Quin liu!! Ajudeu-me sisplau!!
Re: Quin liu!! Ajudeu-me sisplau!!
Hola,
jo em faria un test d'embaràs que sigui de bona qualitat, perquè només a 2 dies de la data prevista de la regla és molt possible que ja et doni positiu (a mi em va passar). El sagnat pot ser d'implantació, però la veritat és que no conec gaire aquest tema.
Que tinguis sort!
jo em faria un test d'embaràs que sigui de bona qualitat, perquè només a 2 dies de la data prevista de la regla és molt possible que ja et doni positiu (a mi em va passar). El sagnat pot ser d'implantació, però la veritat és que no conec gaire aquest tema.
Que tinguis sort!
hola guapa! jo també estic buscant aixi que no et puc ajudar massa...pero el que si es cert es que a algunes noies (no a totes) uns 7-10 dies despres d'ovular els hi surt una miqueta de sang.aixo es deu a la implantacio de l'embrio al uter.per les dates que dius pot ser perfectament el teu cas i pel simptomes que dius té bona pinta! jo faria el mateix que et diu la magrana, compra un test de bona qualitat (tipus clearblue o algo aixi) i feste'l dema al mati amb el primer pipi.
diguens que ha sortit vale? estarems esperant el teu positiu!!! petons!
diguens que ha sortit vale? estarems esperant el teu positiu!!! petons!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Hola reina! Ja sé que deus estar molt nerviosa, i molt il·lusionada... Però jo m'esperaria al dia de la falta a fer-me el test... També per veure què passa amb aquest sagnat... si de seguida para pot ser el famós sagnat d'implantació (jo no en vaig tenir...) i si no, pot ser que se t'hagi avançat la maleïda... (ja passen aquestes coses rares, encara que no t'hagi passat mai, falta que et posis a buscar, que llavors comença a fer el tonto...)
Bueno, si al final et decideixes a fer-te el test avui, et recomano un dels bons, un clearblue, o una marca coneguda, ja que a dos dies de la data de la falta poden marcar falsos negatius...
Bueno, si al final et decideixes a fer-te el test avui, et recomano un dels bons, un clearblue, o una marca coneguda, ja que a dos dies de la data de la falta poden marcar falsos negatius...
hola!
a mi hem va pasar el mateix, hem vaig fer el TE clearblue just quan feia 30 dies de la última regla i va donar positiu.
jo m'esperaria 1 dia i el feria. que tinguis moltíssima sort.
a mi hem va pasar el mateix, hem vaig fer el TE clearblue just quan feia 30 dies de la última regla i va donar positiu.
jo m'esperaria 1 dia i el feria. que tinguis moltíssima sort.
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Jo també sóc molt irregular i els símptomes eren aquests que descrius quan em vaig quedar... però clar, els havia tingut un munt de cops abans de quedar-m'hi !!! (vam estar un any buscant...).
De totes maneres i, per si de cas, jo no em posaria un tampó i aguantaria un o dos dies amb compresa... només per si de cas... i m'esperaria uns dies més a fer-me el TE, que si surt negatiu se't queda una cara... pitjor que si et baixa la regla!!! (Me'n vaig fer 4 que van sortir negatius i em va fer més pal qe quan em baixava i havia tingut tooooots els símptomes...) però bé, això va a persones, així que has de triar tu!
Per cert, sort i a veure si és una
! 
De totes maneres i, per si de cas, jo no em posaria un tampó i aguantaria un o dos dies amb compresa... només per si de cas... i m'esperaria uns dies més a fer-me el TE, que si surt negatiu se't queda una cara... pitjor que si et baixa la regla!!! (Me'n vaig fer 4 que van sortir negatius i em va fer més pal qe quan em baixava i havia tingut tooooots els símptomes...) però bé, això va a persones, així que has de triar tu!
Per cert, sort i a veure si és una
! 
El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Podria ser perfectament la regla... jo algunes vegades dos o tres dies abans de baixam la regla taco, no em passa sempre sino que molt esporàdicament. I els símptomes que descrius podrien ser psicosímptomes!!! A més, el sagnat d'implantaciò no passa a totes les dones...
Jo considero que la prudència i la paciència són la mare de la ciència i m'esperaria fins a fer dos o tres dies de la falta per fer el TE, sempre i quant aquest sagnat que tens s'hagi parat i no hi hagi indicis de regla.
Jo considero que la prudència i la paciència són la mare de la ciència i m'esperaria fins a fer dos o tres dies de la falta per fer el TE, sempre i quant aquest sagnat que tens s'hagi parat i no hi hagi indicis de regla.
Doncs jo sóc molt impacient i me'l faria abans de la falta. Que surt positiu, doncs tot això que t'emportes
que surt negatiu, ja no et fas més il·lusions i esperes la baixada de la warry amb indignació i paciència 

Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Jo tambe em faria el test ja i no podria esperar. Els de clearblue detecten el positiu fins a 4 dies abans de la falta. Els sintomas q tens poden ser tant de positiu com de regla, encara q jo en el meu cas no vaig tenir sintomas fins el mateix dia de la falta.. Anims
Jo estic igual que tú (esperant a veure si ve o no) i encara que ja tinc retràs esperaré uns dies mes a veure que passa..que vagi bé i explicans com ha acabat!! petons guapa!!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
Lablue ha escrit:Nenes he contestat al post de "Buscadores dagost" i tambe us informo aqui
Avui mhe fet el TE i mha sortit negatiu![]()
.. Estic una mica XOF! Pero be suposo que es normal perque estaba molt ilusionada.. Pero bueno paciencia i a seguir intentan!!
Petunets a totes les que mheu contestat i moltissimes gracies!!
Guapisima!!!
Te contesto también por aqui....
Si tu regla es bastante irregular, yo me esperaria unos días y si la warry sigue sin venir, volvería a hacerme el TE, puede ser un falso negativo.....
Animo, hasta que la warry no venga, hay esperanza!!!!!
Ho aento.. Si tens regles irregulars et recomano compris test d, ovulacio, q amb l, orina et detecta la hormona de la ovulacio q es produeix unes 24h abans d, ovular, i aixi fas deures el dia del positiu i el seguent i no falles... Anims!
ànims Lablue ! Alguna novetat?? Mentre no aparegui la regla no et desanimis ;) Sort ! 
De res noia! Els calculs de dies fertils son en base a regles molt regulars, sino no serveixen. Ja veuras com t, anira be. Jo vaig fer servir el de clearblue i diana... Llegeixte be instruccions per saber quin dia del cicle conençar a fer-te,l , perque en el paket nomes venen 7 varilles( x set dies) sino et surt positiu en cap sempre pots provar a fer-te,l cada dia del cicle comprant un altre test
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |