Mare als 40
Mare als 40
Alguna de vosaltres ha sigut mare o busca un embaràs als 40? M'agradaria saber d'altres noies amb la mateixa edat, que ens expliquin la seva experiència.
Us ha costat quedar-vos embarassades? Que tal l'embaràs, part i recuperació? Bebè sà?
En tinc 40, busco el primer fill i acabo de tenir un embaràs químic o bioquímic
Us ha costat quedar-vos embarassades? Que tal l'embaràs, part i recuperació? Bebè sà?
En tinc 40, busco el primer fill i acabo de tenir un embaràs químic o bioquímic
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Re: Mare als 40
Hola Eni!!
M´interessa molt aquest post ja que jo en tinc 39 anys, ja tinc un fill de gairabé 5 anys, pero desde fa temps que volem tenir un altre fill, el que passa és que per problemes de feina del meu marit, hem anat retrasant el tema, i si finalment ens tornem a decidir ja estaré amb els 40 a sobre,... i la veritat és que no sé si ja seré massa "vella",....
Tinc una amiga que va tenir el seu segon fill amb 43 anys i tot va anar molt bé, pero em sembla que és una excepció,....
Espero que tinguis molta sort i ho sento per lo del embaraç bioquímic, segur que aconseguiràs un altre embaràs aviat, molta sort!!!!
M´interessa molt aquest post ja que jo en tinc 39 anys, ja tinc un fill de gairabé 5 anys, pero desde fa temps que volem tenir un altre fill, el que passa és que per problemes de feina del meu marit, hem anat retrasant el tema, i si finalment ens tornem a decidir ja estaré amb els 40 a sobre,... i la veritat és que no sé si ja seré massa "vella",....
Tinc una amiga que va tenir el seu segon fill amb 43 anys i tot va anar molt bé, pero em sembla que és una excepció,....
Espero que tinguis molta sort i ho sento per lo del embaraç bioquímic, segur que aconseguiràs un altre embaràs aviat, molta sort!!!!
Aix, jo tinc 36 i estic buscant el segon, que no arriba desde fa temps...pero conec a varies amigues que han tingut el primer amb 39-40. I encara que no son amigues super-íntimes i potser no m'han explicat tota la veritat, el 'han cas es que totes m'han dit que no han tingut cap tipus de problema (de fet, s'han quedat
en menys de 6 mesos totes!! Que hi hagi sort!! 
en menys de 6 mesos totes!! Que hi hagi sort!! 
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Hola maques! Al febrer vaig ser mare als 39. L'embaràs va anar molt bé (proves de sucre, analítiques, etc., no em vaig fer ni l'anmiocentesi) i el nen, que ara té 6 mesets, està perfecte.
Vaig trigar 1 any i 3 mesos en quedar-me embarassada. I us he de confesar que em vaig angoixar molt perquè als 6 mesos d'intents vaig anar al ginecòleg i les proves van sortir malament. Jo tinc una trompa obstruïda i el meu home un recompte molt baix d'espermatozoides. Però quan ja anàvem a començar la inseminació, em vaig quedar embarassada. Així que molts ànims i no penseu que pot ser un embaràs difícil. Conec gent molt més jove que jo que han tingut embarassos difícils o complicats. Potser us costa una mica més quedar-vos però després l'embaràs és com qualsevol altre.
Molts ànims i no perdeu la il·lusió!!!

Vaig trigar 1 any i 3 mesos en quedar-me embarassada. I us he de confesar que em vaig angoixar molt perquè als 6 mesos d'intents vaig anar al ginecòleg i les proves van sortir malament. Jo tinc una trompa obstruïda i el meu home un recompte molt baix d'espermatozoides. Però quan ja anàvem a començar la inseminació, em vaig quedar embarassada. Així que molts ànims i no penseu que pot ser un embaràs difícil. Conec gent molt més jove que jo que han tingut embarassos difícils o complicats. Potser us costa una mica més quedar-vos però després l'embaràs és com qualsevol altre.
Molts ànims i no perdeu la il·lusió!!!

Hola!
Jo vaig ser mare el gener de 2010, tenia 38 anys, i la veritat es que no ens va costar massa i l'embaras va ser perfecte. Ara en volem tenir un altre i per ser sincera ens esta costant mes i estic mes obsesionada. Jo crec que potser mes dificil quedar-se pero l'embaras no te perque ser un problema.
Bon dia!
PD: Tinc un teclat sense acents, perdoneu.
Jo vaig ser mare el gener de 2010, tenia 38 anys, i la veritat es que no ens va costar massa i l'embaras va ser perfecte. Ara en volem tenir un altre i per ser sincera ens esta costant mes i estic mes obsesionada. Jo crec que potser mes dificil quedar-se pero l'embaras no te perque ser un problema.
Bon dia!
PD: Tinc un teclat sense acents, perdoneu.
Hola, Eni, jo en tinc 36, ja sé que no és el mateix, però t'ho dic perquè estiguis tranquil·la pel bioquímic, que jo en vaig tenir un al juny i avui he sabut que torno a estar embarassada (aviam si va ara bé). Els bioquímics no són patrimoni d'una edat en concret, passen a tothom, així que per aquesta banda no pateixis més.
A mi m'ha costat 10 mesos quedar-m'hi (comptant que en van passar 7 fins al bioquímic), però sé de noies més grans que jo que en mig any ho han aconseguit, alguna també amb un bioquímic pel mig. Tinc una amiga de 39 embarassada de 5 mesos que es troba de meravella i no ha tingut cap problema en el que porta d'embaràs.
Ànims!
A mi m'ha costat 10 mesos quedar-m'hi (comptant que en van passar 7 fins al bioquímic), però sé de noies més grans que jo que en mig any ho han aconseguit, alguna també amb un bioquímic pel mig. Tinc una amiga de 39 embarassada de 5 mesos que es troba de meravella i no ha tingut cap problema en el que porta d'embaràs.
Ànims!
hola guapa!!!!!!!!
en realidad creo que la edad si bien puede influir no es en absoluto un factor determinante o quiza me baso en mi propio caso, me case a los 36 despues de 9 años de novios, no veia el momento de sentar cabeza y convertirme en una adulta ja ja ja ja ja
a los dos años decidimos que si ibamos a tener hijos era el momento de intentarlo yo nunca he tenido mucho sentido maternal y tenia claro que si me quedaba embarazada perfecto y si no pues no me supondria un drama, seguiriamos nuestra vida en pareja que ya nos iba de maravilla.
me quede embarazada el primer mes de busqueda, y a los 2 dias tuve un aborto bioquimico, deje pasar una regla y volvi a quedarme embarazda el primer mes otra vez de la que hoy es mi hija mayor tenia 38 años e hice el descubrimiento mas grande de m vida: mi hija era lo mas maravilloso que me habia pasado jamas y que ser madre me encantaba!!!!!!!
tenia claro que tendria un segundo hijo y cuando la mayor, tenia casi 3 años empezamos a buscar el segundo esta vez tarde 6 meses con otro aborto por en medio(en realidad no es mucho tiempo pero con la rapidez del primero yo ya estaba paranoica). tuve mi segunda hijita a finales del 2010 con 41 años.
los embarazos geniales sin azucar sin tension alta(un poco al final), sin diabetes, sin hincharme sin nauseas n vomitos ni un simple mareo!!!!!!!!!!realmente de libro!!!!!!!! no se si es lo normal teniendo en cuenta que no tengo 30 años.
mi gine siempre me dice que es una pasada que yo he nacido para embarazarme y parir(bueno para parir no, que a mi me los paren han sido 2 cesareas aunque dos cesareas perfectas!!!!!!!!!) y debe ser cierto ja ja ja ja ja ja ja ja
en fin que no te preocupes la edad no es siempre tiene que ser un factor tan importante si lo demas esta bien

en realidad creo que la edad si bien puede influir no es en absoluto un factor determinante o quiza me baso en mi propio caso, me case a los 36 despues de 9 años de novios, no veia el momento de sentar cabeza y convertirme en una adulta ja ja ja ja ja
a los dos años decidimos que si ibamos a tener hijos era el momento de intentarlo yo nunca he tenido mucho sentido maternal y tenia claro que si me quedaba embarazada perfecto y si no pues no me supondria un drama, seguiriamos nuestra vida en pareja que ya nos iba de maravilla.me quede embarazada el primer mes de busqueda, y a los 2 dias tuve un aborto bioquimico, deje pasar una regla y volvi a quedarme embarazda el primer mes otra vez de la que hoy es mi hija mayor tenia 38 años e hice el descubrimiento mas grande de m vida: mi hija era lo mas maravilloso que me habia pasado jamas y que ser madre me encantaba!!!!!!!
tenia claro que tendria un segundo hijo y cuando la mayor, tenia casi 3 años empezamos a buscar el segundo esta vez tarde 6 meses con otro aborto por en medio(en realidad no es mucho tiempo pero con la rapidez del primero yo ya estaba paranoica). tuve mi segunda hijita a finales del 2010 con 41 años.los embarazos geniales sin azucar sin tension alta(un poco al final), sin diabetes, sin hincharme sin nauseas n vomitos ni un simple mareo!!!!!!!!!!realmente de libro!!!!!!!! no se si es lo normal teniendo en cuenta que no tengo 30 años.
mi gine siempre me dice que es una pasada que yo he nacido para embarazarme y parir(bueno para parir no, que a mi me los paren han sido 2 cesareas aunque dos cesareas perfectas!!!!!!!!!) y debe ser cierto ja ja ja ja ja ja ja ja
en fin que no te preocupes la edad no es siempre tiene que ser un factor tan importante si lo demas esta bien
- flordetaronger
- :: puça

- Entrades: 7
- Membre des de: dv. jul. 29, 2011 9:16 am
Hola Eni,
A mi m'ha passat un parell de vegades i com diuen a la tercera va la vençuda, ara estic de 5 mesos i esperant una nena, la primera!. Els metges m'han dit que són coses que passen i que no m'havia d'angoixar, però es molt fàcil de dir i més difícil d'aconseguir. i per l'edat, mentre siguis fèrtil, et pots quedar embarassada, jo ara ja en tinc 42
Ens hi hem estat gairebé un any i mig per que entre pèrdua i pèrdua també deixava passar uns quants mesos, fins que ha arribat el moment més esperat.
Ara que ja estic embarassada m'estic cuidant i de moment els símptomes han estat el de la majoria de dones, nàusees, cremor d'estòmac, molta son els primers mesos. el ginecòleg i totes les proves que em vaig fent em diuen que tant la nena com jo estem molt bé i que no hem de patir, però si cuidar-nos!
No et desanimis!!
A mi m'ha passat un parell de vegades i com diuen a la tercera va la vençuda, ara estic de 5 mesos i esperant una nena, la primera!. Els metges m'han dit que són coses que passen i que no m'havia d'angoixar, però es molt fàcil de dir i més difícil d'aconseguir. i per l'edat, mentre siguis fèrtil, et pots quedar embarassada, jo ara ja en tinc 42

Ens hi hem estat gairebé un any i mig per que entre pèrdua i pèrdua també deixava passar uns quants mesos, fins que ha arribat el moment més esperat.
Ara que ja estic embarassada m'estic cuidant i de moment els símptomes han estat el de la majoria de dones, nàusees, cremor d'estòmac, molta son els primers mesos. el ginecòleg i totes les proves que em vaig fent em diuen que tant la nena com jo estem molt bé i que no hem de patir, però si cuidar-nos!
No et desanimis!!
Hola a totes, jo tinc 40 anys i fa uns mesos vaig escriure per saber les vostres experiéncies, ja que tinc un nen de 9 anys i m'estava plantejant tenir-ne un altre, em va anar molt bé conéixer altres casos. De moment encara no m'hi he posat, perque primer volia anar a la ginecóloga, ja que em tocava revisió, i li vaig plantejar, la veritat es que davant els meus dubtes, em va dir que si no hi havia problemes de salut, ella no veia cap motiu perque no ho provés, que evidentment seria un embaràs molt controlat, pero em va animar molt, així que un cop tingui les proves i unes analítiques que em va demanar veurem qué fem. Només dir a totes les que estigueu a la mateixa situació, que encara que ja sabem que no tenim 20 anys, encara hi som a temps. Ànims!!!

- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Bon dia a totes,
jo he tingut al meu primer fill amb 39 anys, i uns mesos abans de quedar-me embarassada del nen, vaig tenir un abortament, i quan em vaig quedar 2 mesos despres del nen, no vaig tenir cap complicació destacable, i ara estem buscant el 2n (per cert si voleu les que esteu buscant el segon us recomano que si voleu passar-vos pel post de Pel segon,us ho passareu molt bé!) i si que costa més però segur que ho aconseguirem, i si que vaig tenir un embaràs de pelicula.
jo he tingut al meu primer fill amb 39 anys, i uns mesos abans de quedar-me embarassada del nen, vaig tenir un abortament, i quan em vaig quedar 2 mesos despres del nen, no vaig tenir cap complicació destacable, i ara estem buscant el 2n (per cert si voleu les que esteu buscant el segon us recomano que si voleu passar-vos pel post de Pel segon,us ho passareu molt bé!) i si que costa més però segur que ho aconseguirem, i si que vaig tenir un embaràs de pelicula.
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Moltes gracies a totes per les vostres experiencies. A mi la veritat se me esta fent bastant llarg aquesta vegada, pero crec que una vegada me quedi tot anira be.
nusi_nusi ja el conec el post de "Pel Segon", i a vegades penso en participar pero em fa por obsessionar-me, pero gracias pel concell!!
Bon dia a totes!
nusi_nusi ja el conec el post de "Pel Segon", i a vegades penso en participar pero em fa por obsessionar-me, pero gracias pel concell!!
Bon dia a totes!
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Marianchu, és normal que ens obsesionem, a mi m'ha passat des del juny que busquem en serio i noi costa...sempre havia sigut a la primera, però bé deu ser una cosa tant bona que per això ens fa pregar tant!
Si tu vols pots entrar però comentar coses que tinguis dubtes, no cal que estiguis a primera linia et podem posar a la llsita de la banqueta jejejej
ànims aviat serà el nostre moment!
Si tu vols pots entrar però comentar coses que tinguis dubtes, no cal que estiguis a primera linia et podem posar a la llsita de la banqueta jejejej
ànims aviat serà el nostre moment!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
nusi_nusi aquest divendres anem de vacances dues setmanetes, m'ho penso i potser m'apunto en tornar.
Gracies pels anims! Segur que ho conseguirem!
Gracies pels anims! Segur que ho conseguirem!
animo a todas mamas cuarenteañeras yo con la primera no tarde nada de nada el primer mes de busqueda ya estaba
y con la segunda 6 meses asi que animo quien la sigue la consigue eso segurisimooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

y con la segunda 6 meses asi que animo quien la sigue la consigue eso segurisimooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

sol gracies pels anims!
Uauuuu!! hem estat un parell de dies a la platja i no m'he pogut conectar però... quina sorpresa!! quin munt de missatges i que positius!!! M'heu animat moltissim així que d'aquí una setmaneta ens posem a fer els deures jeje
Jo tb tinc dues amigues que han parit amb 39 i 40 el primer fill i tot perfecte! Però quants més casos sents més tranquila et sents :P
Jo tb tinc dues amigues que han parit amb 39 i 40 el primer fill i tot perfecte! Però quants més casos sents més tranquila et sents :P
21/2/13. 1638 gr! 29+5
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Durant l'últim mig any dels meus 39, 3 inseminacions sense resultat. Als 40 una FIV positiva que no va acabar en res. I ara, 40 i mig, esperant per una 2a FIV....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
ha de ser durillu mishka, t'envio mooolts ànims i com ha dit algu més a munt "lo bo es fa esperar"
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Hola noies,
M'anima veure els vostres missatges, perquè jo en tinc 36 i portem un any i mig buscant i res de res... Ara estem en tractament i ja començava a desesperar-me...
Ja veig que tenim temps i que no cal perdre l'esperança
Gràcies pels vostres missatges i sort a totes!
M'anima veure els vostres missatges, perquè jo en tinc 36 i portem un any i mig buscant i res de res... Ara estem en tractament i ja començava a desesperar-me...
Ja veig que tenim temps i que no cal perdre l'esperança
Gràcies pels vostres missatges i sort a totes!
Hola Bcn1975, com veus ets una "nena" al costat meu, que ja tinc els 40, a mí també m'anima molt veure que hi ha dones amb aquesta edat que tiren endevant.
Et desitjo molta sort i que et vagi molt bé!!!!

Et desitjo molta sort i que et vagi molt bé!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |