GRAN NOVATA!
GRAN NOVATA!
Hola noies!! Porto un parell de dies espiant i avui em decideixo a escriure!! Al llegir-vos m'he sentit molt identificada M'agrada com escriviu l'ambient que es respira, tinc ganes de formar part de la vostra comunitat.
Estic tan impacient que necessito compartir amb algú tot el que sento, us explico.
Tinc 4o anys acabats de fer (just el dia després del nostre casament) la il.lusió de la meva vida sempre ha estat ser mare, al no trobar la persona idònia fins i tot m'havia plantejat una inseminació jo sola, però finalment he trobat la persona!! A primers d'any ens posàvem a viure junts, al juliol ens vam casar i ja vam decidir que aniriem de seguida per la criatura, sobretot per la meva edat.
No he pres mai anticonceptius i els meus cicles són matemátics sempre el mateix dia del mes i si es de 31 dies, el dia abans, ho sigui cicles de 30 dies. El primer dia de la última regla va ser el 20 de Juliol, per tant m'hauria d'haver vingut el 19, ja porto 3 dies de retrás (si ho he calculat tot bé...;)) estem d'allò més emocionats. Ja fa una setmana que en alguns moments sento com petits marejos com si em baixés la pressió, els pits inflats, de tant en tant algun doloret als ovaris/ronyons em noto el cor una mica acelerat i les cames embotides... no estic segura de que tot siguin símptomes d'embaràs però justament avui una companya de feina em diu: vosaltres no trigareu gens de tenir canalla, l'hi he preguntat pq ho deia... i em diu ja coses que les dones intuÏm...
Aquesta nit comprarem el test, ja no podem esperar més! Ja us explicaré...
PD És necessari esperar fins demà al matí o creieu que aquest vespre ja el podem fer?
Estic tan impacient que necessito compartir amb algú tot el que sento, us explico.
Tinc 4o anys acabats de fer (just el dia després del nostre casament) la il.lusió de la meva vida sempre ha estat ser mare, al no trobar la persona idònia fins i tot m'havia plantejat una inseminació jo sola, però finalment he trobat la persona!! A primers d'any ens posàvem a viure junts, al juliol ens vam casar i ja vam decidir que aniriem de seguida per la criatura, sobretot per la meva edat.
No he pres mai anticonceptius i els meus cicles són matemátics sempre el mateix dia del mes i si es de 31 dies, el dia abans, ho sigui cicles de 30 dies. El primer dia de la última regla va ser el 20 de Juliol, per tant m'hauria d'haver vingut el 19, ja porto 3 dies de retrás (si ho he calculat tot bé...;)) estem d'allò més emocionats. Ja fa una setmana que en alguns moments sento com petits marejos com si em baixés la pressió, els pits inflats, de tant en tant algun doloret als ovaris/ronyons em noto el cor una mica acelerat i les cames embotides... no estic segura de que tot siguin símptomes d'embaràs però justament avui una companya de feina em diu: vosaltres no trigareu gens de tenir canalla, l'hi he preguntat pq ho deia... i em diu ja coses que les dones intuÏm...
Aquesta nit comprarem el test, ja no podem esperar més! Ja us explicaré...
PD És necessari esperar fins demà al matí o creieu que aquest vespre ja el podem fer?
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Re: GRAN NOVATA!
ah! tb us volia comentar que tin un parell de miomes, però la ginecòloga em en principi no hi havia problema per com estàven colocats, algu de vosaltres ha tingut un embaràs amb miomes?
Molt benvinguda al sp, jo crec que si has esperat fins avui per la tarda pots esperar una micona més i fer-lo pel matí, ja que l'hormona està més concentrada. També he sentit que si ja passes de la data de la regla és indiferent si el fas al matí o per la tarda. A veure si alguna més s'anima a escriure i et pot aconsellar millor.
Ja veuràs que et sentiràs com a casa.
Ja veuràs que et sentiràs com a casa.
Jo me'l vaig fer un migdia. Portava per això una setmana i poc de retràs... Que tinguis sort!!!
Benvinguda !!!!!!! ;) Molta sort i a veure si demà ens dónes una gran notícia ;) Referent als miomes no et puc ajudar, em sap greu, ni miomes ni embaràs.....
Hola eni!!!
Jo sempre he sentit que, si no arribes a la setmana de la falta, el millor és fer-ho a primera hora del matí.
Esperarem a veure què passa demà...
Per cert, una amiga meva ha tingut un embaràs amb un mioma i li va molestar força, sobretot durant el segon trimestre. Li van dir que durant el tercer embaràs deixaria de molestar-li però no ho va fer però diu que és només una molèstia. Va estar treballant fins un mes abans de parir i diu que li molestava quan estava asseguda però no si s'estirava...
Molta sort!!!!!
Jo sempre he sentit que, si no arribes a la setmana de la falta, el millor és fer-ho a primera hora del matí.
Esperarem a veure què passa demà...
Per cert, una amiga meva ha tingut un embaràs amb un mioma i li va molestar força, sobretot durant el segon trimestre. Li van dir que durant el tercer embaràs deixaria de molestar-li però no ho va fer però diu que és només una molèstia. Va estar treballant fins un mes abans de parir i diu que li molestava quan estava asseguda però no si s'estirava...
Molta sort!!!!!
Benvinguda!!
Que tingueu molta sort avui, ja ens explicaràs!!
Jo un dels primers senyals que vaig notar va ser els pits inflats, encara no sabia que estava embarassada i crec que ja vaig augmentar una talla de sostents!!
Que tingueu molta sort avui, ja ens explicaràs!!
Jo un dels primers senyals que vaig notar va ser els pits inflats, encara no sabia que estava embarassada i crec que ja vaig augmentar una talla de sostents!!
Jo em vaig fer el test al vespre i just l'endemà de la alta i es veia molt bé el positiu.
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
Amb la primera falta a tots els manuals de test he llegit que és millor fer-ho amb la primera orina del matí pq hi ha més concentració d'hormones, pero també depen de quants dies de la falta estiguis, si ja passen dies suposo que sortiria ni que ho fessis a una altra hora. MOLTA SORT!!!! JA ENS EXPLICARAS!!!
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
Hola Eni,
Primer de tot, benvinguda al sp!!!
Imagino que avui ja hauràs sortit de dubtes, oi? Podem celebrar una nova panxeta?
Primer de tot, benvinguda al sp!!!
Imagino que avui ja hauràs sortit de dubtes, oi? Podem celebrar una nova panxeta?

La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
SÍIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! PODEM CELEBRAR UNA NOVA PANXETA!!!! ESTEM EMBARASSATS!!!
Aisss quina il.lusió!!! Estem en un núvol!!!! Ara que s'enganxi bé :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Això que aquest matí he tingut baixon ja que uns segons abans de fer la prova he vist que havia tacat una miqueta molt poquet el paper... però ha sigut un SÍ!!! UALAAAAA!!! (1-2 setmanes)
GRACIES A TOTES PER ELS ANIMS!! Sou totes molt maques, segur que totes ho aconseguireu també!!
Aisss quina il.lusió!!! Estem en un núvol!!!! Ara que s'enganxi bé :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Això que aquest matí he tingut baixon ja que uns segons abans de fer la prova he vist que havia tacat una miqueta molt poquet el paper... però ha sigut un SÍ!!! UALAAAAA!!! (1-2 setmanes)
GRACIES A TOTES PER ELS ANIMS!! Sou totes molt maques, segur que totes ho aconseguireu també!!
Quina bona noticia! Ja ens aniras explicant...
Moltíssimes felicitats!!!!!!!!! A disfrutar-ho!

- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
ENIII!! MOLTES FELICITAAAATS!
Això és arribar i moldre eh bonica..!!
Aviam si jo també tinc sort i ens trobem al post de mamis...!
Això és arribar i moldre eh bonica..!!
Aviam si jo també tinc sort i ens trobem al post de mamis...!

Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

eni, moltes felicitats t'esperem al post de mames a l'abril no????
Moltes FELICITATS!!! D'aqui no res sereu PAPIS!!!!
Ara a cuidar-se molt i a disfrutar de panxeta!!!
Ara a cuidar-se molt i a disfrutar de panxeta!!!

La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
eni moltes felicitats!!!!! quina rapidessa la vostra!!!
Et dic lo mateix que la tona, t'esperem al mamis d'abril!
Petnssssssssss
Et dic lo mateix que la tona, t'esperem al mamis d'abril!
Petnssssssssss
Moltíssimes gràcies noies!!! Avui hem passat el dia a la platja de relax i fent una bona paella per celebrar-ho.
Ara estem una mica preocupats pq he tingut pèrdues :S és normal?
Ara estem una mica preocupats pq he tingut pèrdues :S és normal?
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |