Ginecòleg/a Bcn amb Agrupació Mútua

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Ginecòleg/a Bcn amb Agrupació Mútua

EntradaAutor: Twix » dc. maig 04, 2011 5:06 pm

Hola a tothom! :content:
Les noies que teniu Agrupació Mútua, a quin gine aneu? És que ja fa temps que vull canviar de gine, però amb tota la llista que hi ha no sé quin triar... Voldria que fos un/una gine amable, que t'expliqui bé les coses, que no vagi sempre amb presses, i que quan li truquis per algun dubte et pugui respondre (és que a la que vaig ara, per mi que les infermeres li deixen els post-its enganxats i ella ni se'ls mira... :-:) ).
Gràcies!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Ginecòleg/a Bcn amb Agrupació Mútua

EntradaAutor: virolai » dc. maig 04, 2011 6:32 pm

airun5 ha escrit:Hola a tothom! :content:
Les noies que teniu Agrupació Mútua, a quin gine aneu? És que ja fa temps que vull canviar de gine, però amb tota la llista que hi ha no sé quin triar... Voldria que fos un/una gine amable, que t'expliqui bé les coses, que no vagi sempre amb presses, i que quan li truquis per algun dubte et pugui respondre (és que a la que vaig ara, per mi que les infermeres li deixen els post-its enganxats i ella ni se'ls mira... :-:) ).
Gràcies!

Airun, jo quan vivia a Bcn i fins fa un any anava al dr. Enric Giralt Lladó, a la Teknon. Ell em va operar d'un quist d'ovari i la veritat és que era molt amable (em rebia cada vegada amb dos petons), però l'any passat em vaig enfadar amb la manera de fer seva i del centre ginecològic seu en general i vaig canviar, també perquè vaig marxar de bcn i era un rotllo anar-hi cada vegada, tenint en compte que jo hi he d'anar dos o tres cops l'any per revisar els quists. Però aquesta "emprenyamenta" meva va ser perquè m'havien de treure unes berruguetes vaginals i fins a l'últim moment, la 4a visita pel mateix tema, que ja em donaven hora per a la intervenció, no em van dir que jo havia de pagar el tractament de làser, uns 1.000 €. A més, les berrugues em van marxar soles, sense cap tractament. Ja sé que no te'l deixo gaire bé, però fora d'això jo sempre em vaig sentir ben tractada, m'explicava bé les coses, era agradable i no anava amb presses. Un dia que jo estava a la consulta li van passar una trucada d'una noia perquè estava embarassada novament després d'un ectòpic. La va atendre per telèfon molt amablement i després va passar la trucada a la infermera i li va dir que li donés una visita ràpidament. Vull dir que podria haver no agafat la trucada perquè m'estava visitant a mi, però coneixia la noia i la va voler atendre.

Almenys ja tens una opinió!
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dc. maig 04, 2011 7:00 pm

Moltes gràcies Virolai! me l'apunto a la llista! :ok:
Bie
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

EntradaAutor: Bie » dc. maig 04, 2011 7:04 pm

Aprofito per demanar aquí també si coneixeu un ginecòleg que tingui bons coneixements de SOP, visc a sant cugat però si me'n recomaneu algun podria desplaçar-me :globus: la meva mútua es FIATC
Imatge

Imatge
nita30
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:30 am

EntradaAutor: nita30 » dc. juny 15, 2011 9:40 pm

Hola! Jo a Barcelona vaig amb el Dr. Eduardo Prim Itoiz. És encantador, molt amable, si convé et fa visita de mitja hora per aclarir dubtes, mai té pressa perquè marxis. Jo estic molt contenta, ja fa anys que hi vaig

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::