Presentació / Omifin
Presentació / Omifin
Hola noies, que tal tot?
Primer de tot em presento, em dic Montse, i tinc 26 anys,... fa temps que estem buscant un petit a casa, pero noi no arriben i mira que ho intentem.
Vaig estar comentant el tema amb una amiga que treballa en aquest mundillo i em va recomenar que prengues Omifin, que aixo m'ajudaria a ovular mes i per tant a tenir mes possiblitats de quedar-me embarassada.
Avui ja m'esta marxant la regla, per tant diumenge que sera el 5é dia començare durant una setmana a prendrem una pastilleta al dia, durant 5 dies,.. i a esperar el resultat,.... suposo que si no ens quedem embarassats el proxim mes provare el mateix proces durant una setmana mes i a veure que.
Doncs res,. nomes volia que em coneguessiu i que em donguessiu la vostra experiencia com a mares i com a " consumidores " d'Omifin,.. a veure que tal us anat.
Gràcies per tot,... esperant ser mare,... un petonas al nas! =)
Primer de tot em presento, em dic Montse, i tinc 26 anys,... fa temps que estem buscant un petit a casa, pero noi no arriben i mira que ho intentem.
Vaig estar comentant el tema amb una amiga que treballa en aquest mundillo i em va recomenar que prengues Omifin, que aixo m'ajudaria a ovular mes i per tant a tenir mes possiblitats de quedar-me embarassada.
Avui ja m'esta marxant la regla, per tant diumenge que sera el 5é dia començare durant una setmana a prendrem una pastilleta al dia, durant 5 dies,.. i a esperar el resultat,.... suposo que si no ens quedem embarassats el proxim mes provare el mateix proces durant una setmana mes i a veure que.
Doncs res,. nomes volia que em coneguessiu i que em donguessiu la vostra experiencia com a mares i com a " consumidores " d'Omifin,.. a veure que tal us anat.
Gràcies per tot,... esperant ser mare,... un petonas al nas! =)
Re: Presentació / Omifin
Benvinguda Kote!!
Jo també prenc omifin... però et recomano que entris al post que hi ha únicament per la gent que prenem l'omifin, segur que t'anirà molt bé!!!
Ànims i molta sort en la búsqueda!!
Jo també prenc omifin... però et recomano que entris al post que hi ha únicament per la gent que prenem l'omifin, segur que t'anirà molt bé!!!
Ànims i molta sort en la búsqueda!!
Ok,. vaig a mirar si ho trobo!!!,. gracies!!!
Perdona que em fiqui on no em demanen, però suposo que l'Omifin te'l prens per què te l'ha receptar el gine, i no només una amiga oi??? T'ho dic perquè jo me'l vaig haver de prendre per aconseguir el meu primer embaràs i vaig preguntar si pel segon me'l podria prendre directament (que no ha calgut
), i em van dir que sota cap concepte me'l pengués sense control mèdic, perquè podria fer una sobreestimulació dels ovaris que podria ser molt perillosa.
No costa res anar al metge i que te'l recepti, si et fa falta.
Sort en la recerca!!!
No costa res anar al metge i que te'l recepti, si et fa falta.
Sort en la recerca!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 173 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |