Presentació / Omifin

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Kote
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. juny 01, 2011 10:45 am

Presentació / Omifin

EntradaAutor: Kote » dc. juny 01, 2011 10:54 am

Hola noies, que tal tot?

Primer de tot em presento, em dic Montse, i tinc 26 anys,... fa temps que estem buscant un petit a casa, pero noi no arriben i mira que ho intentem.
Vaig estar comentant el tema amb una amiga que treballa en aquest mundillo i em va recomenar que prengues Omifin, que aixo m'ajudaria a ovular mes i per tant a tenir mes possiblitats de quedar-me embarassada.

Avui ja m'esta marxant la regla, per tant diumenge que sera el 5é dia començare durant una setmana a prendrem una pastilleta al dia, durant 5 dies,.. i a esperar el resultat,.... suposo que si no ens quedem embarassats el proxim mes provare el mateix proces durant una setmana mes i a veure que.

Doncs res,. nomes volia que em coneguessiu i que em donguessiu la vostra experiencia com a mares i com a " consumidores " d'Omifin,.. a veure que tal us anat.

Gràcies per tot,... esperant ser mare,... un petonas al nas! =)
moontsee
:: conillet
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. març 22, 2011 12:02 pm

Re: Presentació / Omifin

EntradaAutor: moontsee » dc. juny 01, 2011 11:11 am

Benvinguda Kote!!

Jo també prenc omifin... però et recomano que entris al post que hi ha únicament per la gent que prenem l'omifin, segur que t'anirà molt bé!!!

Ànims i molta sort en la búsqueda!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Kote
Entrades: 7
Membre des de: dc. juny 01, 2011 10:45 am

EntradaAutor: Kote » dc. juny 01, 2011 11:45 am

Ok,. vaig a mirar si ho trobo!!!,. gracies!!!
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. juny 01, 2011 12:19 pm

Perdona que em fiqui on no em demanen, però suposo que l'Omifin te'l prens per què te l'ha receptar el gine, i no només una amiga oi??? T'ho dic perquè jo me'l vaig haver de prendre per aconseguir el meu primer embaràs i vaig preguntar si pel segon me'l podria prendre directament (que no ha calgut :ok: ), i em van dir que sota cap concepte me'l pengués sense control mèdic, perquè podria fer una sobreestimulació dels ovaris que podria ser molt perillosa.
No costa res anar al metge i que te'l recepti, si et fa falta.
Sort en la recerca!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 173 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::