dubte: per què esperar?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Ilura12
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

dubte: per què esperar?

EntradaAutor: Ilura12 » dc. juny 22, 2011 10:45 am

Hola noies!

Alguna em sabria dir perquè el ginecòleg em va dir que un cop deixés les pastilles anticonceptives havia d'esperar un mes a començar la cerca? Què podria passar si quedés embarassada aquell mes?

Jo imagino que ho deu dir perquè el cos es reguli, però no sé si realment pot passar algu dolent en cas de que féssim punteria. Vosaltres què creieu? ?-)
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: dubte: per què esperar?

EntradaAutor: Xaina » dc. juny 22, 2011 11:19 am

Doncs jo m'esperaria aquest mes.
No se (cientificament què pot passar) pero quan prenem anticonceptius mes que una regla tenim un sagnat programat, jo crec que no està de més donar-li al cos un "respiro".
Jo vaig esperar aquest mes .....tot i que ens va costar perquè estavem molt ansiosos!!! El mes seguent vam fer diana!!!

Molta sort!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Tintin
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dc. juny 22, 2011 11:34 am

Jo no entenc però jo ho provaria que més dóna!!! no?
Albaes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 23, 2011 9:53 am

EntradaAutor: Albaes » dc. juny 22, 2011 11:39 am

A mi també em van fer esperar un mes... i ho vaig fer. Em van comentar que, com que les hormones s'han de posar a lloc, sino, hi ha més opcions d'embaraços múltiples...

Un mes no és res i sempre ho recomanen...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. juny 22, 2011 11:42 am

La meva experiència va ser:
Vaig anar al ginecòleg, em va dir que deixes les pastilles i que tranquila pq això podria trigar, després de la regla akell mes ja em vaig quedar embarassada.
El meu gine no em va parlar de deixar passar un mes que ja estava embarassada.
Ara tinc un rosset preciós que quasi té 28 mesos :love: :love:

Espero que tinguis sort en la nova aventura que comences! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Ilura12

EntradaAutor: Ilura12 » dc. juny 22, 2011 12:15 pm

Moltes gràcies per les respostes,

Jo esperaré aquest mes, encara que també estic ansiosa, però no ho deia pel fet de no poder esperar sinó per saber el motiu exacte. Potser és això que comenteu d'un possible embaràs múltiple... no sé, era curiositat, per si algú ho sabia del cert!

Merci noies!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
festuc
:: poltre
:: poltre
Entrades: 659
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: festuc » dc. juny 22, 2011 1:31 pm

Hola!
La resposta que em va donar el meu gine és que hi ha més probabilitats de tenir un avortament, amb paraules tècniques no m'en enrecordo pero venia a ser que les pastilles fan com una "película" a l'úter i pot provocar que l'embrió no s'"agafi"....

A mi em va recomanar esperar 3 mesos dp de deixar les pastilles...xo com t'han dit et pots quedar perfectament... :ok:
Imatge

Imatge
Yummymummy
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm

EntradaAutor: Yummymummy » dc. juny 22, 2011 2:01 pm

Hola!

jo portava un DIU (mecànic, no hormonal) i la meva ginecòloga també em va fe esperar un mes ... deu ser per a que el cos s'acostumi.
towanda
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dc. juny 22, 2011 4:41 pm

Jo em vaig quedar embaraçada de la meva filla gran en un mes que vaig deixar les pastilles per fer un decans i per un dia que vaig fer el tonto :-()) :-()) , tinc una nena de 13 anys molt sana i molt guapa , jo crec que el tema de deixar passar un mes , es per tenir més controlat el tema de la ovulació ,com que al deixar les pastis el ovari comença a funcionar i de fet no se sap quan pots ovular si inmediatament després de la warry o com en un cicle normal als 14 dies aprox. , de fet en el meu cas no vaig saber la meva DPP fins que no em van fer la eco morfologica
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Idiz
Entrades: 36
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:24 pm

EntradaAutor: Idiz » dc. juny 22, 2011 6:16 pm

hola eliboni,
representa que quan prens pastilles el teu cos deixa d'ovular i quan les deixes pot ser que en el moment de "tornar a arrrencar" el cos pot ovular dos o tres òvuls de cop i per això tens més possibilitats d'embaràs múltiple. Jo no vaig fer el descans i em vaig quedar a la primera, per sort embaràs normal, sense multiplicitats!
Sort!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. juny 22, 2011 6:26 pm

Hola eliboni!!Jo quan vaig anar al ginecoleg em va recomanar que quan deixes les pastilles antibaby esperes 3 mesos a buscar el baby.
Vaig deixar les pastilles al gener i el dia de pasqua (abril) ens hi vam posar ..::·· , ara estic de 8 setmanes quasi 9.
Per cert les regles m'han vingut super regulars.
Ilura12

EntradaAutor: Ilura12 » dc. juny 22, 2011 9:13 pm

Hola noies,

Ja veig que hi ha opinions per tots els gustos :-D Jo faré cas al meu ginecòleg i esperaré aquest més (de fet, paraules textuals: home, tampoc has de posar barreres, només vigilar una mica... :-D :-D :-D aquestes alçades i practicant la marxa enrere!)
A més, a partir del 1 de juliol començo a ser de Sanitas o sigui que millor no quedar-m'hi el primer mes per temes de carències (com si fos tan fàcil quedar-se el primer mes... :ufs: )

Bueno, doncs això, que merci per les vostres opinions!
Imatge

Imatge
kukilus
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

EntradaAutor: kukilus » dv. juny 24, 2011 9:55 am

A mi em van recomanar 3 mesos d'espera (suposo que es perquè el cos s'acostumi a estar un temps sense pastilles i es reguli solet) però ho vaig intentar desde el primer mes sense pastilles ;-))) cientificament no sé que pot passar (jo crec que res de res) però simplement es la meva teoria ehh! jeje petons!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 158 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::