Vull ser mare. Com dir-li a la parella?
Vull ser mare. Com dir-li a la parella?
Hola! Són nova, però fa temps que vaig llegint cosetes i ara tinc una pregunta. Vull ser mare, potser no ara mateix, però sí ben aviat, i m'agradaria comentar-li a la meva parella. Però clar, no vull que es mori de l'ensurt tampoc!
Doncs això, com em recomaneu que li tregui el tema?
Doncs això, com em recomaneu que li tregui el tema?
Re: Vull ser mare. Com dir-li a la parella?
Hola,
Doncs és complicat, perquè això depèn de cadascú. Per què s'hauria d'espantar? Que sou molt joves? Que fa poc que sou parella? O no li agrada la canalla? Saps si ell en vol?
Si teniu confiança, li pots dir pel broc gros. I potser la primera reacció serà de xoc, però més val això que les indirectes. Nosaltres n'havíem anat parlant, mig en broma i mig de debò, fins que vam posar una data...
Doncs és complicat, perquè això depèn de cadascú. Per què s'hauria d'espantar? Que sou molt joves? Que fa poc que sou parella? O no li agrada la canalla? Saps si ell en vol?
Si teniu confiança, li pots dir pel broc gros. I potser la primera reacció serà de xoc, però més val això que les indirectes. Nosaltres n'havíem anat parlant, mig en broma i mig de debò, fins que vam posar una data...
Nosaltres des d'el principi ho anavem parlant així una mica en broma però es notava que en voliem tots dos.
Jo estic amb la Vesnà, en una parella mai pot faltar la confiança, i mai s'ha de tenir por de la parella.
Sort!
Jo estic amb la Vesnà, en una parella mai pot faltar la confiança, i mai s'ha de tenir por de la parella.
Sort!
Doncs jo sí que sóc relativament jove, però ell no tant ja (30). Fa quasi 5 anys que estem junts i, com vosaltres, també n'hem parlat així en broma i sí, sí que en vol. Però clar, fer el pas és mooolt diferent!
Així li comento un dia que estiguem per casa tranquil·lament o organitzo alguna cosa tipus sopar/excursió... ?
Així li comento un dia que estiguem per casa tranquil·lament o organitzo alguna cosa tipus sopar/excursió... ?
Jo et dic el que vaig fer jo!!
Vaig estar esperant temps, en broma sempre dèiem que tindriem com a molt 2 fills (ara hem tingut el primer) i que voliem un nen i una nena.. i fins hi tot haviem parlat de noms, però com vosaltres, sempre en broma.
Nosaltres som molt joves, i em vaig esperar com tu perquè no se sentís pressionat. No estem casats ni ho pensem fer mai. Pel meu aniversari em va portar a sopar i allà mateix em va dir que per ell, podia quedar-me embarassada.
Bé doncs, si no vols esperar, dona-li el teu vist-i-plau jejeje
Vaig estar esperant temps, en broma sempre dèiem que tindriem com a molt 2 fills (ara hem tingut el primer) i que voliem un nen i una nena.. i fins hi tot haviem parlat de noms, però com vosaltres, sempre en broma.
Nosaltres som molt joves, i em vaig esperar com tu perquè no se sentís pressionat. No estem casats ni ho pensem fer mai. Pel meu aniversari em va portar a sopar i allà mateix em va dir que per ell, podia quedar-me embarassada.
Bé doncs, si no vols esperar, dona-li el teu vist-i-plau jejeje
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Hola Trèvol, jo estic embarassada d'un mes.
A mi em passava el mateix que tu, no sabia com treure el tema, no se un dia anavem conduint i va sortir el tema, sempre em parlavem pero amb broma ( jo deia que algun dia hauriem de ser pares). Vaig treure el tema jo, li vaig dir que perque no ho provavem, sense presses.
Tots 2 tenim feina , estem bè com a parella( no casats), fa 5 anys que estem junts, que falta doncs?
Aixi va ser, vaig anar al ginecoleg per deixar les pastilles antibaby i el dia de Pasqua ens hi vam posar en serio i mira ja estic embarassada.
Tots 2 estem ilusionats i els nostres respectius pares tambè.
Per cert jo tinc 28 anys i la meva parella 27.
Endavant wapa!!!
Visita ginecoleg per revisió: 26gener2011.
Inici YODOCEFOL: 27gener 2011.
TE+ 24maig 2011.
TE CLEARBLUE + 3setmanes : 01 juny 2011.
Visita metgessa de capçalera : 02 juny 2011.
Visita llevadora: 07 juny 2011.
A mi em passava el mateix que tu, no sabia com treure el tema, no se un dia anavem conduint i va sortir el tema, sempre em parlavem pero amb broma ( jo deia que algun dia hauriem de ser pares). Vaig treure el tema jo, li vaig dir que perque no ho provavem, sense presses.
Tots 2 tenim feina , estem bè com a parella( no casats), fa 5 anys que estem junts, que falta doncs?
Aixi va ser, vaig anar al ginecoleg per deixar les pastilles antibaby i el dia de Pasqua ens hi vam posar en serio i mira ja estic embarassada.
Tots 2 estem ilusionats i els nostres respectius pares tambè.
Per cert jo tinc 28 anys i la meva parella 27.
Endavant wapa!!!
Visita ginecoleg per revisió: 26gener2011.
Inici YODOCEFOL: 27gener 2011.
TE+ 24maig 2011.
TE CLEARBLUE + 3setmanes : 01 juny 2011.
Visita metgessa de capçalera : 02 juny 2011.
Visita llevadora: 07 juny 2011.
Gràcies per respondre! Veig que en tots els casos, si fa no fa, el tema es comença a treure mig en broma mig en serio fins que alguna de les dues parts ho té clar i li fa saber a l'altre.
EvaBalsells, enhorabona!Tot i que el meu cas no és exactament el mateix que el teu, perquè jo encara estic acabant d'estudiar i no tinc feina. Per tant, no seria per començar a buscar ara mateix, sinó perquè se n'anés fent a la idea. Que potser li dic i em diu que sí, que tan aviat com sigui possible! però en cas de que encara no ho tingui clar potser si ja hi comença a pensar quan sigui el moment ja està decidit, no? I una pregunta, perquè vas demanar hora al metge de capçalera? No sabia que s'hi hagués d'anar!
I ell sí que en vol tenir de fills, i no un sinó 3 o més, eh!? Però crec que quan ens hi posem i vegi el que és canviarà d'idea. El que no tinc gens clar és que s'estigui plantejant tenir-los pròximament. I per això li vull dir.
EvaBalsells, enhorabona!Tot i que el meu cas no és exactament el mateix que el teu, perquè jo encara estic acabant d'estudiar i no tinc feina. Per tant, no seria per començar a buscar ara mateix, sinó perquè se n'anés fent a la idea. Que potser li dic i em diu que sí, que tan aviat com sigui possible! però en cas de que encara no ho tingui clar potser si ja hi comença a pensar quan sigui el moment ja està decidit, no? I una pregunta, perquè vas demanar hora al metge de capçalera? No sabia que s'hi hagués d'anar!
I ell sí que en vol tenir de fills, i no un sinó 3 o més, eh!? Però crec que quan ens hi posem i vegi el que és canviarà d'idea. El que no tinc gens clar és que s'estigui plantejant tenir-los pròximament. I per això li vull dir.
Hola guapa! Doncs jo com totes! sempre haviem parlat en plan conya....i de cop la meva germana petita (amb 23 anys) es queda embarassada, i la germana de la meva parella feia 2 anys havia tingut el fill...Doncs quan la meva germana s'hi va quedar...ens va entrar el rollo als dos...i jo vaig començar: i nosaltressssssssss????
i un dia vam dir: vinga que és el moment! no recordo si ell o jo...
Al principi vam dir que ens hi posavem deprés d'any nou...però li va entrar el canguelis...i de´sprés vam decidir que a l'estiu...i també li va entrar el canguelis JAJAJAJAJA!! estava en aquell punt que necessitava l'"empujoncito" i jo li vaig donar: li vaig dir: va vingaaaaaaaaaaaa!!! vam dir a l'estiu, doncs a l'estiu!!!!! i a l'agost em vaig quedar prenyi
Al GIne és millor anar-hi quan us decidiu, perquè així et farà una revisió, et donarà alguns consells, i et receptarà Àcid Fòlic, que és molt necessari durant la búsqueda i l'embaràs per prevenir possibles problemes;
Ja ens explicaràs!
i un dia vam dir: vinga que és el moment! no recordo si ell o jo...Al principi vam dir que ens hi posavem deprés d'any nou...però li va entrar el canguelis...i de´sprés vam decidir que a l'estiu...i també li va entrar el canguelis JAJAJAJAJA!! estava en aquell punt que necessitava l'"empujoncito" i jo li vaig donar: li vaig dir: va vingaaaaaaaaaaaa!!! vam dir a l'estiu, doncs a l'estiu!!!!! i a l'agost em vaig quedar prenyi
Al GIne és millor anar-hi quan us decidiu, perquè així et farà una revisió, et donarà alguns consells, i et receptarà Àcid Fòlic, que és molt necessari durant la búsqueda i l'embaràs per prevenir possibles problemes;
Ja ens explicaràs!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
hola Trèvol, vaig demanar hora a la meva metgessa de capçalera perque primer de tot encara no l'ha coneixia, nomès fa 1 any i mig que visc a Manresa i desprès perque em donès hora per la llevadora (dimarts dia 7, quins nervis) i tambè em va fer la recepta de l'àcid fòlic. Des del gener que el prenc i no tenia recepta (sortirà més baratet).
Ah! Em pensava que es demanava hora directament per la llevadora! Sort que encara em queda temps per aprendre que sino....tot del revés!
I sí, ara ja m'he decidit a dir-li. M'han animat molt les vostres resposates! En quan ho faci us aviso!
I sí, ara ja m'he decidit a dir-li. M'han animat molt les vostres resposates! En quan ho faci us aviso!
Trèvol ja ens explicaràs com anat!!!
Jo encara em miro la panxa i encara no m'ho crec.
A partir de quin mes és comença a notar la panxolina?
Jo encara em miro la panxa i encara no m'ho crec.
A partir de quin mes és comença a notar la panxolina?
- llunetallunetona
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. feb. 18, 2011 7:54 am
x
llunetallunetona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 08, 2012 5:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ostres llunetallunetona no em diguis això! Jo tenia pensat dir-li a finals de la setmana vinent... I la nostra situació no és ni la meitat de bona que la vostra! Aix quins nervis!
Suposo que no el pots convèrcer però potser li pots dir que s'ho pensi i que d'aquí un temps en torneu a parlar. Potser si no se sent presionat i hi pensa tranquil·lament li venen les ganes en dos dies, no?
Ànims! I a veure si alguna dóna alguna altra solució, perquè jo no sóc la més indicada de moment, eh!?
Suposo que no el pots convèrcer però potser li pots dir que s'ho pensi i que d'aquí un temps en torneu a parlar. Potser si no se sent presionat i hi pensa tranquil·lament li venen les ganes en dos dies, no?
Ànims! I a veure si alguna dóna alguna altra solució, perquè jo no sóc la més indicada de moment, eh!?
Hola llunetallunetona i Trèvol . Ostres llunetallunetona, esteu en la millor situació per tenir un baby, feina , pis de propietat, estabilitat,...
Potser ell no està preparat, això ha de ser una cosa de dos, jo quan l'hi vaig proposar a la meva parella, em va dir que s'ho pensaria, quan es va decidir em va dir que esperariem a principis d'abril, quan era l'abril, em deia a principis de maig i un dia jo no ho tenia clar i li vaig dir saps que deixem-ho estar, no saps el disgust que l'hi vaig donar.
Quan jo no volia, ell si, i va ser el dia de Pasqua que ens hi vam posar i patapam, ja estic de 6 setmanes i ben content que està ell.
Es una responsabilitat que millor no forçar-la, .
Sort!!!
Trèvol si estàs decidida a dir-li endavant, és millor arriscar-se i potser t'endús una sorpresa i et diu que si. Qui no s'arrisca no pisca.
Potser ell no està preparat, això ha de ser una cosa de dos, jo quan l'hi vaig proposar a la meva parella, em va dir que s'ho pensaria, quan es va decidir em va dir que esperariem a principis d'abril, quan era l'abril, em deia a principis de maig i un dia jo no ho tenia clar i li vaig dir saps que deixem-ho estar, no saps el disgust que l'hi vaig donar.
Quan jo no volia, ell si, i va ser el dia de Pasqua que ens hi vam posar i patapam, ja estic de 6 setmanes i ben content que està ell.
Es una responsabilitat que millor no forçar-la, .
Sort!!!
Trèvol si estàs decidida a dir-li endavant, és millor arriscar-se i potser t'endús una sorpresa i et diu que si. Qui no s'arrisca no pisca.
Gràcies pels ànims EvaBalsells! I no li dic ara perquè no és qüestió de dir-li per telèfon, oi? Així que m'he d'esperar a que ens tornem a veure... Ja falta menys!
Jo un dia a la tarda em vaig fer el TE i va sortir positiu, vaig esperar a que la meva parella arribes de treballar (10:30 del vespre) i li vaig dir, això vaig estar tota la tarda amb nervis d'alegria. Desprès a la setmanaseguent em vaig fer el CLEARBLUE i tambè li vaig ensenyar, en els dos casos es va posar molt content.
De vegades encara no em crec que estigui
, és una sensació tant maca, pensar que dins teu portes una mongeteta que s'anirà fent gran.
Això és un mica pal anar cap a qui i cap allà a fer-te proves, però val la pena, ja ho veuràs.
Ànims Trèvol!!!Ja m'explicaràs com anat!!!
De vegades encara no em crec que estigui
, és una sensació tant maca, pensar que dins teu portes una mongeteta que s'anirà fent gran.Això és un mica pal anar cap a qui i cap allà a fer-te proves, però val la pena, ja ho veuràs.
Ànims Trèvol!!!Ja m'explicaràs com anat!!!
Ostres, jo no vaig arribar a treure el tema mai! I mira que m'en moria de ganes feia un munt de temps, però em veia molt jove i no volia pressionar el soleiluo, que ell sempre m'havia dit que no volia tenir fills, així que després de casi un any amb moltes ganes de ser mare, quan en tenia 24, li vaig dir de casar-nos. Vaig pensar que si em deia que sí (tampoc era la il·lusió de la seva vida casar-se...), em concentraria en preparar el casament i així potser m'oblidaria una mica de ser mare... Bé, em va dir que sí, i la veritat és que va funcionar... em vaig centrar en la boda i tot molt bé, i de cop i volta, un dia em diu que vol tenir fills, i no només que en vol tenir, si no que els vol tenir ja! i que si no ens podem casar, doncs no ens casem, però vol començar a buscar aquell mateix dia!
I així ho vam fer, el que passa és que la cosa no va anar bé i vam haver de fer un parón de més d'un any i ara ja estic de 12 setmanes!!! En total han passat gairebé tres anys, però he aconseguit el que volia!
I així ho vam fer, el que passa és que la cosa no va anar bé i vam haver de fer un parón de més d'un any i ara ja estic de 12 setmanes!!! En total han passat gairebé tres anys, però he aconseguit el que volia!
Hola soleilua! Quina il·lusió que t'ho proposés ell, no? Llàstima que us hagi costat tant...però segur que ara esteu contentissims! Felicitats!
En 7-10 dies sabreu la resposta! Quins nervis!
En 7-10 dies sabreu la resposta! Quins nervis!
Ola Trèvol!!!! fa dies que no se res de tu, ja li vas dir a la teva parella ?espero que si es aixi hagi anat bè. Petons!!!
He tornat de vacances!
Li vaig comentar a la meva parella fa uns dies i diu que d'aquí uns mesos en tornem a parlar, però que també en té ganes (tot i que li fa una mica de por)! I que no ens hi posem ja perquè hem d'acabar un parell de coses abans, que si no seria ja!
I això és tot per ara!
Li vaig comentar a la meva parella fa uns dies i diu que d'aquí uns mesos en tornem a parlar, però que també en té ganes (tot i que li fa una mica de por)! I que no ens hi posem ja perquè hem d'acabar un parell de coses abans, que si no seria ja!
I això és tot per ara!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 107 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |