Preocupada...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
moixerno
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Preocupada...

EntradaAutor: moixerno » dl. feb. 28, 2011 8:43 am

Bon dia noies,

Fa dies que estic bastant rallada amb un tema.
Us explico:
El gener ens vam posar a buscar un :-()) amb el meu marit. Vam començar en plan tranqui, però el que passa, que et vas animant, i encara que no ho vulguis, obsessionant una mica.
El meu marit té un varicocele i ja pensavem que ens podria costar, però vam decidir esperar una mica i si no arribava :cnena: ja començariem a fer proves.
Doncs bé, el mes passat vaig tenir unes petites perdues quan no tenia la warry. Primer vaig pensar que podria ser el sagnat d'implantació (i em vaig fer una mica d'ilusions). Però de totes maneres vaig anar al ginecòleg. Em van fer una eco i, a més de no estar prenyi, em van trobar un pòlip, un petit quiste i un ovari poliquistic! Quina sorpresa! :ufs: :ufs:
Em van dir que el pòlip me l'hauria de treure. Havia d'esperar que em vingués la següent warry i trucar per demanar hora (s'ha de fer a primers dies del cicle).
I el problema és que, jo sóc molt regular amb els cicles i ja estic al dia 37 i ni rastre de la warry ni de cap símtoma!!!
Bff, i estic super ratllada!!!
A part, al final vam decidir amb el moixernó començar ja a mirar lu del seu varicocele i li van fer un semiograma i estem a l'espera dels resultats.
Suposo que són els mateixos nervis de tot plegat que fan que se m'hagi retardat la warry, però m'estic començant a preocupar!!!
Ostres, es que mai havia tingut problemes amb aquests temes i justament ara em surt tot!!!

Perdoneu pel rollo noies, però es que no puc parlar del tema amb ningú (a part del meu marit), i necessitava desfogar-me!!!

Petons a totes!!!
Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Preocupada...

EntradaAutor: laura_28 » dl. feb. 28, 2011 10:10 am

hola jo no tinc ni idea d'aixó però si sempre ets regular, perquè no et fas un test; a les primeres setmanes fins que no estas de 5 a les ecos no es veu res, ni tant sols la bossa. jo em vaig fer una a les 4 setmanes i no es veia res de res i ara tinc un ne de 8 mesos....

i si et surt negatiu, llavors es pels nervis que estas passant...i quan vegis el negatiu et vindrà de cop....

jo vaig estar un any buscant i cada mes era una odissea, com que soc irregular vaig gastar un pilot de test i a la que me'l feia al matí amb mitja hora patam....warry.....

no et desesperis a veure que et diuen les proves, però primer fes-te el test d'embaraç no se sap mai, per molt dificil que sigui potser heu fet diana!!

anims i ja ens diràs que tal!! guapa...
moixerno

EntradaAutor: moixerno » dl. feb. 28, 2011 11:04 am

Gràcies laura!

Doncs no ho havia dit,però el divendres passat em vaig fer el test (tot i que només tenia 1 dia de retard) i em va donar negatiu... suposo que si aquesta setmana encara no em vé la warry me'n tornare a fer un altre, tot i que és casi impossible que m'hagi quedat :-()) !!
Ja seria casualitat entre el pòlip+ovari poliquistic+varicocele del moixernó+eco negativa+primer test negatiu, no?? jaja!!

Bff, de moment a intentar posar-me tranquileta i a esperar...
Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Psicoloca » dl. feb. 28, 2011 2:00 pm

Tranquil.la els nervis que estas passant, és normal que tot es descontroli. sé que es molt fàcil de dir i no tant de dur a terme, però has d'estar més tranquil.la, el cos es savi!!!! Respecte al quiste a l'ovari, conec a dos noies que els hi ha passat i no és res greu es treu i ja està!!! Has de pensar que gràcies a haver-te'l detectat no tindràs problemes quan et quedis, ja que sino després podries patir algun avortament al principi i llavors encara seria pitjor...

Molts ànims i paciència... que tot aniré bé
nonix1
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

EntradaAutor: nonix1 » dl. feb. 28, 2011 2:43 pm

Hola guapa,
he vist el teu post, i només vull dir-te que molts anims!!! et dic el mateix que psicoloca, millor que t'ho hagin detectat ara, t'ho treuran i ja està, no passa res més. jo tb conec gent i els hi ha anat fenomenal.

Lo de la warry tranquil.la, segur que estàs nerviosa, si passen molts més dies (4-5 dies) i no la tens, torna a fer-te un test, i sino ves al metge, potser un desajust. Sé que es dificil esperar, pero has de tenir paciencia tot i que et sigui dificil.

Ja veuras com tot acabarà bé, et faran allo i despres podreu tornar a intentar-ho i segur q us anirà molt bé. Anims!!!! :p-)
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
moixerno

EntradaAutor: moixerno » dt. març 01, 2011 3:19 pm

Hola noies,

Ahir ens van donar els resultats de l'analisis d'esperma del moixernó i ha sortit que té oligozoospermia, que és que té menys ..::·· ..::·· de lu normal. (té 9,67 mill/ml)
Bff, la veritat és que em vaig quedar bastant xof...
La setmana que vé tenim hora a l'uròleg perquè ens acabi d'explicar els resultats. Pel que ens va semblar, la resta de paràmetres no estaven malament (mobilitat, forma...), però hem d'esperar el que ens diu.

Tota la vida prenent precaucions per no quedar-me :-()) i ara que volem, no hi ha manera! :ufs: :ufs:

Alguna té aquest problema o coneixeu algú que el tingui?
Creieu que hi ha possiblitats que tinguem un <:-< de forma natural?

L'única cosa "bona" és que m'ha baixat la warry i aviat em podré treure el pòlip per tornar-nos a posar a la búsqueda.

Gràcies pels ànims!!
Imatge
phosqui
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

EntradaAutor: phosqui » dt. març 01, 2011 4:27 pm

Hola moixerno!

He llegit el teu cas i les teves preocupacions, moltes estem com tu!

El Phosco també té varicocelle i també hem fet proves. Ell està al líiiiiiiiimit en molts aspectes ( mobilitat, estructura,volum....) i l'uroleg ens va aconsellar deixar passar uns mesos prenent-se uns sobres de maca + L-carnitina que poden ajudar als seus ..::·· Però tampoc ho aseguren... I evidentment per provar no perdem res... A veure que us diuen a vosaltres. Però avui en dia tot te solució!!!

El tema del varicocelle és una mica complex perquè no sempre es pot demostrar que tingui relació amb els problemes de fertilitat. I d'un mes a un altre, la cosa pot variar moltissim! perquè influeixen coses com l'alimentació i l'estres.

Però tu pensa que només fa falta un ..::·· espabilat perquè tot vagi bé!

Ara a que et treguin aquest polip, i a retornar a la recerca!!! :-()-)

Ens veiem per aquí!!
Imatge
Imatge
moixerno

EntradaAutor: moixerno » dj. març 03, 2011 7:21 pm

Hola noies,

Doncs continuo amb les coses "estranyes". Abans d'ahir em pensava que em venia la warry, pq vaig tacar marronet, com normalment em passa quan m'ha de venir. Ahir també vaig tacar una mica, però avui ni rastre de la warry!!! ja no sé que pensar!! Pel que he llegit, això podria ser el sagnat d'implantació, però ja no sé que pensar!!! Aquest dos dies vaig tenir una mica de mal d'ovaris. I, suposo que són imaginacions meves, però em dóna la sensació que faig més pipi i que tinc el nas més fi... però jo crec que deuen ser els psicosimptomes i els nervis de tot plegat!!
Bé, demà espero sortir de dubtes perquè m'he comprat un test d'embaraç i m'el faré demà al matí. Jo m'el faria ja mateix, però pel que diuen, és més fiable si te'l fas al matí, oi??

Phosqui, esperem que el poquets ..::·· ..::·· que tenen els nostres homes siguin espavilats i facin diana!!! :ok: :ok:

Ja us explicaré com acaba el tema...

Petons!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::