeta i prou!
Jo em vaig agafar Nectar, que tenia una oferta de 42€, entren tots els hospitals (HGC, Teknon, Dexeus...) i la carencia es nomes de 9 mesos. Nomes la vaig fer servir l'altre dia per revisio ginecologica i TE, despres de pagar nomes 1 mes.

Sobre parir, bueno, cadascuna et dirà una cosa. Jo no he parit, pero ma germana si. La primera per la SS i el segon pagant (sense mutua) i la veritat, amb la nena fatal tot i amb el nen a la Teknon molt be. Per aixo m'he fet una mutua!!! Per que no vull parir en la SS... I vull eco cada mes, que a la SS no t'ho fan. Ma germana a les 12 setmanes es van donar conta que el sac estaba buit (per la SS...)
Imatge
Imatge
Imatge
Dimecres
Entrades: 189
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

EntradaAutor: Dimecres » ds. març 12, 2011 3:06 pm

Moltes gràcies Kiara!
Ho tindré molt en compte