VARICOCELE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
bet2009
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 8:17 pm

VARICOCELE

EntradaAutor: bet2009 » ds. set. 03, 2011 7:51 pm

Hola!!
Fa més d'un any que estem buscant i ens hem decidit a fer-nos les proves. Al final al meu marit li han dit que té aquesta variu al testicle i que com que l'espermiograma no ha sortit bé, s'ha d'operar. Alguna sap si una vegada feta l'operació hi ha més possiblitats?? Ens han dit que si amb això no millora haurem d'anar a la reproducció assistida...
Gràcies noies!!!
Imatge
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: VARICOCELE

EntradaAutor: sivi » ds. set. 03, 2011 8:55 pm

Hola Bet, al meu home fa un parell d'anys el varen operar d'una variu al costat del testicle.
A ell li varen trovar en una revisió de les que anualment es fa fer, i el seu uroleg li va dir que allò s'havia d'operar, ja que possiblement li dificultaria la feina el dia que vulgués tenir nens.
Sols va necessitar una nit d'hospitalització i va caminar com un anec durant uns dies.
Jo crec que alguna millora pot haver-hi, ja que nosaltres avanç haviem mirat de tenir un fill i no ho aconseguiem, i passats sis mesos de l'operació m'hi vaig quedar, casualitat? qui sap.
Ell mai s'havia volgut fer la prova.
Imatge

Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dg. set. 04, 2011 12:35 pm

Bet ho conec un noi que també té una variu al testicle des de petit. Ell no s'ha operat i com que no es quedaven en estat van fer varies IA i ara esperen a la seva Emma per l'octubre.

Molta sort en la búsqueda i jo em guiaría pel que t'aconsellés l'uròleg. :content:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dv. oct. 14, 2011 8:42 am

El meu marit també té Varicocele. Ell ho sap ja fa anys, però mai li havien dit d'operar-se. Es va fer un semiograma i li va sortir Oligozoospermia (pocs ..::·· i lents).
Fa uns 6mesos que estem buscant, i de moment res de res.
Ell és bastant reaci a les operacions, i més en aquest cas, que tampoc és segur que la cosa millori.
De moment no ens plantegem l'operació i si d'aquí mig any encara no ho hem aconseguit, ja ens posarem amb tema proves i potser amb Reproducció Assistida. De moment encara no hi vull pensar gaire...

Molta Sort!
Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » dv. oct. 14, 2011 1:43 pm

Moixerno, el meu home el varen operar i en pocs dies estava com nou.
No es res gair complicat, una nit a l'hospital i prou.
Avanç de pensar en reproduccions assistides jo li demanaria que s'operes. En el fons es un be per a ell.
Espero que tingueu sort i no hagues de fer res d'aixo
Imatge

Imatge
peke25
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

EntradaAutor: peke25 » dv. oct. 14, 2011 1:51 pm

El meu home tmb li han trobat una variu, i ell tmpoc no ho te gaire clar aixo de operar, a mes com mes edat es mes dificil que dongui resultat , ara es pren Aquilea fertil i el dia 24 repetirem el seminograma i si sino es vol operar doncs haurem de provar amb les IA's o FIV's.
Anims moixerno, segur que ven haviat totes amb :-()) !!!
Sivi: on es va operar el teu home? I quan va poguer fer vida normal?
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
sivi

EntradaAutor: sivi » dv. oct. 14, 2011 7:43 pm

Hola peke, el meu home el varen operar a la clínica bofill de girona (som d'allà).
Va ingressar una tarda a primera hora, el varen operar i a les set de la tarda ja era a l'habitació. L'endemà a les dotze sortia de la clíca, va anar tres/quatre dies coix (li tivaben les grapes) en dos dies ja anava a treballar, en quinze dies li varen treure les grapes i en un mes varem poder fer vida normal :sex-|:
Com mes grans mes els i costarà de fer-ho, però es un be per a ells, perque qui sap si mai pot anar a pitjor aquesta variu? si es treuen les de les cames, com no s'han de treure una variu al costat del conducte del semen?
El meu home no soporta els hospitals i les agulles el posen malalt, però el doctor Nicolau Carrasco ens va explicar tot molt be, ell va fer l'operació i n'estem encantats! ;-)))
Imatge

Imatge
peke25
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

EntradaAutor: peke25 » dl. oct. 17, 2011 3:29 pm

sivi ha escrit:Hola peke, el meu home el varen operar a la clínica bofill de girona (som d'allà).
Va ingressar una tarda a primera hora, el varen operar i a les set de la tarda ja era a l'habitació. L'endemà a les dotze sortia de la clíca, va anar tres/quatre dies coix (li tivaben les grapes) en dos dies ja anava a treballar, en quinze dies li varen treure les grapes i en un mes varem poder fer vida normal :sex-|:
Com mes grans mes els i costarà de fer-ho, però es un be per a ells, perque qui sap si mai pot anar a pitjor aquesta variu? si es treuen les de les cames, com no s'han de treure una variu al costat del conducte del semen?
El meu home no soporta els hospitals i les agulles el posen malalt, però el doctor Nicolau Carrasco ens va explicar tot molt be, ell va fer l'operació i n'estem encantats! ;-)))

Merci Sivi,
Suposu que tens rao pero tinc un home una mica tossut...ja us anire explicant havera com va, aquest dilluns es repetirar la prova i despres decidirem!!
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
RedVelvet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 11:23 am

EntradaAutor: RedVelvet » dt. des. 27, 2011 11:51 am

Hola noies,

Nosaltres ja hem començat amb les proves per RA, perquè no hi ha manera... A part de l'astenozoospermia que li van trobar al meu marit, l'altre dia li van fer una eco testicular (demanada per la clinica d'RA) i li van trobar una mini variu, varicocele de grau 1 ens van dir... Però que no era raó per no deixar-me embarassada.. Vosaltres que teniu més experiència, com ho veieu?? Creieu que s'hauria d'operar?
Tenim hora el dia 20 de gener amb el metge per veure els resultats de les proves, però vull anar preparada pel que ens digui...

Moltes gràcies!!
Imatge

11-1:+
10-2: 8+4 - ja fas 2cm!! et sentim el cor... // 24-2: 10+4 - Tot ok! ens saludes!!
7-3: 12+2 - ECO 12set. PN + TS: OK // 18-4: 18+2 - Ets una Júlia!
10-5: 21+3 - MORFO. OK!
1-6: 24+4 - 660gr
29-6: 28+4 - 1.200gr
1-8: 33+2 - 2.200gr
16-8: 35+3 - 2.550gr
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. des. 27, 2011 1:18 pm

A l'itaco també li van diagnosticar varicocele... quan s'ho va fer mirar portàvem uns 8 mesos de recerca... tot i q el semio no va sortir del tot malament. Al cap de 2 mesos em vaig quedar prenyi sense q l'operessin...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dt. des. 27, 2011 9:35 pm

bet2009 ha escrit:Hola!!
Fa més d'un any que estem buscant i ens hem decidit a fer-nos les proves. Al final al meu marit li han dit que té aquesta variu al testicle i que com que l'espermiograma no ha sortit bé, s'ha d'operar. Alguna sap si una vegada feta l'operació hi ha més possiblitats?? Ens han dit que si amb això no millora haurem d'anar a la reproducció assistida...
Gràcies noies!!!

Hola!!! El meu marit està operat d'un varicocele i la veritat és que no hem tingut problemes per tenir fills, m'he quedat embarassada dos cops (un abortament i en Nil ) i les dues vegades ha estat prou ràpid.
Ara , en torna a tenir un altre a l'altre testicle, i ja li han dit que de moment no l'operaran, perquè si ja té un fill senyal que pot tenir-ne... (resposta del cirurgià, te tela ehhhh)

Així que espero que a tu et passi com a mi i que ben aviat tingueu un fill!!! Sort!!!

RedVelvet ha escrit:Hola noies,

Nosaltres ja hem començat amb les proves per RA, perquè no hi ha manera... A part de l'astenozoospermia que li van trobar al meu marit, l'altre dia li van fer una eco testicular (demanada per la clinica d'RA) i li van trobar una mini variu, varicocele de grau 1 ens van dir... Però que no era raó per no deixar-me embarassada.. Vosaltres que teniu més experiència, com ho veieu?? Creieu que s'hauria d'operar?
Tenim hora el dia 20 de gener amb el metge per veure els resultats de les proves, però vull anar preparada pel que ens digui...

Moltes gràcies!!

Hola!! Et dic el mateix que li he dit a la Bet2009, el meu home està operat d'un varicocele i en té un altre a l'altre testicle i de moment res d'operació, pel mateix que comentes tu, diuen que no té relació amb el fet de quedar-me embarassada o no. De fet, les dues vegades que he estat embarassada han estat molt ràpides, però clar, tampoc sé si ja tenia reproduïda la segona variu o què....
Ah! i el resultat del seminograma després de l'operació tampoc era per tirar coets, la veritat.... o sigui que la operació tampoc era miraculosa, però mira, el que diuen és ben cert, amb un que arribi ja n'hi ha prou!!!! ! Encara que de vegades costa que arribi!!! Molta sort!!!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
RedVelvet
Entrades: 266
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 11:23 am

EntradaAutor: RedVelvet » dj. des. 29, 2011 9:47 am

Gràcies per les vostres experiències, noies
Veurem què diu el metge xxo.0.o
Imatge

11-1:+
10-2: 8+4 - ja fas 2cm!! et sentim el cor... // 24-2: 10+4 - Tot ok! ens saludes!!
7-3: 12+2 - ECO 12set. PN + TS: OK // 18-4: 18+2 - Ets una Júlia!
10-5: 21+3 - MORFO. OK!
1-6: 24+4 - 660gr
29-6: 28+4 - 1.200gr
1-8: 33+2 - 2.200gr
16-8: 35+3 - 2.550gr
Agnès
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. oct. 07, 2011 6:35 pm

EntradaAutor: Agnès » ds. gen. 14, 2012 10:15 pm

Noies,
El meu marit esta operat dun varicocele i mhe quedat embarassada a la primera i de bessons identics. Ara estic de 6 mesos. Aixi que no crec q tingui, o que sempre hagi de tenir relacio.
bet2009
Entrades: 55
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 8:17 pm

EntradaAutor: bet2009 » dg. gen. 15, 2012 11:43 am

L'operació va anar molt bé i estava recuperat molt aviat!! Els metges ens han dit que en menys de 3 mesos ens hi podem quedar!!!! De moment anem a pel 2n mes... A veure si hi ha sort!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::