Dubte abans embaraç: Varicela

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
motis
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 3:42 pm

Dubte abans embaraç: Varicela

EntradaAutor: motis » dt. abr. 26, 2011 3:51 pm

Bona tarda,
Sóc nova en aquest fòrum i encara no sé com funciona tot, però mica en mica a veure si me'n vaig sortint.
Jo encara no estic embarassada, de fet teniem pensat posar-nos-hi a partir del maig-juny. Però resulta que amb unes analítiques de control em van descobrir que no havia passat la varicela. I ara el meu dubte és saber si m'haig de vacunar abans de l'embaràs. Si és així, s'ha d'esperar molt per quedar-se embarassada? És que ara ja ens feia molta il·lusió... En fi, algú si ha trobat? Recomanacions?

Moltes gràcies!
Nap buf
:: granota
:: granota
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

Re: Dubte abans embaraç: Varicela

EntradaAutor: Nap buf » dt. abr. 26, 2011 5:03 pm

Benvinguda motis,
No et puc ajudar gaire, perquè és una pregunta que mai m'havia plantejat, però jo el que faria seria parlar amb el ginecòleg. De totes maneres crec que si no tens contacte amb nens, és a dir, que puguis treballar en una guardaria o escola, potser no cal que te la posis, perquè no ets una pesona de risc.
Lorelain
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 18, 2011 2:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lorelain » dt. abr. 26, 2011 5:06 pm

motis ha escrit:Bona tarda,
Sóc nova en aquest fòrum i encara no sé com funciona tot, però mica en mica a veure si me'n vaig sortint.
Jo encara no estic embarassada, de fet teniem pensat posar-nos-hi a partir del maig-juny. Però resulta que amb unes analítiques de control em van descobrir que no havia passat la varicela. I ara el meu dubte és saber si m'haig de vacunar abans de l'embaràs. Si és així, s'ha d'esperar molt per quedar-se embarassada? És que ara ja ens feia molta il·lusió... En fi, algú si ha trobat? Recomanacions?

Moltes gràcies!

Hola!
jo estic igual que tu, cap al juliol ens volem posar (ara no puc perquè estic amb un implant al queixal i per anestèsia, etc, el metge m'ha recomentat que esperi ;-( i jo sí que sóc treballadora de risc (sóc mestra d'educació infantil), li preguntaré al ginecòleg a veure què ens diu!
Rous05
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 10:50 pm

EntradaAutor: Rous05 » dt. abr. 26, 2011 5:47 pm

Hola,
Jo soc nova al SP, encara que llegeixo molt tot el forum per que és molt interesant i ajuda a molts dubtes. A mi em va passar el mateix, em van fer una analítica i van veure que no era inmune a la rubeola, i em van tenir que posar la vacuna triple vírica. Abans de començar a buscar, la doctora em va aconsellar esperar com a mínim 3 mesos, ja que era molt perillos quedar-se amb la vacuna.
O sigui que vaig esperar els 3 mesos prudencials i ara em començat.

Pots preguntar al teu ginecòleg, espero haver-te sigut d'ajuda,

:ok:
cirerota
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 6:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cirerota » dt. abr. 26, 2011 5:57 pm

Estic d´acord amb totes les respostes de les noies. Si te la posessis ara, hauriess d´esperar el temps que t´han comentat i si no te la vols posar ara, no seria pas obligatori si no estàs en un grup de risc. Jo amb el primer embaraç no la tenia posada, però entre el primer i el segon embaraç vaig aprofitar i me la vaig posar. Més que res, perque al tenir un altre nen petit a casa que va a la guarde doncs el risc agumentava . Si podeu esperar uns mesets, jo aniria més tranquila i me la posaria..... (tot i que sé que quan ja t´has decidit... costa esperar !!!)

Que vagi molt bé.
motis

EntradaAutor: motis » dt. abr. 26, 2011 6:16 pm

Merci a totes! :ok:
El final haurem de fer el que calgui (com vacunar-me i esperar) perquè no hi hagi cap problema, però és el que diu la cirerota que quan t'ho has plantejat costa molt esperar!

Lorelain a veure què et diu el ginecòleg. Ja ens ho diràs! Jo també intentaré trucar-lo.
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dt. abr. 26, 2011 8:17 pm

Hola motis Jo tampoc he passat la varicel·la i quan li vaig preguntar a la meva doctora em va comentar que de cara a un segon embaràs és molt perillós passar la varicel·la durant la gestació,i com que tinc un nen petit era molt probable que me l'acabés encomanant així que vaig decidir vacunar-me, la vacuna consta de dues dosis, entre un i l'altra ha de passar 1 mes, un cop posada la segona dosis em van recomanar primer que m'esperés 6 mesos!!!! ho vaig tornar a preguntar pq em semblava moltíssim i em van dir que amb 1 mes ja n'hi havia prou.

Jo t'he la recomano totalment, mira que jo ja no em volia posar la segona dosis per no haver-me d'esperar per anar a buscar el germanet i ara tinc al peque amb la varicel·la i ja estem buscant el segon!!! així que si no me l'hagués posat ara estaria patint. Creu-me son els 120€ més ben invertits.
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
motis

EntradaAutor: motis » dc. juny 29, 2011 6:17 pm

Hola a totes! Fa uns mesos que vaig obrir aquest post preguntant sobre la vacuna de la varicel·la. Finalment hem decidit vacunar-me, ja que tot i tenir moltes ganes d'anar a pel bebito ja, els problemes que podia tenir durant l'embaràs si agafava la varicel·la eren pitjor que l'espera.

Us comento això, ja que em sembla que hi havia alguna altra noia que es trobava en la mateixa situació que jo. Jo li recomanaria que es vacunés per tal d'evitar problemes pitjors tal com m'han dit diversos metges que els hi fet la consulta. I fet fet! Almenys quan pugui anar a buscar el bebito (que s'ha d'esperar 3 mesos després de la segona dosis) ja no m'hauré de preocupar per això, que prous maldecaps tenim quan estem embarassades.

Moltes gràcies a totes i molta sort!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 360 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::