TE de tira
TE de tira
Sabeu d'algú que el TE de tira li hagi donat un positiu molt poc marcat i que al final no hagi estat un positiu, sinó un error?

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: TE de tira
Jo sempre he sentir a dir q no hi ha falsos positius... q si surt la marca, encara q sigui molt fluixeta és q hi ha
.
Ara, potser també q el test no estigui bé....
.Ara, potser també q el test no estigui bé....
Ha sortit una ratonera fluixa?? Jo asiria a buscar un clearblue!! Aquesta no falla!!! A mi amb el de tira Em va. Surtir una ombra..... El clearblue m'ho va confirmar!!
a mi també, amb el TE de tira va sortir una ratlleta molt poc marcada i amb la mateixa orina vaig fer un clearblue i "1-2 setmanas embarazada" 

mini ombreta i al cap d'un dia i mig amb el Clearblue "embarazada 1-2"!!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Gràcies, noies,
És que tenia el dubte de si el TE de tira, que em va sortir una ratlleta molt fina, podia ser fiable o no. Però ja he vist i comprovat que sí. El dia següent em vaig fer un clearblue i em va sortir embarazada 1-2 setmanes.
És que tenia el dubte de si el TE de tira, que em va sortir una ratlleta molt fina, podia ser fiable o no. Però ja he vist i comprovat que sí. El dia següent em vaig fer un clearblue i em va sortir embarazada 1-2 setmanes.
- Ítaca
Si hi ha ratlla hi ha
!
Enhorabona!
!Enhorabona!
oju noies que si la ratlleta surt despres del temps que marca el fabricant del TE i es grisosa, pot ser d'evaporació!! pero si surt en el temps que "toca" segur que acava en
Felicitats guapa!!

Felicitats guapa!!

Nap buf, ja t'ho he dit al post de cercadores de maig però una altra vegada: ENHORABONA!
Noies, tots aquests positius de tira que dieu: en teniu fotos? És que no sé si ho heu vist, però fa poc temps vaig obrir un tema nou a la secció "estic embarassada" on demanava a les
que pengessin les fotos dels TEs, sobretot si havien sortit amb ombra. Això podria ajudar en el futur a altres noies que tinguin dubtes. Gràcies!!!!
El tema es diu "Fotos dels nostres TE"
Noies, tots aquests positius de tira que dieu: en teniu fotos? És que no sé si ho heu vist, però fa poc temps vaig obrir un tema nou a la secció "estic embarassada" on demanava a les
que pengessin les fotos dels TEs, sobretot si havien sortit amb ombra. Això podria ajudar en el futur a altres noies que tinguin dubtes. Gràcies!!!!
El tema es diu "Fotos dels nostres TE"- Ítaca
Ostres, em sembla q no vaig fer foto (o si??)
El primer q em vaig fer jo (dels baratus de tira) em va sortir l'ombreta, i després en un de farmàcia ja em va sortir més marcat (encara no existia el clearblue...)
El primer q em vaig fer jo (dels baratus de tira) em va sortir l'ombreta, i després en un de farmàcia ja em va sortir més marcat (encara no existia el clearblue...)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |