blister incomplert de pastilles anticonceptives
blister incomplert de pastilles anticonceptives
Hola a tothom!
Us explico el meu dubte. Resulta que aquest mes és l'últim que em prenc les pastilles anticonceptives, el mes següent de descans perquè el cos treballi i al següent, és a dir, per l'Agost ja ens posarem amb la búsqueda del nostre primer fill.
El meu problema és que al llarg dels anys (11 anys prenent pastilles) he tingut 3 descuits i he hagut de repetir pastilla i sempre havia d'anar a comprar una caixeta més per prendrem les 3 pastilles que em faltaven per fer el cicle complert. Ara m'estic plantejant què haig de fer, perquè també em fa una mica de ràbia haver d'anar a comprar una caixa d'anticonceptives per gastar-ne només 3 i que les altres es morin de fàstic a casa. Vosaltres com ho veieu? Cal que em compri una nova caixa? Passarà algu si deixo de prendre 3 pastilles?
Jo si fos per mi les deixaria de prendre ja!
Us explico el meu dubte. Resulta que aquest mes és l'últim que em prenc les pastilles anticonceptives, el mes següent de descans perquè el cos treballi i al següent, és a dir, per l'Agost ja ens posarem amb la búsqueda del nostre primer fill.
El meu problema és que al llarg dels anys (11 anys prenent pastilles) he tingut 3 descuits i he hagut de repetir pastilla i sempre havia d'anar a comprar una caixeta més per prendrem les 3 pastilles que em faltaven per fer el cicle complert. Ara m'estic plantejant què haig de fer, perquè també em fa una mica de ràbia haver d'anar a comprar una caixa d'anticonceptives per gastar-ne només 3 i que les altres es morin de fàstic a casa. Vosaltres com ho veieu? Cal que em compri una nova caixa? Passarà algu si deixo de prendre 3 pastilles?

Re: blister incomplert de pastilles anticonceptives
Hola,
Crec que tu mateixa t'has contestat, no??
Jo no les compraría, però clar, sempre pots tenir la GRAN SORT de quedar.te a la primera o en un oblit....... TOT ES POSSIBLE
Crec que tu mateixa t'has contestat, no??

