Com buscar la nena? ADRIANA BARETTA?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
xiulet
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Com buscar la nena? ADRIANA BARETTA?

EntradaAutor: xiulet » dg. juny 05, 2011 8:47 am

Hola noies!
Algú ha seguit el mètode bareta? sabeu si realment té un índex de fiabilitat tant alt?
el primer embaràs a tot dos ens era igual el sexe del nadó, i ara ens estem plantejant anar pel segon i a tots dos ens faria gràcia anar per la nena!
ja he llegit moltes coses per internet sobre el moment de l'ovulació, taules xines (per cert n'hi ha mé d'una, je,je),...
algú ha provat algun sistema?
Albaes
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 23, 2011 9:53 am

Re: Com buscar la nena? ADRIANA BARETTA?

EntradaAutor: Albaes » dt. juny 07, 2011 9:18 am

Ei! jo també estic al mateix... el primer va ser un nen i ara volem la nena si pot ser... crec que ja hem fet diana!

li vaig comentar al ginecòleg i em va dir que el mètode més fiable per tenir una nena és fer l'amor uns dies abans de la ovulació i no just als dies pq els espermatozous que porten el cromosoma de nena són més resistents i "aguanten" vius uns 4 o 5 dies...

A veure si tenim sort! jo demà o demà passat em faré el predictor a veure si ja hem fet diana! el meu peque té 22 mesos, o sigi que es portarien 2 anys i mig...

Que hi hagi sort!!
xiulet

EntradaAutor: xiulet » dt. juny 07, 2011 7:51 pm

Hola puça!
quina emoció això del predictor!!!
molta sort! ja ens explicaràs!!!
m'ha agradat llegir la opinió dels ginecòlegs, jo encara no hi he anat.
això de l'ovulació és el més fiable o lògic que he llegit, però jo sóc molt irregular i no sé mai quan ovularé, no sé com fer-ho per calcular els dies!
algú ha provat aquest sistema?
jo amb el primer sense saber-ho crec que vam fer diana el dia de l'ovulació o dies molt propers i efectivament va ser un nen!!!
RENOC
:: conillet
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

EntradaAutor: RENOC » dt. juny 07, 2011 7:54 pm

Hola, molt interessant, el que dieu.

Així doncs si es fa abans de l'ovulació molt probable que sigui nena en cas d'embaraç i si es fa després nen???
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
xiulet

EntradaAutor: xiulet » dt. juny 07, 2011 9:27 pm

El que he trobat per la xarxa:
els espermatozous x (que porten nena) són més lents i duren més dies, encanvi els y (porten nen) són més ràpids però es moren abans. Per tant es tracta de calcular el temps suficient perquè l'ovul quan baixi es trobi que els y ja no hi són i es fecundi amb els x, i això seria tenir relacions de 5 a 2 dies abans de la ovulació, en el cas de voler nena.
Si el que es vol és nen, és ideal concebre en el pic de l'ovulació o un dia després! pq de seguida que baixa l'ovul ja troba els y a punt per fer diana!!!

però no sé quin índex d'encerts té aquesta teoria!perquè en algun forum hi havia experiències que no els havia funcionat! per això demanava si algú ho havia provat o s'aninava a explicar experiències!
RENOC
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

EntradaAutor: RENOC » dc. juny 08, 2011 7:51 am

Ostres, Xiulet, però ho trobo massa difícil, no??? vaja, no se.......... és interessant.
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
llunetallunetona
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 7:54 am

EntradaAutor: llunetallunetona » dc. juny 08, 2011 8:31 am

ostres es interesant pero si ja es dificil calcular l'ovulacio exacta, fer aquest sistema.... :cnena: :cnen: .... a mi tb mencantaria nen i nena :love:
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dc. juny 08, 2011 8:34 am

Nosaltres ho vam fer al pic de l'ovulació i tenim una nena com un sol. O sigui que jo no m'ho creuria gaire, la veritat. Estic segura que hi altres factors que hi intervenen i que s'escapen al nostre control (la naturalesa és sàvia i manté un equilibri homes-dones pel bé de l'espècie).
Ara estic esperant el segon i la veritat és que m'és igual el que sigui.
No critico pas a les que desitgeu que sigui una nena, eh? Només que crec que són coses molt difícils de controlar.
Imatge
Albaes
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 23, 2011 9:53 am

EntradaAutor: Albaes » dc. juny 08, 2011 9:21 am

Hola!

doncs el ginecòleg no em va dir que fos 100% fiable, però que estava demostrat que hi havia més possibilitats. A mi també em passava que tenia les regles molt irregulars i em va receptar oli d'onagre per regular els cicles i treure'm, de pas, uns granets que em sortien a la cara que eren hormonals. I sembla que ha funcionat! no tinc granets i diria que estic embarassada... esperaré a dissabte a fer-me el predictor amb el meu home, però ja m'he comprat l'àcid fòlic per si de cas...

A mi també m'és igual, em faria gràcia la nena per tenir-ne un de cada, però un nen també em va bé, ja us explicaré si finalment surt positiu! Molta sort!!
Giss
:: tigre
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dv. juny 10, 2011 3:48 pm

Hola noies!
A mi em faria molta gràcies tenir una nena, però la veritat és que sembla més difícil que sigui nena que no pas nen no? pq normalment fas més intents al detectar el TO positiu i llavors ja és més fàcil que ataquin els Y!!!
Ufff quin estrés això de quedar-se embarassada!!! jijiji em pensava que seria més fàcil... deixar de prendre anticonptius i au! però no... ja van dos mesos sense èxit :C
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
xiulet

EntradaAutor: xiulet » dv. juny 10, 2011 6:40 pm

hola noies!
Aquí va una adreça per entretenir-vos! A mi amb el primer me l'ha encertat!
http://www.thebump.com/calculators/Chin ... Chart.aspx

gracies magrana per la teva aportació, realment deuen influir moltes coses i no hi ha teoria que valgui estic veien que totes fallen per un lloc o altre.I com diuen per aquí totes les que fan servir els TO tendirien a tenir nens i crec que no és així no? Això té que ser més un entreteniment o un provar per provar sense obsessionar-s'hi! lo més important és que tot estigui bé!
Tintin
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » ds. juny 25, 2011 11:53 pm

Depèn de moltes coses també del ph de la vagina en aquell moment i del ph dels ..::·· ..::·· ..::·· per uns casos has de menjar carn i per d'altres llet i formatges per canviar el ph, també és cert això que dieu de fer-ho dies abans o el dia que s'ovula però està demostrat que depèn del ph.
Els ..::·· ..::·· del Tintinu en els diferents espermiograma que s'ha fet ha canviat molt el ph i té a veure amb l'alimentació. Jo deixaria les taules xineses que crec que són coses de iaies i no està provat científicament en canvi això sí.
xiulet

EntradaAutor: xiulet » dl. juny 27, 2011 11:02 pm

així això de la dieta també l'haurien de fer els nois?
Tintin
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dc. juny 29, 2011 9:24 am

xiulet ha escrit:així això de la dieta també l'haurien de fer els nois?

Siiiiiiiiiii pels ..::·· ..::·· ..::·· i tu pel moco cervical
lesantes
Entrades: 311
Membre des de: dg. març 01, 2009 6:25 pm

EntradaAutor: lesantes » dv. set. 16, 2011 6:04 pm

xiulet ha escrit:hola noies!

gracies magrana per la teva aportació, realment deuen influir moltes coses i no hi ha teoria que valgui estic veien que totes fallen per un lloc o altre.I com diuen per aquí totes les que fan servir els TO tendirien a tenir nens i crec que no és així no? Això té que ser més un entreteniment o un provar per provar sense obsessionar-s'hi! lo més important és que tot estigui bé!

Jeje, a mi m'ha encertat el nen, i posa que si aquest mes em surt positiu tindria una nena!!! :cnena:
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
xiulet

EntradaAutor: xiulet » dc. set. 21, 2011 6:09 pm

a mi les taules xines que havia trobat no l'encertaven gaire. Jo no creia mai en aquestes coses però com he trobat aquesta que me l'ha encertat i he provat amb més gent i els tants per cents d'encerts són alts ara no puc deixar de pensar-hi!
Hauríem de comprovar amb la gent del fòrum!
bruixeta85
Entrades: 888
Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm

EntradaAutor: bruixeta85 » dj. set. 29, 2011 10:49 pm

aixo del calendari xino no ho habia sentit mai! jo si akest mes em quedo diu que em surtira un nen... jo volia una nena pr bueno si tot va bé dona igual el que es tingui, pro si hem quedo ja us ho faré saber!
Imatge
Nina79
:: gosset
:: gosset
Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 05, 2011 5:57 pm
Ubicació: L'Alt Empordà

EntradaAutor: Nina79 » dv. oct. 14, 2011 8:46 am

Bon dia!
A mi em faria gràcia un nen, però clar, penso que es molt difícil atinar el sexe. Així que a l'aventura, que sigui el que vulgui però que vingui bé.

Bon cap de setmana!
Imatge

Imatge

A tu petita meva, mai t'oblidarem, ens vas fer els pares més feliços. Un petonet per la meva nina que juga entre els núvols.
Ilura12
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dg. oct. 16, 2011 7:28 pm

xiulet ha escrit:hola noies!

Jajajajajaja!

Segons aquest calendari a partir d'ara, em quedi el mes que em quedi (si em quedés aquest any), el bebè seria una nena... Millor que no li digui a l'Elibono que tindrà una decepció... No sé si que li pot fer gaire cas... però he fet un parell de proves i ha funciona!!!!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
petita83
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

EntradaAutor: petita83 » dg. oct. 16, 2011 7:47 pm

Hola wapes!

Us he estat llegint perquè entre nosaltres, em faria gràcia que quan ens posem la primera sigui nena...si és nen serà benvingut, però a casa sempre han guanyat els homes per majoria, i a la de meu marit també, i prefereixo si més no la primera nena.

Sobre el tema de la càrrega cromossòmica és cert, el material genètic X pesa més que el Y i està demostrat que són un pèl més ràpids els Y -que combinats amb l'óvul donen lloc al :cnen: .

De totes formes, com bé deieu, hi ha molts factors que influeixen, com la proporció d'espermatozous X i Y que produeixi l'home, el ph intern nostre, etc.

Entre nosaltres, perquè no es digui provaré quan ens hi posem en uns mesos a veure si és cert... :ok: I sinó, com serà el primer espero tenir una altra oportunitat :-())

Les que ho proveu ja explicareu l'eficàcia del sistema ^^

:-()-)
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::