Un segon... O no...?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Silka
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

Un segon... O no...?

EntradaAutor: Silka » dc. ago. 10, 2011 8:13 am

Fins ara tenia molt clar que volia un germanet x la meva filla q ara te 16 mesos... Pero s,em creen molts dubtes... Arribarem a tot?? Sobretot economicament... Tot es multiplica x dos??? Les q en teniu dos em podeu explicar la vostra experiencia? Penso q amb dos haurem de renunciar a moltes coses i no m,agradaria q els nens no poguessin disfrutar d,activitats com piscina, musica.. Vacances.. No ho se... Quin cacao mental!
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Un segon... O no...?

EntradaAutor: winnymas » dc. ago. 10, 2011 10:14 am

Hola,

jo estic igual que tu. Ara ens vindria de gust tenir un germanet per la petitona, però econòmicament no ens ho podem permetre!! Tots dos som arquitectes i la cosa pinta mooolt malament. Com que no volem renunciar a certes coses (vacances i capritxets per la petitona), doncs de moment aguantarem una mica mes a veure si la cosa millora.
Imatge
Silka

EntradaAutor: Silka » dc. ago. 10, 2011 10:22 am

Ja.. La cosa esta malament... Pero esperar a quan? De vegades penso q mai et trobaras en una situacio idilica i els anys van passant... Tampoc vull q es portin molt de temps perque puguin compartir jocs i tenir mes afinitat... Suposo q tothom se,n surt.. Ara q tenim estavilitat amb la peque tornar a començar se,m fa una muntanya, i com mes temps passa mes mandra fa...
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dc. ago. 10, 2011 12:16 pm

Silka, tienes razón, creo que uno nunca encontraría el momento ideal para tener un hijo. No sé si existe ese momento ideal, siempre hay alguna que otra dificultad que te hace replantear las cosas. Yo siempre quise dos (hasta que tuve dos, y ahora quiero tres, pero esa es otra historia).

Creo que hay que valorar sobre todo el tema de quien va a cuidar del bebé, ya que dos guarderías, según donde vivas, puede ser muchísimo dinero. Nosotros nos esperamos a que el primero acabara la guardería, porque en Barcelona 2 guarderías son 1000 euros al mes. Según como sale más a cuenta quedarse con ellos en casa. Si tienes quien te lo pueda cuidar, o si vives en un sitio donde las guarderías no son tan caras igual este no sería un problema.

Luego si puedes aprovechar cosas del primero mejor que mejor. Yo, como siempre quise tener un segundo, compré muchas cosas de bebé unisex y las pude aprovechar para el segundo tb. Lo malo es que nos quedamos sin cuna y sin cochecito y lo tuvimos que comprar de nuevo, pero bueno :ufs: De pañales nosotros gastamos como mucho 40 euros al mes, y toma pecho, menos la papilla de cereales que se la hago con leche artificial, pero con un bote (16 euros) tengo para todo un mes.

A mi cuando lo valoré lo que más me preocupaba era el tema de la guardería, lo demás no son tantos gastos. En la comida no se nota tanto, igual con los purés sí, pero más adelante, no sube tanto el coste de hacer comida para 3 a hacer comida para 4.

Mucho ánimo y haz lo que tú veas mejor y lo que te haga feliz a ti y a tu familia
ISASF
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dc. ago. 10, 2011 12:57 pm

Hola!!
¿Y ese momento ideal, en realidad existe? O existirá en este mundo en que vivimos? creo que no....

tengo un peque de 2 y medio, y embarazada de 20 semanas. Nuestro planteamiento, fue... queremos tener un segundo? O queremos dejarlo con hijo único?
Yo personalmente, me da pena que mi niño no tuviese hermanitos... es un gran regalo. Y si se quiere un segundo, cuanto antes mejor. Claro te tiene que apetecer.. con dos años y medio ya hemos salido del cansancio, come de todo, fuera el pañal, duerme toda la noche... y es bastante independiente en muchas cosas. Pero ellos, se llevaran 3 años.. y pensé , mira si tiene que ser, que sea ahora... todavia tenemos todo el mundo bebé por el medio, cuna, carrito, gandulita, y la ropita tambien aprovecharemos alguna (aunque viene una niña!).. asi que si tiene que ser, mejor antes que despues!!
Eso es lo que yo pienso. Un besote y animos!!! Isa s.f.
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dc. ago. 10, 2011 1:09 pm

Silka jo estic mig buscant el segon, la meva parella i jo venim de families nombroses. Jo tinc un germa amb qui em porto 2anys, l'altre 9 i l'últim 16, les relacions entre nosaltres depenen del caràcter no de l'edat.

El moment ideal per tenir fills no existeix.
Amb el primer no teníem res i ara ens hem espavilat per poder oferir-li el millor, temps i amor. Les coses materials te les poden deixar o les reutilitzes del primer, l'únic gasto que tindràs de més és el menjar, i la guarde si la necessites. Els bolquers ja els compres ara, si li treus el bolquer al primer abans que neixi el segon no augmenta el gasto, el mateix passa amb la trona, cuna, cotxet,....

La mandra si que és un impediment, jo penso que ara només afegiria una mica més de cansament a la rutina actual, més endavant si que seria tornar a començar.

Anime't dona!!!
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Silka

EntradaAutor: Silka » dc. ago. 10, 2011 2:18 pm

Gracies a totes pels vostres comentaris!! Teniu raó en que no hi ha un moment perfecte per tenir un fill, i el mes important es pensar q volem q la nena no sigui filla unica. El gasto mes gros es la guarde pero el primer any puc contar amb els mepares, igual que amb la primera. Tenim intencio de que es portin dos anys i neixi en primavera que pens es la millor epoca tant pel bebe nascut com per mi en tema depre post parto, lactancia... Al menys poder sortir a que em dongui el solet... Pobres avis patiran tornar a començar!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::