CENTRO MEDICO DIGEST (BADALONA) ... alguna el coneix?
CENTRO MEDICO DIGEST (BADALONA) ... alguna el coneix?
Perdonad que sea tan plasta chicas … pero estoy haciendo un estudio de posibles ginecologos cercanos y está la cos a dificil.
Tengo algún gine de mataró recomendado por alguna de vosotras (muchas gracias guapas) … y ahora me gustaría saber si hay alguna posibilidad de ir a algunod e badalona (yo vivo allí).
Tengo cerca un centro médico que se llama CENTRO MEDICO DIGEST, pero no conozco a nadie que vaya allí al ginecologo. Hay una tal Dra. Malvehy.
Bueno guapis, se que es muy dificil que alguna conozca este cetrno, pero lo tenia que intentar!
Un besote a todas, y gracias por vuestra paciencia ….
Tengo algún gine de mataró recomendado por alguna de vosotras (muchas gracias guapas) … y ahora me gustaría saber si hay alguna posibilidad de ir a algunod e badalona (yo vivo allí).
Tengo cerca un centro médico que se llama CENTRO MEDICO DIGEST, pero no conozco a nadie que vaya allí al ginecologo. Hay una tal Dra. Malvehy.
Bueno guapis, se que es muy dificil que alguna conozca este cetrno, pero lo tenia que intentar!
Un besote a todas, y gracias por vuestra paciencia ….
- Bede
- :: formigueta

- Entrades: 61
- Membre des de: dl. juny 05, 2006 2:07 am
- Ubicació: Entre Badalona i Mataró
Hola maca !!!
Jo conec el centre digest però res dels ginecolegs que treballen allà. El que et puc recomanar el Dr.Soler que té la consulta molt a prop del centre, al carrer Francesc Layret. Bé conec un parell de mares que han passat per les seves mans i sempre em diuen que és excel.lent.
La meva experiència és límita als controls que ens fem totes les dones ... i bé he de dir que no tinc cap queixa !!! Et tracta super bé !!! Genial
Bede
Jo conec el centre digest però res dels ginecolegs que treballen allà. El que et puc recomanar el Dr.Soler que té la consulta molt a prop del centre, al carrer Francesc Layret. Bé conec un parell de mares que han passat per les seves mans i sempre em diuen que és excel.lent.
La meva experiència és límita als controls que ens fem totes les dones ... i bé he de dir que no tinc cap queixa !!! Et tracta super bé !!! Genial
Bede
Re: CENTRO MEDICO DIGEST (BADALONA) ... alguna el coneix?
algú més coneix aquest centre? a Mataró m'entra només un endocrí que no m'agrada i per proximitat tinc Badalona, aquest centre amb el doctor Joan Aymà. El coneixeu?
Re: CENTRO MEDICO DIGEST (BADALONA) ... alguna el coneix?
Hola chicas!
nosotros todavia no estamos embarazados, pero nos gustaria hacernos el seguimiento en entre centro...
alguien lo conoce?
nosotros todavia no estamos embarazados, pero nos gustaria hacernos el seguimiento en entre centro...
alguien lo conoce?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |