Coneixeu ginecòleg de Mutua Madrileña a Barcelona?
Coneixeu ginecòleg de Mutua Madrileña a Barcelona?
Hola,
Tinc una amiga que li han tret el ginecòleg que tenia per la Mutua Madrileña a Barcelona i ara està una mica perduda i no sap quin agafar.
Algú és visita amb un ginecòleg d'aquesta mútua? I que estigui contenta?
Us agraïrem jo i la meva amiga
Gràcies
Tinc una amiga que li han tret el ginecòleg que tenia per la Mutua Madrileña a Barcelona i ara està una mica perduda i no sap quin agafar.
Algú és visita amb un ginecòleg d'aquesta mútua? I que estigui contenta?
Us agraïrem jo i la meva amiga
Gràcies
Re: Coneixeu ginecòleg de Mutua Madrileña a Barcelona?
Jo soc d'Aresa (Mutua Madrileña) i he anat a la Dra. Arias de Teknogin (Via Augusta) Jo he quedat encantadisima!!!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Dr. Pla de la consulta IMEDO: a mi em portava una Dra. de la seva consulta, però el dia del part - divendres sant - estava de vacances a Lleida i no arribava, va venir ell i tot perfecte, i això que el meu fill va néixer amb forceps....però els anys d'experiència...de fet, quan li vaig dir a la meva mare que m'havia atès ell va quedar tranquil.la...a ella l'ha portat molts i molts anys.
jo tenia el doctor estadella del centre guilera, que ha marxat i ara estic amb la doctora ORTEGA que també és molt bona.
el centre guilera està a la clínica delfos
el centre guilera està a la clínica delfos
òstres núvol! jo em visito amb el dr. Pla de Imedo, i m'ha dit que farem el part a la clínica del pilar
llavors et va anar bé amb ell?? em sembla que és bastant respectuós amb el que vulguin els pares oi?
llavors et va anar bé amb ell?? em sembla que és bastant respectuós amb el que vulguin els pares oi?
Pupuleta, jo em visito amb el Dr. Jesús Caral, te la consulta al carre Laforja i vaig tenir la nena al Pilar.
Jo estic molt contenta.
Sort per la teva amiga
Jo estic molt contenta.
Sort per la teva amiga
Hola kilauea, doncs, jo vaig tenir el nen a la clinica Delfos. De fet, com he comentat, el Dr. Pla no era el meu ginecòleg, però com que ella estava de vacances em va assistir ell, i algun cop m'ha hagut de visitar ell directament, i estic molt contenta. És un home amb molta experiència, molt tranquil i si t'ha de dir els coses t'ho diu directament. Jo estaria tranquil.la, sap el que fa.
Sort!
Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |