algú em pot recomanar un ginecòleg a vic que entri per dkv??
algú em pot recomanar un ginecòleg a vic que entri per dkv??
hola! estic buscant un ginecòleg a vic que entri per dkv, del consultori bayés o la clínica de vic, que em porti l'embaràs i el part, sóc nova en això i no en tinc ni idea, estic pendent de fer-me una inseminació artificial.
merci!
merci!
Re: algú em pot recomanar un ginecòleg a vic que entri per dkv??
Hola tuixeta!!
Jo vaig amb el Dr.Grau del consultori Bayés... és molt bo i jo almenys i tinc molta confiança, imagina't q hi hauria anat abans... perque abans en tenia un altre q era una mica intutil... i ni tan sols em va saber detectar q tenia ovaris políquistics i això q portava motls anys amb ell!! doncs el dr.Grau per mi i per les demés experiències q conec és mlt bo... arabé... no aten parts.. i què vull dir amb això.. doncs q tot i q anem per privat... l'hosptial de vic es public i per a parts... t'atenen les llevadores q tenen a la SS i no hi ha cap gine només fins el moment de suturar... a no se q tinguis un part de risc no bé experssament el gine a atendre't i molt menys el teu.. vull dir q hi ha el de guardia... a nose q estigui programat a la par amb el teu del privat...
sincerament... jo sóc de mutua... vaig amb el Dr.Grau.. però quan ens hi quedem... possiblement li parli de la possibilitat d¡'anar a un hospital privat i és q tot i q abans no n'era partidaria... ara conec els problemes q està tenint amb les retallades i han tancat una planta i llits del consorci (del privat em sembla) i per anar patint... potser em miro la deixeus, kiron o teknon q tmb m'entren... Espero haver-te pogut ajudar!! es la meva humil opinió guapa!

Jo vaig amb el Dr.Grau del consultori Bayés... és molt bo i jo almenys i tinc molta confiança, imagina't q hi hauria anat abans... perque abans en tenia un altre q era una mica intutil... i ni tan sols em va saber detectar q tenia ovaris políquistics i això q portava motls anys amb ell!! doncs el dr.Grau per mi i per les demés experiències q conec és mlt bo... arabé... no aten parts.. i què vull dir amb això.. doncs q tot i q anem per privat... l'hosptial de vic es public i per a parts... t'atenen les llevadores q tenen a la SS i no hi ha cap gine només fins el moment de suturar... a no se q tinguis un part de risc no bé experssament el gine a atendre't i molt menys el teu.. vull dir q hi ha el de guardia... a nose q estigui programat a la par amb el teu del privat...
sincerament... jo sóc de mutua... vaig amb el Dr.Grau.. però quan ens hi quedem... possiblement li parli de la possibilitat d¡'anar a un hospital privat i és q tot i q abans no n'era partidaria... ara conec els problemes q està tenint amb les retallades i han tancat una planta i llits del consorci (del privat em sembla) i per anar patint... potser em miro la deixeus, kiron o teknon q tmb m'entren... Espero haver-te pogut ajudar!! es la meva humil opinió guapa!

Bones tuixeta!
Jo havia anat amb la dra. Farguell al centre bayés. A mi m'agradava molt, era amable i molt respectuosa.
no et puc donar gaires referències de parts.. ja que hi anava quan era jove ( i que fós dona durant aquella època ho agraïa molt!)
Ara no hi puc anar pq vaig marxar de la Plana, però durant un temps i baixava expressament per anar-hi amb ella!
La meva mare anava amb en Josep Mª Romeu, que té consulta privada a la plaça de Vic i diria que tb a la clínica de Vic.
No sé si algu altre la coneixarà i et podrà donar més opinions!
Jo havia anat amb la dra. Farguell al centre bayés. A mi m'agradava molt, era amable i molt respectuosa.
Ara no hi puc anar pq vaig marxar de la Plana, però durant un temps i baixava expressament per anar-hi amb ella!
La meva mare anava amb en Josep Mª Romeu, que té consulta privada a la plaça de Vic i diria que tb a la clínica de Vic.
No sé si algu altre la coneixarà i et podrà donar més opinions!
NyiNyi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 17, 2011 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola Tuixeta!
fa temps que segueixo el SP però no he escrit mai, jo estic esperant que em renovin de la feina el mes que ve (soc infermera i la cosa no està gaire bé) per començar a buscar
.
Jo he anat al Bayes amb el DR. Grau i em en DR.Moreno i la veritat que tant d'un com de l'altre vaig quedar molt contenta, em vaig canviar de gine perquè en aquella època era jove i m'he mare es va canviar de gine i jo també.
.
Molta gent em parla molt bé de la DRA. Farguell i la veritat que diuen que és molt maca i molt bona professional, no se potser el mes que ve que hi volia anar em plantejo canviar altre cop.
Espero d'haver-te set d'ajuda.
fa temps que segueixo el SP però no he escrit mai, jo estic esperant que em renovin de la feina el mes que ve (soc infermera i la cosa no està gaire bé) per començar a buscar
.Jo he anat al Bayes amb el DR. Grau i em en DR.Moreno i la veritat que tant d'un com de l'altre vaig quedar molt contenta, em vaig canviar de gine perquè en aquella època era jove i m'he mare es va canviar de gine i jo també.
.Molta gent em parla molt bé de la DRA. Farguell i la veritat que diuen que és molt maca i molt bona professional, no se potser el mes que ve que hi volia anar em plantejo canviar altre cop.
Espero d'haver-te set d'ajuda.
TE+: 01/06/12 Agafa't fort cigronet.
29/06/12 Et veiem per primera vegada i et sentim el cor, fas 1,46cm
20/07/12 Eco 12 set :fas 5cm , et mous i no et deixes veure bé, plec nucal 1,1 cm
17/08/12 Eco 16 set:fas 9,5 cm, et deixes veure molt bé, ets un nen, et diràs Èric!
21/09/12 Eco morfològica , tot correcte, fas 375 gr
Hola maques!! discrepo una mica i ho vull puntualitzar perque la FArguell em va portar per un tema amb l'altre gine que tenia... i la veritat... nose si es q anava per la SS... pero lprimera visita molt amable... i ls seguents... doncs nose... com tibant i amb mala gana.. iclus va acompanyar-me lameva mare q no vé mai però era un cas excepcional per un resultat de provs q podia ser una coseta dolenta... i una mala cara quan la va veure... i ens va engegar de seguida dient q tot b i no tenia res...
Quines casualitats... qe m'havia enviat el meu gine a fer les proves per SS a aquesta metge perque ell no podia visitar a l'ambulatori... i ni un ni l'altre dpes de 3 anys i proves... no van saber què coi tenia... i la 1ra visita amb el Dr.Grau... la primera al canto.. em va dir el q tenia i q les proves q mhavien fet... primer haurien d'haver mirat q em passava internament i no només perque tenia una hormona alta m'havien de medicar sense mirar res més... ara tot Ok.. i amb l solució en marxa... i sembla q funciona... només dic q tenia cicles de 40-45 dies... i quina era la ultima resposta del meu altre gine "nena, tranquilitza't" i això em va fer decidir a canviar-me... i encantada...Del Dr.Romeu tmb n'he sentit parlar mb!
Quines casualitats... qe m'havia enviat el meu gine a fer les proves per SS a aquesta metge perque ell no podia visitar a l'ambulatori... i ni un ni l'altre dpes de 3 anys i proves... no van saber què coi tenia... i la 1ra visita amb el Dr.Grau... la primera al canto.. em va dir el q tenia i q les proves q mhavien fet... primer haurien d'haver mirat q em passava internament i no només perque tenia una hormona alta m'havien de medicar sense mirar res més... ara tot Ok.. i amb l solució en marxa... i sembla q funciona... només dic q tenia cicles de 40-45 dies... i quina era la ultima resposta del meu altre gine "nena, tranquilitza't" i això em va fer decidir a canviar-me... i encantada...Del Dr.Romeu tmb n'he sentit parlar mb!
Ostres tonamar, em sap greu tot el que vas passar.. fa molta ràbia que no et donguin sol.lució al problema que tens, i més que passin de tu sense donar-te explicacions... jo m'hi vaig trobar aquest any a la SS i sé el que es sent.
M'en al.legro però que t'ho hagin controlat!
Per cert... t'estic seguint al post de maig! ojalà cantis un súper possitiu! pinta mb!!!!!
M'en al.legro però que t'ho hagin controlat!
Per cert... t'estic seguint al post de maig! ojalà cantis un súper possitiu! pinta mb!!!!!

merci guapes! l'altre dia em van recomanar també el centre cemgin, i com que està lligat amb fecunmed que és on em faré la inseminació, miraré què tal està allà... ja us ho explicaré!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 101 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |