Dubte sobre infusions

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Otilia
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dv. maig 20, 2011 9:04 am

Dubte sobre infusions

EntradaAutor: Otilia » dv. maig 20, 2011 10:46 am

Buenos días!!
Soy nueva en el foro y tengo un millón de dudas que gracias a ir siguiendo el foro se van resolviendo.
Mi marido y yo llevamos desde Febrero intentando ser papis..pero ha sido ahora cuando nos hemos puesto en serio.
He buscado entre los post abiertos pero no he encontrado nada al respecto, o no he sabido buscar..Qué infus se pueden y no se pueden tomar mientras estás buscando y estás embarazada??
Es que yo por tal de obligarme a beber agua me tomo una media de dos infus al día y claro no se si estoy perjudicándo a que el asunto salga bien o nop.
Gracias por todo, un abrazo y sobretodo muchos ánimos. :p-) :p-) :p-)
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 20, 2011 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà :: Títol no descriptiu del missatge
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Dubte sobre infusions

EntradaAutor: glorieta » dv. maig 20, 2011 12:29 pm

Hola Otilia,

Primer de tot, molta sort en la busqueda i que sigui molt curteta!!!

Amb el tema de buscar, no sé si hi ha limitació o no. Estant embarassada, a mi el ginecòleg em va dir que un té al dia, per la teïna. Soc fanàtica incondicional de les infusions (no vec cafè pq em senta fatal) i em puc veure 1 o 2 o 3 infusions. Jo el que feia quan estava embarassada era pendre rooibos, o hibisco o te desteinat. I com a molt un te amb teïna al dia, que el guardava per als bars, que no ha tots hi ha varietat!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Otilia

EntradaAutor: Otilia » dl. maig 23, 2011 9:21 am

Moltíssimes gràcies Glorieta!! :love:
El problema es que el té no m'agrada gens ni mica. :o(
Dissabte vaig anar a una herboristeria i no hem van ajudar molt la veritat (jo suposava que la gent que treballava a aquests establiments tenien formació al respecte..), a veure si avui hem puc escapar a una de confiança (tot i que no hem fa gracia que sàpiguen que estic buscant :-)(-: ).
Però no m'agradaria correr riscos innecesaris...
lluna32
Entrades: 241
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 11:15 am

EntradaAutor: lluna32 » dl. maig 23, 2011 10:15 am

Otilia, dubto molt que hi hagi cap problema. Pensa que fins que l'embrió no comença a alimentar-se de la mare encara passa un temps, i per aleshores ja sabries que estàs embarassada, així que jo no m'hi capficaria i faria vida normal i quan tinguis el teu positiu ja et preocuparàs si cal. Sort!
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dl. maig 23, 2011 11:53 am

Bon dia Otilia!
M'uneixo al grup de les fanàtiques de les infusions... i pel que sé hi ha algunes plantes que són abortives i que s'ha d'anar en compte. Hi ha el concepte equivocat que totes les infusions són bones i que no poden fer cap mal... no és així... sinó penseu en els efectes de la maria... Bé he trobat això a veure si et pot ajudar.
http://www.botanical-online.com/medicinalsembarazo.htm
Imatge
Otilia

EntradaAutor: Otilia » dt. maig 24, 2011 9:00 am

Si ho se lluna32 però es que como diu maneta, he llegit que algunas infusions poder ser abortives, facilitar el sagnat o simplement crear deficiencies en el fetus..Jo al principi feia com dius tú, no preocuparme.Però l'Otilio està tot el dia" i ja pots prendre això, i això no serà perjudicial" (que Deu m'agafi confessada quan hem quedi)..si prenc Helycresum (o algo així) per l'alergia i vol que les deixi de prendre per si de cas.

Gràcies maneta..hem mirarè el link per aclarir ideies si trobo més informació ja et diré.

Gràcies a les dos. :love:
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dl. juny 13, 2011 6:08 pm

Ei estic flipant! No sabia q hi havia infusions no recomanables. Però vaja, q les típiques en plan camamilla, tila i tal, no problem, oi??

Tema cafè, quan estàs prenyi un al dia se'n pot prendre???
Imatge

Imatge
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dg. juny 26, 2011 8:33 pm

Hola guapes!
Ara fa gairebé 2 anys vaig obrir aquest post. Espero que us pugui ajudar.
viewtopic.php?f=11&t=11979&start=0
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
sandrix77
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dt. juny 28, 2011 10:41 pm

Ei, moltes gràcies! La veritat és que he après algunes coses que no sabia. Sort q el poleo menta no m'agrada! Però si q prenc camamilla, tila, de fruites...Jo crec q akestes no problem.

Bé, de moment com q encara no estic :-()) no problem! :-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::