Hola a todas!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Leias
:: poltre
:: poltre
Entrades: 670
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:51 am

EntradaAutor: Leias » dl. maig 29, 2006 3:03 pm

Ostres Silvia! Quina sorpresa!!!!!!! BENVINGUDA a sóc petit!!!!!!!

Noia em sap greu que estigui costant que arribi el ;-) però la veritat que estan en aquest fòrum veuràs que és el pà de cada dia. Jo he tingut la sort de quedar-m'hi aviat i per tant no se el que esteu passant, però veient altres noies d'aquí al forum, segur que trobes recolzament i ànims entre nosaltres.

Doncs, lo dicho Benvinguda!!!!!
Avatar de l’usuari
pigada74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1475
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva

EntradaAutor: pigada74 » dl. maig 29, 2006 3:16 pm

Hola Silvia!!!
Ya somos una mas!!! Nosotros estuvimos año y medio, y al final ha llegado!!! Pol nacerá en octubre, si no se adelanta!!!!
En fin, como bien dices, desear algo y que no llegue es duro!!! Y más en la sociedad en la que vivimos, en la que algo quiero algo tengo, un hijo paraece fácil, pero no lo es para nada, verdad!!!
Tu tranquila, aqui estamos para apoyarnos y darnos animos unas a otras!!!! Tenemos todas momentos buenos y momentos no tan buenos, un poco de "montaña rusa" como decimos por aqui.
Entre todas hemos vivido las situaciones mas bonitas y agradables y las que lo son menos, pero estamos TOOOOODAS juntas en la misma labor!!!! llegar a ser mamis, primerizas, segundas, terceras!!!! Hay para todos los gustos!
Solo decirte lo que parece nuestro lema MUCHA PACIENCIA!!!!
Bienvenida!!!
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. maig 29, 2006 3:33 pm

ei silvia! sí que me'n recordo de tu... de l'octubre o novembre, no? aix és que us confonc una mica... ara vaig al guianupcial a mirar les teves fotos... després t'apuntaré a la llista, i per últim et diré que has fet ben fet d'entrar perquè hi ha més noies en la teva situació i segur que et serà de gran ajuda.
ànims i benvinguda! :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. maig 29, 2006 3:49 pm

silviaaaaaaaaaaa, has tret les fotos!! buaaaaaaaaaaaa
però ara que recordo, et van fer el vestit a mida, no? Amb jaqueta... m'equivoco?
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. maig 29, 2006 4:16 pm

:--/) Silvia!!

Benvinguda noia!! aquí ens tens a totes per animar-te, escoltar-te i recolzar-te.. ah! i que tu també ho facis per nosaltres eh?? :r) :r) :r) :r) :r) :r)

Tranquil.la amb les proves noia.. és un camí llarg, ja ho veuràs per altres noies que estan en el mateix cas que tu.. però amb paciència i amb molta energia tot arriba!! :ok:

Sort!! i un petó ben fort! :oink:
morena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: morena » dl. maig 29, 2006 4:48 pm

Silvia bienvenida!!!!
Veo que ya nos has ido siguiendo los pasos, o sea que mas o menos ya nos conoces un poquito. Como habrás visto, aki nos apoyamos unas a las otras y asi se nos hace un poquito más facil la cuesta arriba de la busqueda. Además, tenemos a nuestras super mamis y futuras que junto a ellas vivimos sus embarazos, partos y crecimiento de sus bb y tambien es super bonito!!
Bueno, de nuevo bienvenida y ya nos irás contando cositas de ti!
:--/)
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. maig 29, 2006 5:56 pm

sísísí, l'echarpé i el vestit de plecs!!! araaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
que guapes les fotos!
jo tbe les vaig treure del meu post ;-)
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dl. maig 29, 2006 6:27 pm

hola silvia :--/) :--/) :--/) :--/)
bienvenida guapa!!!!!!!!!
yo me acuerdo de ti siiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
ibas justo despues de las octubreras y yo pensaba cuando paso la mia: que suerteeeeeee!!!!!!!!!!!!!! todavia tiene que casarse je je je
que tal estas preciosa??????
que bien cada vez somos mas de las del año pasado viva!!!!!!!!!!!!!!!!!
bueno pues un abrazo y aqui estaras tan tan bien como en el guia nupcial ya veras!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Sandra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Sandra » dl. maig 29, 2006 7:00 pm

Benvinguda Sílvia. Ja veuras com aquí trobes el recolzament de totes les foreras i la veritat és que et sents molt reconfortada. A mi m'ha anat molt bé. Som unes quantes que estem com tu i ens recolzem unes a les altres també les que ja estan esperant i les que ja l'han tingut i les que encara no busquen.
M'alegro que t'hagis decidit a entrar al fòrum.
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » dl. maig 29, 2006 8:26 pm

Bienvenidaaaaaaaaaaaaaa y tranquila aqui somos muchas para apoyarte y no te agobies mirame a mi, yo me quede embarazada de Alex sin buscarlo, de un dia para otro no tenia la regla: un fallo y llego Alex al que ahora adoro y estoy como loca de haberlo tenido...y ahora estoy buscando desde abril vale q llevo muy poco pero tiene tela....ahora busco y no encuentro
ANIMATEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. maig 29, 2006 11:28 pm

Silvia! Benvinguda!

Jo també sóc de Novembre però d'aquest any!!! Del 4 de novembre, el dia que l'Anna (Leias) surt de comptes!

Ànims en aconseguir aquest embaràs tant desitjat! Pot fer-se ferragós començar el procés de proves, però sens dubte crec que és el millor!

Jo de moment vaig d'animadora!!! Encara esperarem mínim un parell d'anys... però creieu-me que en tiiiinc unes ganes! M'encanta el món de les embarassades i em serveix de molt sentir tot el que expliqueu!

Una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
pigada74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1475
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva

EntradaAutor: pigada74 » dt. maig 30, 2006 8:05 am

Ei, Silvia, esteu molt guapus!!!!!!
Jo també duia un vestit palabra de honor i amb tablilles!!!!
Si puc et poso una foto!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
morena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: morena » dt. maig 30, 2006 8:26 am

jejejeje, veamos Silvia. Hay un post en "De tot una mica" que se llama "nosotras las mamis, las futuras y las consejeras" que ahí explicamos un poquito de nosotras (Ficha tecnica jejeje)
Luego hay otro para controlar cumpleaños "Aniversaris del forum" tambien en "De tot una mica" y luego tambien en el mismo post hay otro que se llama "Qui, com, quan?¡" que en ese controlamos quien busca, quien tiene, quien espera, quien escucha, ...
Luego hay otro de fotos, que son fotos nuestras, de los peques, de sobrinos,....................
Eso para ir empezando y aclarandote va bien ejjejee.
Ale, suerte!!! :--/)
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dt. maig 30, 2006 1:18 pm

Hola Silvia !!!! :--/) :--/)

Benvinguda al fórum !!! Jo tb recordo haver vist les teves fotos del casament (guapíssims per cert !!!).

Estem aquí pel que necessitis de nosaltres, i ja ens aniras explicant la teva situació !!!!

Una abraçada !!!

:ok:
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dt. maig 30, 2006 7:58 pm

okis !!!!

I ànims en aquesta búsqueda !!!! Ja veuras com per aquí trobes bastanta informació i moltes companyes que et farem costat !!!!

I gràcies pels piropos !!!! :ok:

;-)
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » dc. maig 31, 2006 8:17 am

EIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hola silivia27!!!!!!!!

Quan de temps sense saber de tu, veig que tot et va bé i que estàs a la busqueda d'un <:-< , m'alegro tant de que ara estiguis en aquest foro, així podrem seguir xerrant.

Saps??? jo en quan em vingui la regla també començo amb totes les proves per a veure com estic jo.

Et torno a dir el que en el seu dia ja et vaig dir, estaves GUAPISSIMA.
Avatar de l’usuari
pigada74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1475
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva

EntradaAutor: pigada74 » dc. maig 31, 2006 8:18 am

Mar, que feia molts dies que no venies!!!!!!! tot bé?
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » dc. maig 31, 2006 8:21 am

Hola lola!!!!


Han sigut uns dies bastant complicats, ja os explicaré amb més calma. Moltes gràcies per preocupar-te per mi.

:--/) :--/) :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
atram31
:: peixet
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

Re: Hola a todas!

EntradaAutor: atram31 » dg. ago. 15, 2010 12:56 pm

hola
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::