algú em pot recomanar un ginecòleg a vic que entri per dkv??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tuixeta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

algú em pot recomanar un ginecòleg a vic que entri per dkv??

EntradaAutor: tuixeta » dl. maig 16, 2011 8:31 pm

hola! estic buscant un ginecòleg a vic que entri per dkv, del consultori bayés o la clínica de vic, que em porti l'embaràs i el part, sóc nova en això i no en tinc ni idea, estic pendent de fer-me una inseminació artificial.
merci!
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge
tonamar
:: poltre
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

Re: algú em pot recomanar un ginecòleg a vic que entri per dkv??

EntradaAutor: tonamar » dt. maig 17, 2011 7:07 am

Hola tuixeta!!
Jo vaig amb el Dr.Grau del consultori Bayés... és molt bo i jo almenys i tinc molta confiança, imagina't q hi hauria anat abans... perque abans en tenia un altre q era una mica intutil... i ni tan sols em va saber detectar q tenia ovaris políquistics i això q portava motls anys amb ell!! doncs el dr.Grau per mi i per les demés experiències q conec és mlt bo... arabé... no aten parts.. i què vull dir amb això.. doncs q tot i q anem per privat... l'hosptial de vic es public i per a parts... t'atenen les llevadores q tenen a la SS i no hi ha cap gine només fins el moment de suturar... a no se q tinguis un part de risc no bé experssament el gine a atendre't i molt menys el teu.. vull dir q hi ha el de guardia... a nose q estigui programat a la par amb el teu del privat...
sincerament... jo sóc de mutua... vaig amb el Dr.Grau.. però quan ens hi quedem... possiblement li parli de la possibilitat d¡'anar a un hospital privat i és q tot i q abans no n'era partidaria... ara conec els problemes q està tenint amb les retallades i han tancat una planta i llits del consorci (del privat em sembla) i per anar patint... potser em miro la deixeus, kiron o teknon q tmb m'entren... Espero haver-te pogut ajudar!! es la meva humil opinió guapa! :love: :love:
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
NyiNyi
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dt. maig 17, 2011 10:04 am

Bones tuixeta!

Jo havia anat amb la dra. Farguell al centre bayés. A mi m'agradava molt, era amable i molt respectuosa. :ok: no et puc donar gaires referències de parts.. ja que hi anava quan era jove ( i que fós dona durant aquella època ho agraïa molt!)

Ara no hi puc anar pq vaig marxar de la Plana, però durant un temps i baixava expressament per anar-hi amb ella! :ok:

La meva mare anava amb en Josep Mª Romeu, que té consulta privada a la plaça de Vic i diria que tb a la clínica de Vic.

No sé si algu altre la coneixarà i et podrà donar més opinions!
NyiNyi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 17, 2011 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
mimiseva
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 9:49 pm

EntradaAutor: mimiseva » dt. maig 17, 2011 10:14 am

Hola Tuixeta!

fa temps que segueixo el SP però no he escrit mai, jo estic esperant que em renovin de la feina el mes que ve (soc infermera i la cosa no està gaire bé) per començar a buscar :-()) .

Jo he anat al Bayes amb el DR. Grau i em en DR.Moreno i la veritat que tant d'un com de l'altre vaig quedar molt contenta, em vaig canviar de gine perquè en aquella època era jove i m'he mare es va canviar de gine i jo també. ;-))) .
Molta gent em parla molt bé de la DRA. Farguell i la veritat que diuen que és molt maca i molt bona professional, no se potser el mes que ve que hi volia anar em plantejo canviar altre cop. ;-))) ;-)))
Espero d'haver-te set d'ajuda.
Imatge
TE+: 01/06/12 Agafa't fort cigronet.
29/06/12 Et veiem per primera vegada i et sentim el cor, fas 1,46cm
20/07/12 Eco 12 set :fas 5cm , et mous i no et deixes veure bé, plec nucal 1,1 cm
17/08/12 Eco 16 set:fas 9,5 cm, et deixes veure molt bé, ets un nen, et diràs Èric!
21/09/12 Eco morfològica , tot correcte, fas 375 gr
tonamar
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

EntradaAutor: tonamar » dt. maig 17, 2011 11:12 am

Hola maques!! discrepo una mica i ho vull puntualitzar perque la FArguell em va portar per un tema amb l'altre gine que tenia... i la veritat... nose si es q anava per la SS... pero lprimera visita molt amable... i ls seguents... doncs nose... com tibant i amb mala gana.. iclus va acompanyar-me lameva mare q no vé mai però era un cas excepcional per un resultat de provs q podia ser una coseta dolenta... i una mala cara quan la va veure... i ens va engegar de seguida dient q tot b i no tenia res...
Quines casualitats... qe m'havia enviat el meu gine a fer les proves per SS a aquesta metge perque ell no podia visitar a l'ambulatori... i ni un ni l'altre dpes de 3 anys i proves... no van saber què coi tenia... i la 1ra visita amb el Dr.Grau... la primera al canto.. em va dir el q tenia i q les proves q mhavien fet... primer haurien d'haver mirat q em passava internament i no només perque tenia una hormona alta m'havien de medicar sense mirar res més... ara tot Ok.. i amb l solució en marxa... i sembla q funciona... només dic q tenia cicles de 40-45 dies... i quina era la ultima resposta del meu altre gine "nena, tranquilitza't" i això em va fer decidir a canviar-me... i encantada...Del Dr.Romeu tmb n'he sentit parlar mb!
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dt. maig 17, 2011 2:40 pm

Ostres tonamar, em sap greu tot el que vas passar.. fa molta ràbia que no et donguin sol.lució al problema que tens, i més que passin de tu sense donar-te explicacions... jo m'hi vaig trobar aquest any a la SS i sé el que es sent.
M'en al.legro però que t'ho hagin controlat!

Per cert... t'estic seguint al post de maig! ojalà cantis un súper possitiu! pinta mb!!!!! >.-<:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
tuixeta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

EntradaAutor: tuixeta » dc. maig 18, 2011 6:19 pm

merci guapes! l'altre dia em van recomanar també el centre cemgin, i com que està lligat amb fecunmed que és on em faré la inseminació, miraré què tal està allà... ja us ho explicaré!
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 101 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::