Jo no les compraría, però clar, sempre pots tenir la GRAN SORT de quedar.te a la primera o en un oblit....... TOT ES POSSIBLE
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
jo tampoc compraria cap blister més, total si a l'agost us hi poseu és tonteria
Esteu d'acord amb mi?
És que tenia por que per tres pastilles no acabés com cal el cicle i pogués tenir un desordre hormonal o algu així... És que la meva teoria era, el més greu que deu poder passar és que em quedi (i això és justament el que vull...). M'espero a l'Agost perquè el ginecòleg em va dir que millor esperar a tenir un cicle natural, sinó començaria ja al Juliol. Vosaltres com ho veieu? De totes maneres, em va dir que aquell més no calia que prengués precaució, només que vigilés una mica, per tant, tampoc deu passar res greu...
És que tenia por que per tres pastilles no acabés com cal el cicle i pogués tenir un desordre hormonal o algu així... És que la meva teoria era, el més greu que deu poder passar és que em quedi (i això és justament el que vull...). M'espero a l'Agost perquè el ginecòleg em va dir que millor esperar a tenir un cicle natural, sinó començaria ja al Juliol. Vosaltres com ho veieu? De totes maneres, em va dir que aquell més no calia que prengués precaució, només que vigilés una mica, per tant, tampoc deu passar res greu...
Dic el mateix que les companyes, no crec que passi res per no pendre les 3 pastilles. I més si aneu a buscar el primer nadó!
Molts petons i sort!!!
Molts petons i sort!!!
No cal que te les prenguis, senzillament et vindrà la regla una mica abans i ja està. Jo quan prenia pastilles havia arribat a allargar o escurçar una mica el cicle per si m'interessava que em vingués la regla un dia concret perquè tenia un viatge o el que fos, i ho feia deixant de prendre pastilles o prenent-ne més d'un blíster nou.
Si no t'hi vols quedar durant el juliol mireu de vigilar els dies de l'ovulació i prou.
Sort!
Si no t'hi vols quedar durant el juliol mireu de vigilar els dies de l'ovulació i prou.
Sort!
Virolai,
Llavors segons tu, deixo ja la caixa tal i com la tinc? He pres 8 o 9 pastilles... Lo únic serà que no tindré ni idea de quan em vindrà la regla, no?
Llavors segons tu, deixo ja la caixa tal i com la tinc? He pres 8 o 9 pastilles... Lo únic serà que no tindré ni idea de quan em vindrà la regla, no?
eliboni ha escrit:Virolai,
Dona, vuit o nou pastilles són molt poques… Em pensava que deies que te'n faltaven només 3. Això vol dir que acabes de tenir la regla, i si les deixes ara la tornaràs a tenir… En aquest cas, jo personalment potser sí que em compraria un altre blíster i acabaria les 21 pastilles… Però és que no sé si ho he entès bé.
virolai ha escrit:eliboni ha escrit:Virolai,
Dona, vuit o nou pastilles són molt poques… Em pensava que deies que te'n faltaven només 3. Això vol dir que acabes de tenir la regla, i si les deixes ara la tornaràs a tenir… En aquest cas, jo personalment potser sí que em compraria un altre blíster i acabaria les 21 pastilles… Però és que no sé si ho he entès bé.
Exacte, en quant deixis de pendre les pastilles et baixarà la regla i punt. Després tot tornarà a la normalitat.
De totes maneres, si tens dubtes consulta-ho al farmacèutic o al teu gine.
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Jo pels dos embaraços la vaig deixar a mitjes com uqe havia ant tenint descuits me'ns faltaven entremig i uan es van acabar vaig plegar mes q res per no malgastar les que tenia! :-P però les deixes i au tindras un mini sangrat com durant les astis que no voldra dir res mes q el teu cos deixa de rebre aquelles hormones... ara sera dificil de saber quan et tornaran el cicles normals però vaja... jo amb el pirmer embaràs vaig deixar-les a l'octubre (el dia 2 vaig tenir el sangrat de fi de pastilles q li dic jo) i em vaig quedar prenyi al novembre tot i q finals de desembre no em vaig fer la beta pq em sortien negatius els TE, però el nen va neixer a mitjans dagost i ben grandot o sigui q per calcul...(tot i que segons les ecos era una mica mes tard,,,)
I amb la nena va costar un pel mes pq encara donava pit al primer, vaig prendre l'ultima pastilla a finals de març i em vaig quedar a ppis de juny
Un petó i bona busqueda!
I amb la nena va costar un pel mes pq encara donava pit al primer, vaig prendre l'ultima pastilla a finals de març i em vaig quedar a ppis de juny
Un petó i bona busqueda!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
OK, doncs així acabaré aquest blister i encara que em faltin 3 pastilles (hauré pres 18 en total) ja no compraré cap caixa més.
Moltes gràcies a totes les que m'heu ajudat!
Eliboni
Moltes gràcies a totes les que m'heu ajudat!
Eliboni
Hooolaaaa!
Com passa el temps! Avui serà l'últim dia que prenc pastilles
la veritat és que ja tenia ganes de deixar-ho, després de 11 anys... i ara comença un món nou: la cerca del primer fill! quins nervis!
eliboni
Com passa el temps! Avui serà l'últim dia que prenc pastilles
la veritat és que ja tenia ganes de deixar-ho, després de 11 anys... i ara comença un món nou: la cerca del primer fill! quins nervis!
eliboni
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Que bé!!!
Que tinguis molta sort en la recerca.... i que sigui molt divertida!
Que tinguis molta sort en la recerca.... i que sigui molt divertida!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Jejejeje!
Gràcies! De totes maneres avui vaig al ginecòleg a entregar-li els resultats de la revisió que em van fer... a la eco em van trobar un petit mioma de 14 mm, a veure què em diu, espero que no em doni males notícies
Pel que m'han anat comentant noies del SP hi ha casos de tot, algunes se l'han hagut de treure perquè els impedia la cerca, altres no han tingut cap problema, altres han aprofitat el moment del part per fer cessària i extirpar-los-hi, ufff, no sé tinc ganes que em diguin alguna cosa ja!!! 
Gràcies! De totes maneres avui vaig al ginecòleg a entregar-li els resultats de la revisió que em van fer... a la eco em van trobar un petit mioma de 14 mm, a veure què em diu, espero que no em doni males notícies

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |