No entenc res!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

No entenc res!

EntradaAutor: mestra1981 » dt. jul. 12, 2011 4:50 pm

Hola noies!
Estic feta un embolic. Aquest mes hem provat amb un test d'ovulació i la veritat que va sortir la cara sonrient el dia 8 de juliol, tenint en compte que l'última regla va ser el 25 de juny. La cosa està en que tot aquest cicle el meu cos no ha fet la clara de web com cada mes. A més a més, avui 12 de juliol taco una mica el paper al netejar-me. Això no m'havia passat mai, normalment feia molt fluxe a l'hora d'ovular, però aquest mes... Alguna de vosaltres us ha passat? Representa que no m'hauria de venir el dimecres de la propera setmana. Gràcies per la vostra ajuda.
mina2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 943
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 2:31 pm

Re: No entenc res!

EntradaAutor: mina2010 » dt. jul. 12, 2011 4:52 pm

Hola, a mi m'ha passat desde que hem començat a buscar, cada mes quan se suposa que s'ha passat l'ovulació, taco el paper. Però ja penso que es que abans no m'hi fixava tant. Simplement em netejava sense estar tan atenta a tot el que li passa al meu cos!
Imatge

Imatge

Panxupacte 2011: Atreb+ :-()), Mina2010, Greys
Nunca te olvidaré! Te quiero!
anmart
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 11:55 am

EntradaAutor: anmart » dt. jul. 12, 2011 4:54 pm

No es per donar esperançes en va pero es possible que estiguis embarassada i sigui de la implantació, de totes formes esperat a la falta per fer el test d'embaras...
Jo també vaig tacar una mica sobre aquests dies....
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dt. jul. 12, 2011 4:55 pm

et dic el mateix que la mina......jo qua vam començar a buscar vaig notar que quan ovulava tacava una miqueta el paper rosadet!!!
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dt. jul. 12, 2011 5:05 pm

Noies! quan em vaig quedar embarassada de la meva segona filla.. va ser gràcies al tacat de l'ovulació!!!

Vaig veure que en mitat del cicle tacava una mica al fer pipi.. i vaig saber així del cert que ovularia en un o dos dies. Li vaig dir al meu marit que haviem de ser dolentons jeje :sex-|: :sex-|: i diana! em vaig quedar embarassada a la primera!

així que jo us aconsello que sigueu molt dolentones aquests propers 3 dies! :content: :content: jeje

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::