Vídeos interessants sobre buscar un embaràs
Vídeos interessants sobre buscar un embaràs
Hola,
he trobat un vídeo d'una noia que explica com detectar els dies fèrtils. Ho explica de manera molt amena. A més a més, té d'altres vídeos sobre com concebre un infant (que és el que intentava ella), sobre les primeres setmanes d'embaràs, sobre com saber la duració del cicle... Tot molt amè, ja veureu. Espero que us agradin.
Ei, que no aconsegueixo enllaçar el vídeo. Mentre ho soluciono us passo el link:
http://www.youtube.com/user/MAMAyBEBEs# ... ifNFuQh_9I
he trobat un vídeo d'una noia que explica com detectar els dies fèrtils. Ho explica de manera molt amena. A més a més, té d'altres vídeos sobre com concebre un infant (que és el que intentava ella), sobre les primeres setmanes d'embaràs, sobre com saber la duració del cicle... Tot molt amè, ja veureu. Espero que us agradin.
Ei, que no aconsegueixo enllaçar el vídeo. Mentre ho soluciono us passo el link:
http://www.youtube.com/user/MAMAyBEBEs# ... ifNFuQh_9I
Re: Vídeos interessants sobre buscar un embaràs
Gràcies, a veure si li puc donar un cop d'ull... hasta per curiositat!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Està molt ben explicat. L'enllaç es molt interessant. Gràcies.
Ei es molt interessant... el que passa que nose si segueixen un ordre?? perquè passa de com concebre a un altre mes... ja aniré investigant!

ei es molt interesant i molt bonics els videos del test d'embarás i el video de com ho diu a l'avi!
Sí, jo també m'hi he ben enganxat i m'he estat una bona estona mirant els vídeos... Estan bé perquè barreja el tema "educatiu" amb el personal.
Tonamar: a dalt a la dreta veuràs que posa "Fecha en que se añadió". Si ho cliques t'endrecerà els vídeos segons l'antiguitat (i, per tant, en l'ordre que ella els va penjar). Si vas clicant en ordre veuràs que barreja vídeos explicatius sobre la concepció, etc... amb d'altres on explica la seva pròpia recerca d'un fill.
Fins ara, guapes!
Tonamar: a dalt a la dreta veuràs que posa "Fecha en que se añadió". Si ho cliques t'endrecerà els vídeos segons l'antiguitat (i, per tant, en l'ordre que ella els va penjar). Si vas clicant en ordre veuràs que barreja vídeos explicatius sobre la concepció, etc... amb d'altres on explica la seva pròpia recerca d'un fill.
Fins ara, guapes!
Jo dissabte que feia un dia lleig també em vaig entretenir bastant mirant-los.
Estan bé els vídeos del principi sobretot per si algú va bastant perduda però després quan va seguint tot l'embaràs es fan una mica pesats.
Gràcies per l'enllaç. Hi anire fent un cop d'ull de tant en tant.
Estan bé els vídeos del principi sobretot per si algú va bastant perduda però després quan va seguint tot l'embaràs es fan una mica pesats.
Gràcies per l'enllaç. Hi anire fent un cop d'ull de tant en tant.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Estan molt bé aquests vídeos, jo ja estic enganxada veien l'evolució de l’embaràs de la noia i ho explica tot molt bé.
Jo tb m'hi he enganxat!!!!
nuit ha escrit:Jo tb m'hi he enganxat!!!!
Hola nuit!
Realment estan molt bé els vídeos i a més jo em sentia molt identificada quan parlava de els psicosintomes i em vaig alegrar moltissim quan es va fer la prova i va tenir el positiu

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 91 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |