Femasvit: nàusees, estrenyiment... és normal?
Femasvit: nàusees, estrenyiment... és normal?
Hola noies! Us volia fer una consulta. Volem anar a pel 2n bebè, l'altre dia li vaig comentar al meu gine i em va dir que comencés amb l'àcid fòlic. En el primer embaràs vaig prendre Acfol durant 2 o 3 mesos (però ja embarassada, no abans), i després vaig començar amb vitamines Natalben (em portava un altre gine).
El nou ginecòleg em va donar Femasvit, em va semblar estrany perquè són vitamines molt completes i porta molt de ferro. Els primers dies les vomitava directament, després ja no però m'estan provocant molt estrenyiment i tinc la panxa super inflada!
Alguna ha prés aquestes vitamines? Passarieu de tot i prendrieu Acfol, que sé que no em sentarà malament? A l'anterior embaràs vaig fer una anemia al segon trimestre, potser sí que estaria bé començar amb ferro abans de quedar-me, però és que em senta mooolt malament. No és una mica exagerat començar ja amb vitamines, si ni tan sols estic embarassada?
Alguna recomanació? O alguna idea per evitar els problemes d'estrenyiment (a banda de fruites i verdures, que em prenc moltes). Estic per prendre Acfol i ja, que crec que això sí que és important, però tanta vitamina, no sé...
Gràcies!!!!
El nou ginecòleg em va donar Femasvit, em va semblar estrany perquè són vitamines molt completes i porta molt de ferro. Els primers dies les vomitava directament, després ja no però m'estan provocant molt estrenyiment i tinc la panxa super inflada!
Alguna ha prés aquestes vitamines? Passarieu de tot i prendrieu Acfol, que sé que no em sentarà malament? A l'anterior embaràs vaig fer una anemia al segon trimestre, potser sí que estaria bé començar amb ferro abans de quedar-me, però és que em senta mooolt malament. No és una mica exagerat començar ja amb vitamines, si ni tan sols estic embarassada?
Alguna recomanació? O alguna idea per evitar els problemes d'estrenyiment (a banda de fruites i verdures, que em prenc moltes). Estic per prendre Acfol i ja, que crec que això sí que és important, però tanta vitamina, no sé...
Gràcies!!!!
Re: Femasvit: nàusees, estrenyiment... és normal?
Jo vaig prendre Yodocefol durant 3 mesos però estant ja embarassada....vitamines i això no en vaig prendre. El ginecòleg em va dir que dieta variada i anar fent. Pot ser que si aquestes vitamines porten tant de ferro et provoqui estrenyiment i això gasos. T´ha fet un analítica previa? És que potser no estàs anèmica i estan prenent ferro de més.......El ferro no s´acumula i només aprofites el que necessites o sigui que trobo absurd que et doni ferro si no tens anemia. És normal que a mida que l´embaràs avança disminueixi el ferro per una hemodilució (tens el mateix ferro per més volum de sang). LLavors si que et dones ferro si et convé.
Si no et cauen bé aquests comprimits trucaria al ginecòleg i li demanaria una altra opció........
Si no et cauen bé aquests comprimits trucaria al ginecòleg i li demanaria una altra opció........
jo les vaig pendre i hem van tenir que donar unes altres, perque amb aquestes tenia moltíssimes nàuses i vomitaba.
al últim trimestre hem van donar uns sobres de ferro, però no me'ls havia de pendre cada dia per no tenir restrenyiment.
Jo de tu, ho comentaria amb el gine
al últim trimestre hem van donar uns sobres de ferro, però no me'ls havia de pendre cada dia per no tenir restrenyiment.
Jo de tu, ho comentaria amb el gine
A mi me les va donar el gine ja embarassada i em sentaven fatalíssimament, una rebombori a la panxa.... Me les vaig deixar de prendre i de conya. Ara no em prenc res...

Gràcies noies per les respostes! Vaig preguntar-li al gine i em va dir que ho fes igual que al primer embaràs. Compraré àcid fòlic de moment, no crec que hagi de prendre vitamines "preventivament" ja que a més crec que menjo força bé. Lo de l'àcid fòlic sí que havia sentit que molts gines el donaven quan estaves cercant.
Suposo que el Femasvit senta malament pel ferro, en porta moltíssim i si estàs bé de ferro deu ser una bomba per l'estomac.
Gràcies gràcies pels vostre comentaris!
Suposo que el Femasvit senta malament pel ferro, en porta moltíssim i si estàs bé de ferro deu ser una bomba per l'estomac.
Gràcies gràcies pels vostre comentaris!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 66 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |