Analisis de sang -->Coagulació Baixa
Analisis de sang -->Coagulació Baixa
Hola, fa un mes vam decidir que ja era el moment per portar un petitó a la família i vaig decidir anar a la ginecologa a fer-me les primeres revisions i mirar que tot estigues en ordre per quedar-me embarassada. En principi ha sortit tot bé però la doctora m'ha comentat que tinc coagulació baixa i que millor que vaigi a l'hematoleg. No m'ha donat més explicacions i estic una mica preocupada perquè no tinc hora fins d'aquí a 8 dies.
A algú li ha passat? m'agradaria saber què us han dit... aviam si em puc tranquilitzar una miqueta.
A algú li ha passat? m'agradaria saber què us han dit... aviam si em puc tranquilitzar una miqueta.
Re: Analisis de sang -->Coagulació Baixa
i de ferro com estaves, tinc entès que aquests dos factors estàn relacinats?
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
No m'han comentat res del ferro. Demà tinc hora amb el doctro aviam què em diu...
Espero que hagi anat tot bé Mqa.
Fins aviat!
Fins aviat!
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Moltes gràcies Riu per la preocupació.
Ahir vaig estar al metge i només mirant l'analisis de sang em va dir que estava tot bé que a vegades els metges d'altres especialitats exageren una mica. En l'analisis el meu nivell de coagulació posava 73 i els marges de referencia eren entre 80-100. No obstant, el metge em va explicar que aquests marges són estadistics i que una persona pot estar amb un mínim de 65 i no tenir cap problema; això si, per sota del 65 si que s'hauria de tractar. També em va recalcar que aquests resultats varien segons la dificultat en el moment de l'extracció, de la tempratura ambient i del temps que es tarda en realitzar l'estudi. Em va comentar que no estant embarassada el nivell és bo però que quan mi quedi aquest nivell ha de pujar cosa que en principi el meu cos farà per si sol, en cas de que no ho fes s'hauria de tractar però que això ja ho mirariem quan toqui.
Ara estic molt més tranquila.
Gràcies i espero que si algu si troba mirant aquest post es pugui tranquilitzar una miqueta.
Ahir vaig estar al metge i només mirant l'analisis de sang em va dir que estava tot bé que a vegades els metges d'altres especialitats exageren una mica. En l'analisis el meu nivell de coagulació posava 73 i els marges de referencia eren entre 80-100. No obstant, el metge em va explicar que aquests marges són estadistics i que una persona pot estar amb un mínim de 65 i no tenir cap problema; això si, per sota del 65 si que s'hauria de tractar. També em va recalcar que aquests resultats varien segons la dificultat en el moment de l'extracció, de la tempratura ambient i del temps que es tarda en realitzar l'estudi. Em va comentar que no estant embarassada el nivell és bo però que quan mi quedi aquest nivell ha de pujar cosa que en principi el meu cos farà per si sol, en cas de que no ho fes s'hauria de tractar però que això ja ho mirariem quan toqui.
Ara estic molt més tranquila.
Gràcies i espero que si algu si troba mirant aquest post es pugui tranquilitzar una miqueta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 119 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |