molts dubtes!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gateta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dv. ago. 05, 2011 11:53 am

molts dubtes!

EntradaAutor: gateta » dv. ago. 05, 2011 12:10 pm

Hola noies!

Fa temps que us estic seguint però sense formar part del vostre fòrum, finalment m'he animat. Avui és un dia, almenys per mi, un pel tristot... durant aquesta setmana he tingut uns dolors als pits molt forts, dolors adominals, gasos, mal de cap... total que tenia coll avall la possibilitat d'estar embarassada. Ahir quan vaig anar al lavabo vaig anar bé, però al aixugar-me hi havia al paper una taqueta marron amb fluix, em vaig estranyar, i pel que vaig veure amb les vostres converses, podia ser el sagnat d'implantació, durant la nit m'ha fet molt mal l'admonen, em notava com a presionada que no podia respirar bé, i ara fa unes 2 hores he començat a tenir uns dolors molt forts de regla, he anat al lavabo i el pipi sense sang, però al aixugar-me he tacat marró més fort i algu de vermell, total que ja no sé què pensar. Fen els càlculs ben fets m'hauria de venir la regal aquest dilluns, i de fet jo sóc bastant irregular, però normalment m'atrasso, per tant no sé què fer, si donar per fet que m'ha vingut la regla, o anar a comprar un TE i fer-me la prova. Com ho veieu? Tinc por de fer-me ilusions, ja que fa un any que hi anem darrera, a mi m'han operat d'endiometrosi, i ja no sé què pensar de res de res, tinc un cap bastant fet pols, i el que em fot més és explicar-li al meu home, que ell ja no sap què dir-me... aix! Què haig de fer?

Mil gràcies!!! :-()-)
montses
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: molts dubtes!

EntradaAutor: montses » dv. ago. 05, 2011 12:20 pm

Benvinguda al Socpetit Gateta!!!

Mira, jo penso que es millor esperar. Si es sagnat d'implantació, de totes maneres el millor es esperar al dia de la no-warry per fer-se el test. Se que es dificil esperar-se, però si te'l fas ara, encara que estiguessis embaraçada, podria ser que et donés un fals negatiu, així que tambè estaries patint...

Tan de bó estiguis :-()) després de tant de temps de búsqueda...l'unic que potser no em quadra un parell de coses: que hagis vist que tinqui color vermell :ufs: i que et faci mal (crec que el sagnat d'implantació no hauria de fer-lo)...però el cert es que jo no l'he tingut mai... ?-)

A veure si et poden aconsellar millor alguna de les noies!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
gateta

EntradaAutor: gateta » dv. ago. 05, 2011 12:38 pm

Gràcies montses!

La veritat és que estic molt contenta de tenir resposta tant ràpid, el que m'has dit és el que m'estic repetint constantment, així que et faré cas. A veure com em trobo aquest cap de setmana i dilluns veuré el què, potser la no-warry ja m'ha vingut i em dura tot el finde, o potser qui sap... dilluns veuré què passa, i depenent del finde em faré el TE o no. Tant bon punt ho sàpiga ja t'ho faré saber.

Estic molt agraïda i més tranquil·la.
Bon cap de setmana! :-o00m
fancy
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: fancy » dv. ago. 05, 2011 12:44 pm

Té raó Montses, jo també esperaria, i passat la no-warry em faria TE, de mentres :-o00m :-o00m :-o00m
http://www.fertilityfriend.com/home/399c3a

*P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S* : Vesnà - Ventureta - Fancy - Giss
montses

EntradaAutor: montses » dv. ago. 05, 2011 12:46 pm

De res, Gateta! Que tinguis sort!! :content:
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. ago. 05, 2011 2:54 pm

hola gateta!!

benvinguda al forum jo vaig triga un any a quedar-me embarassada se pel que estas passant, em vaig fer un munt de TE pensant que estava embarassada perquè sóc molt irregular.

bé no se que pensar pel que expliques, es estrany que tinguis tant dolor, les regles són doloroses?? i sino el que podries fer es anar a la llevadora i comentar-li a veure que creu, tu per si de cas no et prenguis medicaments, només gelocatil si et trobes molt malament!!

espero que tinguis moltissima sort!!
laura_28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 05, 2011 3:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dv. ago. 05, 2011 3:02 pm

hola gateta!
a mi fa just un any hem va pasar que feia una setmana que no podia dormir de dolor de pits, semblava que hem tenia que venir la regla en qualsevol moment i un dia al anar al bany vaig tacar una mica, de color marron rosadet, vaig pensar que seria la regla. al dia següent, igual i al 3er dia ja res de res.jo era molt irregular i hem vaig voler esperar a que hagués pasat 31 dies de la última regla per fer-me el TE. jo pensaba que serien paranoies meves i que donaria negatiu, però va sortir positiu. potser el dolor que tenia era una mica més fort que el de la regla.
pq no mires de comprar el clearblue?? encara que fatin uns dies per que t'hagi de venir, ho detecta. així surts de dubtes i et quedes més tranquila
Imatge
ImatgeImatgeImatge
gateta

EntradaAutor: gateta » dv. ago. 05, 2011 6:11 pm

hola noies!

durant tot el dia que penso amb vosaltres i és genial poder comptar amb algu, de fet no és que estigui sola, però la gent que em rodeja no estan passant pel que mateix, o no busquen o si queden molt rapid, i al meu home crec que el tinc bastant atabalat! per això em sento molt agust quan vosaltres m'expliqueu el que farieu en el meu lloc. crec que faré tal com diu la formigueta, aniré a comprar el clearblue, i esperaré a diumenge matí per a fer-me la prova, ni d'hora, ni tard, així estaré tranquil·la, ja que aquest maí he tingut dolors, però durant la tarda només he tacat un momentet marró-rosat, i ara per ara no tinc res, així que :-o00m

us mantindré informades! moltes gràcies!!!!

i per altra banda suposo que vosaltres tot be oi? :ok:

bon cap de setmana!!!
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dv. ago. 05, 2011 6:57 pm

Jo vaig tenir uns dolors super forts 10 dies abans que m'hagués de venir la regla i vaig sagna com casi una regla.
Vaig anar a urgències i tot perquè no aguantava el dolor i em van fer analisis d'orina.
Em van dir que embaràs negatiu però que tenia infecció d'orina.

Al cap de 20 dies em vaig fer un test d'embaràs i em va sortir super positiu.

Espero que et surti igual reina !
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. ago. 05, 2011 10:11 pm

galeta jo coneixent-me a mi no aguantava ni un dia me'l comprava i me'l feia a qualsevol hora del dia!! espero que tinguis molta sort!! jo també penso que perquè tinguis així perdues no vol dir que sigui warry a més si mai has tingut dolors....aix...com que se que és tot aquest temps d'espera i tenir l'home atabalat i quan em venia uff quin mal rotllo......

esperaré a veure el teu positiu diumenge!!!
montses

EntradaAutor: montses » dl. ago. 08, 2011 8:59 am

Gateta? Tenim notícies?
gateta

EntradaAutor: gateta » dl. ago. 08, 2011 12:27 pm

hola noietes!

acabo de fer-me el TE i a sortit negatiu. no tenia dipositades moltes ilusions, però al llarg d'aquesta setmana he notat tantes coses que ja no sabia què pensar. divendres i dissabte he tingut una warry com si fos normal de cada més, super forta! amb uns dolors a baix insoportables, en canvi ahir ja no en tenia, raro oi? doncs aquest matí quan he anat al lavabo a fer pipi, tot normal sense restes de warry, però al aixugar-me ha sortit el paper tacat de marró, clar, m'he espentat, perquè ja donava per fet quela warry sem'havia adalantat, però al tacar el paper i en canvi la compresa totalment neta, doncs ha fet que hagi comprat un TE, i va i em dona negatiu... bufff!!! jo ja no entenc res... en tot cas aquest agost faré vacancetes tranquil·la i el setembre aniré al gine a fer revisió i li explicaré el que m'ha pasat, ja que encara no sé com passaré aquest agost, vull tranquil·litzar-me i averiguar què em passarà a l'agost.

merci per la vostra esperança, estic bé. :-()-)
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dl. ago. 08, 2011 10:12 pm

Molts ànims gateta!!!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
montses

EntradaAutor: montses » dt. ago. 09, 2011 9:59 am

Gateta, ànims, ja ens aniràs explicant!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::