Test embaràs clearblue digital, error?
Test embaràs clearblue digital, error?
Hola,
ja he fet aquesta pregunta al post de Maig, però per si de cas algú més em pot ajudar.
M'acabo de fer un test de clearblue digital, i mentre m'esperava al resultat m'ha sortit el simbol del rellotge de sorra fent pampallugues (fins aquí correcte) però també em sortia el simbol d'error (un llibre) fent pampallugues. A algú més li ha passat? Sabeu que vol dir? Em puc fiar del resultat?
Gràcies
ja he fet aquesta pregunta al post de Maig, però per si de cas algú més em pot ajudar.
M'acabo de fer un test de clearblue digital, i mentre m'esperava al resultat m'ha sortit el simbol del rellotge de sorra fent pampallugues (fins aquí correcte) però també em sortia el simbol d'error (un llibre) fent pampallugues. A algú més li ha passat? Sabeu que vol dir? Em puc fiar del resultat?
Gràcies
Re: Test embaràs clearblue digital, error?
M'he comprat un altre i l'he repetit i la conclusió és que el primer era defectuós. Així que tot i que surti un resultat al final, si durant el temps d'espera surt el rellotge i el llibre, no us cregueu el resultat!!
I que t'ha sortit en l'ultim??
En el primer m'havia sortit Embarassada 1-2, pero estic a 18 dpo i m'he preocupat per si algo no anava be (tal i com ja m'havia passat al gener) i en el segon m'ha sortit Embarassada 3+ que ja quadra mes amb el que m'havia de sortir. Els dos els he fet amb la mateixa orina, aixi que el problema era ben be el test, m'he endut un bon ensurt amb el primer!
Lluna, bonica! Estic tan contenta per tu!!!! Un petonàs directa a la panxolina 

Lluna32
Moltisssssimes Felicitats guapa!!!!!
Moltisssssimes Felicitats guapa!!!!!

Moltíssimes gràcies Pinguina i Renoc! Poc a poc sembla que em vaig tranquil.litzant una mica 

moltes felicitats Lluna ..... ja veureas com tot anira be!!!

yuyu ha escrit:moltes felicitats Lluna ..... ja veureas com tot anira be!!!![]()
Gràcies Yuyu. Sort amb la búsqueda del germanet@!
Ei Lluna!! Moltes felicitats!!! No m'he n'havia adonat que havies cantat un positiu!!!
Per cert, quan de temps has estat prenent omifin???
Ara a disfrutar molt la panxeta!!!
Petons!
Petons!
moontsee ha escrit:Ei Lluna!! Moltes felicitats!!! No m'he n'havia adonat que havies cantat un positiu!!!
Petons!
Gràcies Moontsee!! Doncs jo no he pres omifin perquè tot i tenir els cicles molt llargs i irregulars no sembla que tingui els ovaris poliquístics i el meu metge d'aquí (Londres) no me'l va voler receptar (la meva gine de tota la vida si que me'ls hagués receptat, però com no visc allà). De fet em va dir que esperéssim 3 mesos més i llavors m'enviava a la unitat de fertilitat i allà ja em donarien hormones. Per sort no ha fet falta! El que si m'estava prenent des de feia un parell de mesos era l'ovusitol, per si t'ho vols mirar (en parlem en un post), és compatible amb l'omifin també, només és un complement alimentici però sembla que ajuda a ovular i millora la qualitat dels òvuls.
De totes maneres hem estat buscant 1 any, aixi que molta paciència
Molta sort guapa!
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Quins test d'embaraç hem recomaneu ?
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
Jo recomano les tires de l'ebay que són 20 TE per 5,38 euros enviament inclòs!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 171 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |