Preguntes/enquesta

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
RENOC
:: conillet
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

Preguntes/enquesta

EntradaAutor: RENOC » dj. jul. 28, 2011 2:28 pm

Hola a totes

Què us sembla si contestem algunes preguntes?

1. Quan començeu a comptar que ha vingut la warry? Quan tenim unes petites gotes marrons o bé quan la regla baixa en tota la seva esplendor?
2. Depenent del dia que comptem, sou regulars en el dia de l'ovulació? Vull dir, sempre teniu el pic de l'ovulació el mateix dia?
3. El sagnat d'implantació és sempre molt petit, rosadet o bé marron com els primers dies de la regla?
4. El TE sempre marca un dia o dos abans de la data de no warry? o Quants dies és millor esperar a fer un TE segur?

Si cap de vosaltres té més preguntes a fer, es poden anar afegint i cada una de nosaltres que les copii i les contesti, a veure les opinions de totes.
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
RENOC

Re: Preguntes/enquesta

EntradaAutor: RENOC » dj. jul. 28, 2011 2:31 pm

RENOC ha escrit:Hola a totes

Què us sembla si contestem algunes preguntes?

1. Quan començeu a comptar que ha vingut la warry? Quan tenim unes petites gotes marrons o bé quan la regla baixa en tota la seva esplendor? Jo compto desde el dia que baixa en tota la seva esplendor, crec que és aquest el motiu pel que no quadrem mai els dies, vull dir que no sóc regular en un dia concret.

2. Depenent del dia que comptem, sou regulars en el dia de l'ovulació? Vull dir, sempre teniu el pic de l'ovulació el mateix dia? Jo he comprobat que sóc regular, però cada ovari en un dia determinat, l'ovari esquerra ovula el dia 9 i el dret el 15.

3. El sagnat d'implantació és sempre molt petit, rosadet o bé marron com els primers dies de la regla? D'aixó no en tinc ni idea.

4. El TE sempre marca un dia o dos abans de la data de no warry? o Quants dies és millor esperar a fer un TE segur?

Sempre he esperat un parell de dies, encara no he tingut la sort del resultat positiu.

Si cap de vosaltres té més preguntes a fer, es poden anar afegint i cada una de nosaltres que les copii i les contesti, a veure les opinions de totes.
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
Mof
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dj. jul. 28, 2011 2:44 pm

A veure... quantes preguntes! Doncs començo!

RENOC ha escrit:1. Quan començeu a comptar que ha vingut la warry? Quan tenim unes petites gotes marrons o bé quan la regla baixa en tota la seva esplendor?

Jo començo a comptar des de que ve del tot. Gairebé tots els mesos dóna senyals uns dies abans (de vegades 1 sol dia, de vegades fins a 4 dies!) però jo compto des del "plof". hehe

RENOC ha escrit: 2. Depenent del dia que comptem, sou regulars en el dia de l'ovulació? Vull dir, sempre teniu el pic de l'ovulació el mateix dia?

Comptant que el primer dia de regla és el que ve amb força, tinc la ovulació força regular. Això vol dir que balla d'un dia amunt o avall. Però vaja, que només m'he fet TOs dos mesos...

RENOC ha escrit: 3. El sagnat d'implantació és sempre molt petit, rosadet o bé marron com els primers dies de la regla?

He llegit que és molt poc abundant, rosat i agualit. Però no tinc experiència.

RENOC ha escrit: 4. El TE sempre marca un dia o dos abans de la data de no warry? o Quants dies és millor esperar a fer un TE segur?

Els TEs no sempre marquen abans de la data de no warry. És més: aconsello esperar que passi el dia. Costa molt aguantar-se les ganes eh? Però si es fa massa aviat pot ser que no detecti encara la hormona o bé que doni positiu però després tinguem un bioquímic i ens quedem destrossades.

Estan molt bé aquestes preguntes! Has tingut una idea boníssima, RENOC! I què faràs: posaràs les estadístiques a la primera pàgina??? Mola!
Vinga noies, que volem saber què en penseu vosaltres!!! :p-)
Imatge

ImatgeImatge
RENOC

EntradaAutor: RENOC » dv. jul. 29, 2011 7:43 am

Hola Mof,

Doncs a veure si hi han prous respostes per poder fer una mica de gràfica.

També penso que s'hi podrien afegir preguntes, què us sembla?

Bon cap de setmana!!!!!
kukilus
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

EntradaAutor: kukilus » dv. jul. 29, 2011 10:12 am

Hola! et contesto a les preguntes! jo compto desde el primer dia perque em ve la regla molt forta des del primer moment.no tinc taques dies abans ni res pero recordo haber llegit que es começa a comptar des del dia que et ve sang no taques de dies abans (si m'equivoco que em corretgeixi algu jeje)
el tema ovulació per a mi es un lio perque soc molt irregular i a sobre tinc la fase lutea de uns 11-12 dies aixi que sense els test d'ovulacio estic molt perduda jeje.
les dues altres preguntes ja no te les puc respondre perque encara no ho he viscut jeje petons!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
izascun79
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dv. jul. 29, 2011 5:39 pm

Hola!!! Doncs respondré les preguntes, va...

RENOC ha escrit:1. Quan començeu a comptar que ha vingut la warry? Quan tenim unes petites gotes marrons o bé quan la regla baixa en tota la seva esplendor?

Jo tinc regles molt i molt fluixes. La qüestió, que quan començo a tacar ja compto el primer dia pq en realitat em dura només dos dies. De fet forta - forta em baixa durant mig dia, normalment unes hores després de començar a tacar de manera que si he tacat fluixet abans d'anar al llit compto que ja m'ha vingut. Mai he tingut pèrdues que no s'hagin convertit en regla al dia següent... potser ho faig malament però com que no em dura més de 48 hores tampoc em ve d'aquí, crec...

RENOC ha escrit:2. Depenent del dia que comptem, sou regulars en el dia de l'ovulació? Vull dir, sempre teniu el pic de l'ovulació el mateix dia?

Jo porto sis mesos fent gràfiques de temperatures i puc dir que no ovulo mai el mateix dia... he ovulat tres mesos a dia 20 de cicle, de manera que seria com la meva "mitjana". De totes maneres m'ha variat des del dia 11 de cicle fins el 26... sense gràfiques estaria perdudíssima!!! A més, des que hem començat la cerca de debó em faig TO pq seria impossible endevinar el dia d'ovulació amb antelació... un rotllo, vaja!

RENOC ha escrit:3. El sagnat d'implantació és sempre molt petit, rosadet o bé marron com els primers dies de la regla?

Diuen que és rosadet o vermellós, no marró com quan ve la regla... però bé, si en tinc ja t'ho diré! jejjejeje

RENOC ha escrit:4. El TE sempre marca un dia o dos abans de la data de no warry? o Quants dies és millor esperar a fer un TE segur?

Jo no me n'he fet cap, encara... de totes maneres, si aquest mes tinc l'oportunitat de fer-me'l esperaré 2 dies després de la no-warry... amb això també vaig sobre segur pq estic comptant fase lútia de 13 dies quan n'he tingut des de 9 dies fins a 13... ho prenc com si hagués de ser el més llarga possible.

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 251 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::