Venc TO CLEARBLUE
Venc TO CLEARBLUE
Hola,
Venc TO de la marca ClearBlue. Només vaig utilitzar una tireta, ja que em vaig quedar embarassada i en resten 6 tiretes per fer TO.
Es caduca el setembre d'aquest any i he pensat que potser algú li interessa. Jo el vaig comprar a la farmàcia per 32 euros i ho deixo a 18 euros.
A mi em va funcionar.
Venc TO de la marca ClearBlue. Només vaig utilitzar una tireta, ja que em vaig quedar embarassada i en resten 6 tiretes per fer TO.
Es caduca el setembre d'aquest any i he pensat que potser algú li interessa. Jo el vaig comprar a la farmàcia per 32 euros i ho deixo a 18 euros.
A mi em va funcionar.
Re: Venc TO CLEARBLUE
Hola natnúr!
A mi m'interessen els TO que vens!! A veure si tinc tanta sort com tu i amb una tireta en tinc prou!!
Ja em diràs com ho fem per pagar-te i que me'ls enviïs!!
Fins aviat!
A mi m'interessen els TO que vens!! A veure si tinc tanta sort com tu i amb una tireta en tinc prou!!
Ja em diràs com ho fem per pagar-te i que me'ls enviïs!!
Fins aviat!
Re: Venc TO CLEARBLUE
Hola Montsee!
Doncs porto dos missatges privats intentant contectar amb tu però crec que no s'envien.No ho entenc...?!?!? Els escric i es queden a la safata de sortida i no a la d'enviats. Saps si faig alguna cosa malament?
Si pots enviar-me a mi un personal, potser llavors et puc respondre.
Jo sóc de Vic, potser ets de per aquí? Sinó jo baixo a bcn el dijous, sivols podem quedar allà?
Sinó podem enviar-ho per correu.
Però a veure si ens podem passar les dades personals per un miss privat!
fins ara!
Doncs porto dos missatges privats intentant contectar amb tu però crec que no s'envien.No ho entenc...?!?!? Els escric i es queden a la safata de sortida i no a la d'enviats. Saps si faig alguna cosa malament?
Si pots enviar-me a mi un personal, potser llavors et puc respondre.
Jo sóc de Vic, potser ets de per aquí? Sinó jo baixo a bcn el dijous, sivols podem quedar allà?
Sinó podem enviar-ho per correu.
Però a veure si ens podem passar les dades personals per un miss privat!
fins ara!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 236 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |