Tema ovulació.molts dies amb clara web!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
kukilus
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Tema ovulació.molts dies amb clara web!

EntradaAutor: kukilus » dv. jul. 01, 2011 9:37 am

hola noies! aquest mes estic una mica confosa...fa 7 dies que tinc clara d'ou (i es clara d'ou perquè s'estira cada dia més) però ni rastre de pujada de temperatura, mal d'ovaris....estic una mica preocupada perquè el mes passat vaig tenir un cicle de 58 dies i no vaig ovular i em temo que aquest cicle vaig pel mateix camí.
A alguna de vosaltres us ha passat??
estic molt preocpuada perquè així es impossible encertar!

petons a totes!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Vesnà
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Re: Tema ovulació.molts dies amb clara web!

EntradaAutor: Vesnà » dv. jul. 01, 2011 9:55 am

Hola Kukilus!!

Doncs no et puc ajudar, perquè jo no ho controlo gaire, això. Hi ha cicles que n'he tingut dues o tres vegades (en algun lloc vaig llegir que en cicles llargs, >35, ja passa).
A mi fins i tot em costa diferenciar si és moc cervical o esperma... Estem arreglats! Així que he decidit passar olímpicament de la clara d'ou!

Com saps que no vas ovular el cicle passat?
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
mina2010
Entrades: 943
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 2:31 pm

EntradaAutor: mina2010 » dv. jul. 01, 2011 11:17 am

A mi això de la clara web també em porta boja.
Em passa com la Vesnà, mai sé quan és esperma o fluix. Diuen que posant-ho en un got d'aigua si puja és no se que i si baixa no se quantos. No m'ho crec això tampoc, ho vaig trobar al youtube.

El millor és fer deures tres o quatre dies a la setmana em penso...
Sort!!
Imatge

Imatge

Panxupacte 2011: Atreb+ :-()), Mina2010, Greys
Nunca te olvidaré! Te quiero!
atreB+
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

EntradaAutor: atreB+ » ds. jul. 02, 2011 1:50 pm

hola wapis! hola kukilus... veig q com a totes ens costa diferenciar el moc cervical..i jo com tu i la vesnà tinc cicles llarguissims! ho pots veure al post d grafikeres... i tb hi ha vegades q veig q tinc fluxe més d'un cop... crec q eso varia depenen d les dones... però d vegades ens confonem amb els bitxillus ..::·· ..::·· pensant q es fluxe... diuen q es diferencia depenen d si es mes enganxos o si es desfà amb aigua...po jo ni idea... unic q pots diferenciar es el color... si es d color groguet no es fèrtil... i eso et pot anunciar el primer pas... primer groguet i luego transparet... i si sumes les tempes... crec q es el q mes et pot ajudar! provaho i observat! es la millor opció i com totes acostumem a intentar entendre el nostre cos! si els homes diuen q som complikades...crec q l'unica complikació q tenim comença x el nostre cos...jajaja

besitus
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
atreB+
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

EntradaAutor: atreB+ » ds. jul. 02, 2011 1:55 pm

ah per cert fa temps vaig penjar això i ho tinc a la primera pàgina d les grafikeres

http://bit.ly/lVKL6k

potser t'ajuda...
un petó
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
kukilus

EntradaAutor: kukilus » ds. jul. 02, 2011 2:52 pm

moltes gràcies a totes per contestar! crec que avui es el dia d'ovulació! ahir tenia dolors d'ovaris i clara web i avui estic mes seca i ja no em fan tant de mal així que avui pot ser el dia! per sort ahir varem fer deures jeje

per cert, sé que no vaig ovular el cicle passat perque el ginecoleg em va fer una eco i em va dir que no ho habia fet.

petons a totes i sort a les buskadores!!
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Tintin
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » ds. jul. 09, 2011 8:10 pm

kukilus ha escrit:moltes gràcies a totes per contestar! crec que avui es el dia d'ovulació! ahir tenia dolors d'ovaris i clara web i avui estic mes seca i ja no em fan tant de mal així que avui pot ser el dia! per sort ahir varem fer deures jeje

per cert, sé que no vaig ovular el cicle passat perque el ginecoleg em va fer una eco i em va dir que no ho habia fet.

petons a totes i sort a les buskadores!!

Però poder vas ovular dies més tard, mira jo des que estic en reproducció assistida he flipat perquè un mes tenia 3 ovulets que a dia 8 un el vaig ovular un altre a dia 10 i l'altre a dia 17 del cicle, així que poder aquell dia no estaves ovulant però segur que ovularies més tard.

Petonets
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. jul. 10, 2011 4:48 pm

kukilus, has provat a fer-te un TO quan veus que comences amb el moc cervical a veure si estàs ovulant o en procés de fer-ho?
kukilus

EntradaAutor: kukilus » dg. jul. 10, 2011 8:00 pm

em vaig fer varis TO i sortien positius.al final vaig anar al ginecoleg i despres d'una ecografia em va dir que (ho poso en castella tal i com m'ho va dir jeje) "el test de ovulacion te da positivo porque detecta el aumento de la hormona LH horas antes de que se rompa el foliculo y salga el ovulo, pues bien, en tu caso te detecta los positivos pero no ha llegado a romperse el foliculo y por eso no has ovulado"

per sort, aquest mes vaig genial! puc confirmar que he ovulat gracies a mirar-me la temperatura! m'ha de NO venir el diumenge que ve!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 153 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::