Q creieu?
Q creieu?
Hola a totes!!
Fa algun temps q em vaig donar d'alta perquè volia quedar-me embarassada però no ho hem aconseguit i ara ja em començo a desesperar. El meu home ja s'ha fet les proves i li ha sortit tot correcte, ara falto jo.
Bé, el cas es que des de que ens vam posar a buscar fa 1 any i poc, la regla se m'ha desmarxat totalment, jo era una persona molt puntual i ara no sé mai quin dia em vindrà, això ha fet que durant aquest any m'hagi fet 4 o 5 tests, sempre emportant-me la desil.lusió. Pèro aquest mes ja començo a preocupar-me, tinc un cicle de 39 dies (mai l'havia tingut tant llarg), la setmana passada em vaig fer un test, va donar negatiu, però des de fa 4 dies tinc unes punxades que quan em donen em deixen grogui (mai havia tingut punxades d'aquest tipus quan m'havia de venir la regla). No sé si tornar-me a fer un test (no tinc cap símptoma més de tots els que he llegit que es poden tenir si estas prenyi) o anar al ginecolèg perquè potser hi ha alguna cosa que no funciona.
Q me'n dieu? Alguna més li ha passat?
Fa algun temps q em vaig donar d'alta perquè volia quedar-me embarassada però no ho hem aconseguit i ara ja em començo a desesperar. El meu home ja s'ha fet les proves i li ha sortit tot correcte, ara falto jo.
Bé, el cas es que des de que ens vam posar a buscar fa 1 any i poc, la regla se m'ha desmarxat totalment, jo era una persona molt puntual i ara no sé mai quin dia em vindrà, això ha fet que durant aquest any m'hagi fet 4 o 5 tests, sempre emportant-me la desil.lusió. Pèro aquest mes ja començo a preocupar-me, tinc un cicle de 39 dies (mai l'havia tingut tant llarg), la setmana passada em vaig fer un test, va donar negatiu, però des de fa 4 dies tinc unes punxades que quan em donen em deixen grogui (mai havia tingut punxades d'aquest tipus quan m'havia de venir la regla). No sé si tornar-me a fer un test (no tinc cap símptoma més de tots els que he llegit que es poden tenir si estas prenyi) o anar al ginecolèg perquè potser hi ha alguna cosa que no funciona.
Q me'n dieu? Alguna més li ha passat?
Re: Q creieu?
Lemana maca si estas embarassada és possible que tinguis petites molèsties com nàusees, tibantor als pits, etc. (també és possible que no notis res i estiguis fresca com una rosa
) però no he sentit ningú que parli d'autèntic mal, o sigui que encara que no sigui res greu el millor seria consultar el metge
Intenta estar tranquila i deixar de pensar en el tema de l'embaràs, si així i tot el mal persisteix ves al metge i així surts de dubtes
Que vagi tot bé!!
) però no he sentit ningú que parli d'autèntic mal, o sigui que encara que no sigui res greu el millor seria consultar el metge Intenta estar tranquila i deixar de pensar en el tema de l'embaràs, si així i tot el mal persisteix ves al metge i així surts de dubtes
Que vagi tot bé!!
Lemana si les punxades són molt intenses jo aniria al metge per quedar-me més tranquil·la. No té perquè ser res, però per si de cas millor que t'ho mirin. Ànims, espero que tot vagi molt bé.
Hola!
Com t'han dit les altres, cerc que el millor és que vagis al ginecòleg tan aviat puguis. A més, ell o ella mateixa et faran també un TE si el consideren necessari o sigui que mataries dos ocells d'un tret. Sort!
Com t'han dit les altres, cerc que el millor és que vagis al ginecòleg tan aviat puguis. A més, ell o ella mateixa et faran també un TE si el consideren necessari o sigui que mataries dos ocells d'un tret. Sort!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Si realment et fan mal aquestes punxades, vés al gine q et miri, no està de més...
Si, aquest mes no hi hagut sort, la meva recomanació és q facis gràfiques de temperatures (i ha un post grafiquero per mesos), la veritat, q és la millor forma de saber quan ovules i si estàs
sense necessitat de fer-te cap test... A mi em van anar molt bé! 
Si, aquest mes no hi hagut sort, la meva recomanació és q facis gràfiques de temperatures (i ha un post grafiquero per mesos), la veritat, q és la millor forma de saber quan ovules i si estàs
sense necessitat de fer-te cap test... A mi em van anar molt bé! Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |