buscar amb 41?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
almian
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 10:55 am

buscar amb 41?

EntradaAutor: almian » dv. feb. 25, 2011 11:13 am

Hola noies,

fa molt temps que us llegeixo i m'ajudeu molt.
fa un mig any que estic buscant, no m'he fet proves de fertilitat, ni tinc intencions de fer-me més enllà de les simples analitiques. m'agradaria tenir la desitjada criatura però per altra banda veig que ja se m'ha passat una mica el temps, ara tinc 41.
sempre he sigut de regles doloroses i com un rellotge de precissió cada 28 dies. tot i així no l'encerto.
també us haig de dir que ovular ovulo dit pel ginecòleg..... i pels dolor que tinc al cap d'una setmana després de la menstruació, crec que també ho puc confirmar.
aquest mes he pensat en fer-me la gràfica de fertility, just després d'acabar la menstruació fa dos dies m'ha fet una baixada de temperatura de 0.5, no se si es molt normal. de moc cervical no entinc encara, clar que ja fa dos mesos que quan em surt el que dieu clara d'ou vaig a l'atac i res.
m'estic desanimant i no se si deixar-ho correr per l'edat, perque veig que això ja m'està començant a obsesionar i no m'agrada perque alhora em deprimeix, i veig que les meves cunyades una mica més joves tindran el segon i tercer i els comentaris ja em fastigueixen.
lluna32
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 11:15 am

Re: buscar amb 41?

EntradaAutor: lluna32 » dv. feb. 25, 2011 12:11 pm

Ostre Almian anima't guapa! Si tens ganes de tenir un fill no ho deixis estar per l'edat dona, encara que t'estigui costant una miqueta. Mira jo el que et recomanaria seria provar un parell de mesets més fent-ho més o menys en dies alterns durant tot el mes, i potser cada dia cap al mig del cicle. A veure si així hi ha sort. I si no, ves al metge, normalment no fan proves fins l'any però em penso que si passes els 35 te les fan abans. I no passa res perquè et facin proves (a tu i al teu company), no és res de l'altre món, ja veus que aquí ens n'han fet a moltes! Només és per veure si està tot bé i si no doncs perquè et puguin ajudar una miqueta.
I si voleu també podeu provar a prendre la maca ell i l'oli d'onagre tu, diuen que ajuda i de mal no us en farà...
Va, guapa, ja veuràs que tot va bé. I ni cas als comentaris dels altres tu, cadascú va al seu ritme i punt!
Petonitus! :-()-)
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dv. feb. 25, 2011 12:12 pm

Noia, buscar un fill és una carrera d'obstacles, de vegades. Mig any tampoc és tant de temps, encara que a tu t'ho sembli (clar, tota la vida sentint dir que cal prendre mesures (i prenent-les!) pq sembla que et pots quedar embarassada només pel fet de respirar, i quan t'hi poses aprens de cop que pot ser tan difícil com guanyar la primitiva...)

Deixar-ho córrer o no, depèn de tu, de les ganes que realment tinguis de tenir un fill.
En tot cas, comentaris te'n sentiràs dir molts, i les comparacions amb altres dones (les cunyades, veïnes, companyes de feina, conegudes...) fan mal sempre. Has de posar-te una cuirassa i tirar-t'ho a l'esquena, dins del possible; i el que et diguin, que t'entri per una orella i et surti per l'altra, que la gent de vegades parla per no callar.

Si tens cicles regulars, amb una gràfica o dues en tindràs prou per saber si l'encertes o no quan et poses a l'atac (ovular una setmana després de la regla em sembla molt poc. el normal són entre 12 i 16 dies abans del final de cicle; de mitjana acostuma a ser 14 dies abans --i si tens cicles de 28 dies això coincideix també amb 14 dies després de l'inici de cicle, clar--, però el dia exacte el comprovaràs amb la gràfica) i podràs controlar-ho millor tot plegat. Jo t'ho recomano.
Tampoc estaria malament que la teva mitja costella es fes mirar si tot està bé per la seva banda.

Jo vaig deixar les pastis als 35 i vaig trigar gairebé dos anys en aconseguir un primer embaràs, que no va anar bé; aleshores em vaig posar amb les gràfiques i els altres tres positius (un altre embaràs que tampoc va anar bé, el del meu fill i el que estic esperant ara) els vaig aconseguir en dos o tres mesos en tots els casos, inclòs aquest últim, aconseguit amb els 40 ja fets.

La llevadora em diu que això de l'edat, res, que no ens hi capfiquem: que les mares quarentones són l'habitual avui dia, que molta gent es posa a buscar i tenir fills molt tard, i que ella en porta moltes, d'embarassades 'grans'; la més 'vella' de les que segueix actualment, em va dir, en té 46.

En tot cas, ànims i molta sort!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. feb. 25, 2011 12:20 pm

almian, les gràfiques t'ajudaran moltíssim per saber quan ovules exactament, i per tant quan és la setmana sexy! Ara, pren paciència... q com bé diu la CAstanyeta, la majoria de les vegades no és bufar i fer ampolles.
Jo sóc una mica més "joveneta" (tampoc gaire, eh) i vaig trigar 1 any a quedar-me prenyi. Per sort, tot va anar perfecte!

Per descartar cosetes, seria bó q el teu company es mirés com té els ..::·· ...

Sort i ànims!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Moxae
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dv. feb. 25, 2011 5:17 pm

Hola Almian!

Coincideixo amb les altres noies, has de fer el que tú sentis. Si et fa il.lusió ser mare, des del meu punt de vista encara ets prou jove com per intentar-ho! Jo vaig tenir un nen fa nou mesos i sóc una mica més jove que tú (tampoc sóc una veinteañera!). Quan vaig anar a les classes de preparació al part vaig veure que la majoria de noies eren més grans que jo (potser n'hi havia 2 o 3 més joves). És a dir, que la majoria passaven de llarg dels 35. I jo que pensava que ja era un mica "grandeta"! Ànims!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. feb. 25, 2011 5:23 pm

Jo vaig tenir el petit amb 40 anys i vaig trigar 6 mesos a fer diana.

Ànims. neukiss-)
almian
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 10:55 am

EntradaAutor: almian » dv. feb. 25, 2011 10:25 pm

Moltes, moltes gracies a totes,

totes m'he ajudat, cadascuna m'ha donat un bon consell, us ho dic de debó, m'he ajudat molt.

Em fa il.lusió però ja fa un parell d'anys que ho vaig intentar però amb l'estres de la feina em va dir el metge que no m'ajudava gaire i després quan em vaig relaxar va començar el meu company amb problemes a la seva, total que a les vacances vaig pensar que amb la calma i el relax i res de res i al final em va pasar com estic ara, em vaig desanimar i ho vaig deixar correr.

però ara ja veia que ja es la meva única oportunitat abans em pugui empenedir.

noies de totes i cadascuna he tret una bona ajuda. ho seguiré intentant sense pendrem-m'ho d'aquesta manera i amb optimisme o amb aquests ànims no faré res de bó.

gracies i un petó ben fort a totes.
SOLILLUNA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: SOLILLUNA » ds. feb. 26, 2011 8:28 pm

Així m'agrada Almian, hem de ser positives, jo et puc dir que la meva cosina va tenir el primer a punt de fer els 40 i li va anar tot super bé, una altra cosina va tenir el segon als 41 i cap problema..
Jo també estin buscant i també m'està costant, aquest mes he començat a fer servir l'oli d'onagra i també prenc la maca, Ah, i també em faig test d'ovulació a veure si acertem....
I sobre el tema de l'stress jo de vegades penso que si només es poden quedar embarassades les persones que no tenen estress crec que aviat s'acabaria la humanitat, o sigui que no pateixis, estar tranquil amb el ritme de vida que portem es gairebé impossible...

Bueno guapa, espero que ven aviat ens donis bones noticies!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 211 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::