VARICOCELE
VARICOCELE
Hola!!
Fa més d'un any que estem buscant i ens hem decidit a fer-nos les proves. Al final al meu marit li han dit que té aquesta variu al testicle i que com que l'espermiograma no ha sortit bé, s'ha d'operar. Alguna sap si una vegada feta l'operació hi ha més possiblitats?? Ens han dit que si amb això no millora haurem d'anar a la reproducció assistida...
Gràcies noies!!!
Fa més d'un any que estem buscant i ens hem decidit a fer-nos les proves. Al final al meu marit li han dit que té aquesta variu al testicle i que com que l'espermiograma no ha sortit bé, s'ha d'operar. Alguna sap si una vegada feta l'operació hi ha més possiblitats?? Ens han dit que si amb això no millora haurem d'anar a la reproducció assistida...
Gràcies noies!!!
Re: VARICOCELE
Hola Bet, al meu home fa un parell d'anys el varen operar d'una variu al costat del testicle.
A ell li varen trovar en una revisió de les que anualment es fa fer, i el seu uroleg li va dir que allò s'havia d'operar, ja que possiblement li dificultaria la feina el dia que vulgués tenir nens.
Sols va necessitar una nit d'hospitalització i va caminar com un anec durant uns dies.
Jo crec que alguna millora pot haver-hi, ja que nosaltres avanç haviem mirat de tenir un fill i no ho aconseguiem, i passats sis mesos de l'operació m'hi vaig quedar, casualitat? qui sap.
Ell mai s'havia volgut fer la prova.
A ell li varen trovar en una revisió de les que anualment es fa fer, i el seu uroleg li va dir que allò s'havia d'operar, ja que possiblement li dificultaria la feina el dia que vulgués tenir nens.
Sols va necessitar una nit d'hospitalització i va caminar com un anec durant uns dies.
Jo crec que alguna millora pot haver-hi, ja que nosaltres avanç haviem mirat de tenir un fill i no ho aconseguiem, i passats sis mesos de l'operació m'hi vaig quedar, casualitat? qui sap.
Ell mai s'havia volgut fer la prova.
Bet ho conec un noi que també té una variu al testicle des de petit. Ell no s'ha operat i com que no es quedaven en estat van fer varies IA i ara esperen a la seva Emma per l'octubre.
Molta sort en la búsqueda i jo em guiaría pel que t'aconsellés l'uròleg.
Molta sort en la búsqueda i jo em guiaría pel que t'aconsellés l'uròleg.
El meu marit també té Varicocele. Ell ho sap ja fa anys, però mai li havien dit d'operar-se. Es va fer un semiograma i li va sortir Oligozoospermia (pocs
i lents).
Fa uns 6mesos que estem buscant, i de moment res de res.
Ell és bastant reaci a les operacions, i més en aquest cas, que tampoc és segur que la cosa millori.
De moment no ens plantegem l'operació i si d'aquí mig any encara no ho hem aconseguit, ja ens posarem amb tema proves i potser amb Reproducció Assistida. De moment encara no hi vull pensar gaire...
Molta Sort!
i lents).Fa uns 6mesos que estem buscant, i de moment res de res.
Ell és bastant reaci a les operacions, i més en aquest cas, que tampoc és segur que la cosa millori.
De moment no ens plantegem l'operació i si d'aquí mig any encara no ho hem aconseguit, ja ens posarem amb tema proves i potser amb Reproducció Assistida. De moment encara no hi vull pensar gaire...
Molta Sort!
Moixerno, el meu home el varen operar i en pocs dies estava com nou.
No es res gair complicat, una nit a l'hospital i prou.
Avanç de pensar en reproduccions assistides jo li demanaria que s'operes. En el fons es un be per a ell.
Espero que tingueu sort i no hagues de fer res d'aixo
No es res gair complicat, una nit a l'hospital i prou.
Avanç de pensar en reproduccions assistides jo li demanaria que s'operes. En el fons es un be per a ell.
Espero que tingueu sort i no hagues de fer res d'aixo
El meu home tmb li han trobat una variu, i ell tmpoc no ho te gaire clar aixo de operar, a mes com mes edat es mes dificil que dongui resultat , ara es pren Aquilea fertil i el dia 24 repetirem el seminograma i si sino es vol operar doncs haurem de provar amb les IA's o FIV's.
Anims moixerno, segur que ven haviat totes amb
!!!
Sivi: on es va operar el teu home? I quan va poguer fer vida normal?
Anims moixerno, segur que ven haviat totes amb
!!!Sivi: on es va operar el teu home? I quan va poguer fer vida normal?
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí
Hola peke, el meu home el varen operar a la clínica bofill de girona (som d'allà).
Va ingressar una tarda a primera hora, el varen operar i a les set de la tarda ja era a l'habitació. L'endemà a les dotze sortia de la clíca, va anar tres/quatre dies coix (li tivaben les grapes) en dos dies ja anava a treballar, en quinze dies li varen treure les grapes i en un mes varem poder fer vida normal
Com mes grans mes els i costarà de fer-ho, però es un be per a ells, perque qui sap si mai pot anar a pitjor aquesta variu? si es treuen les de les cames, com no s'han de treure una variu al costat del conducte del semen?
El meu home no soporta els hospitals i les agulles el posen malalt, però el doctor Nicolau Carrasco ens va explicar tot molt be, ell va fer l'operació i n'estem encantats!
Va ingressar una tarda a primera hora, el varen operar i a les set de la tarda ja era a l'habitació. L'endemà a les dotze sortia de la clíca, va anar tres/quatre dies coix (li tivaben les grapes) en dos dies ja anava a treballar, en quinze dies li varen treure les grapes i en un mes varem poder fer vida normal
Com mes grans mes els i costarà de fer-ho, però es un be per a ells, perque qui sap si mai pot anar a pitjor aquesta variu? si es treuen les de les cames, com no s'han de treure una variu al costat del conducte del semen?
El meu home no soporta els hospitals i les agulles el posen malalt, però el doctor Nicolau Carrasco ens va explicar tot molt be, ell va fer l'operació i n'estem encantats!

sivi ha escrit:Hola peke, el meu home el varen operar a la clínica bofill de girona (som d'allà).
Va ingressar una tarda a primera hora, el varen operar i a les set de la tarda ja era a l'habitació. L'endemà a les dotze sortia de la clíca, va anar tres/quatre dies coix (li tivaben les grapes) en dos dies ja anava a treballar, en quinze dies li varen treure les grapes i en un mes varem poder fer vida normal![]()
Merci Sivi,
Suposu que tens rao pero tinc un home una mica tossut...ja us anire explicant havera com va, aquest dilluns es repetirar la prova i despres decidirem!!
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
Hola noies,
Nosaltres ja hem començat amb les proves per RA, perquè no hi ha manera... A part de l'astenozoospermia que li van trobar al meu marit, l'altre dia li van fer una eco testicular (demanada per la clinica d'RA) i li van trobar una mini variu, varicocele de grau 1 ens van dir... Però que no era raó per no deixar-me embarassada.. Vosaltres que teniu més experiència, com ho veieu?? Creieu que s'hauria d'operar?
Tenim hora el dia 20 de gener amb el metge per veure els resultats de les proves, però vull anar preparada pel que ens digui...
Moltes gràcies!!
Nosaltres ja hem començat amb les proves per RA, perquè no hi ha manera... A part de l'astenozoospermia que li van trobar al meu marit, l'altre dia li van fer una eco testicular (demanada per la clinica d'RA) i li van trobar una mini variu, varicocele de grau 1 ens van dir... Però que no era raó per no deixar-me embarassada.. Vosaltres que teniu més experiència, com ho veieu?? Creieu que s'hauria d'operar?
Tenim hora el dia 20 de gener amb el metge per veure els resultats de les proves, però vull anar preparada pel que ens digui...
Moltes gràcies!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
A l'itaco també li van diagnosticar varicocele... quan s'ho va fer mirar portàvem uns 8 mesos de recerca... tot i q el semio no va sortir del tot malament. Al cap de 2 mesos em vaig quedar prenyi sense q l'operessin...
bet2009 ha escrit:Hola!!
Gràcies noies!!!
Hola!!! El meu marit està operat d'un varicocele i la veritat és que no hem tingut problemes per tenir fills, m'he quedat embarassada dos cops (un abortament i en Nil ) i les dues vegades ha estat prou ràpid.
Ara , en torna a tenir un altre a l'altre testicle, i ja li han dit que de moment no l'operaran, perquè si ja té un fill senyal que pot tenir-ne... (resposta del cirurgià, te tela ehhhh)
Així que espero que a tu et passi com a mi i que ben aviat tingueu un fill!!! Sort!!!
RedVelvet ha escrit:Hola noies,
Moltes gràcies!!
Hola!! Et dic el mateix que li he dit a la Bet2009, el meu home està operat d'un varicocele i en té un altre a l'altre testicle i de moment res d'operació, pel mateix que comentes tu, diuen que no té relació amb el fet de quedar-me embarassada o no. De fet, les dues vegades que he estat embarassada han estat molt ràpides, però clar, tampoc sé si ja tenia reproduïda la segona variu o què....
Ah! i el resultat del seminograma després de l'operació tampoc era per tirar coets, la veritat.... o sigui que la operació tampoc era miraculosa, però mira, el que diuen és ben cert, amb un que arribi ja n'hi ha prou!!!! ! Encara que de vegades costa que arribi!!! Molta sort!!!!!!
Gràcies per les vostres experiències, noies
Veurem què diu el metge
Veurem què diu el metge

Noies,
El meu marit esta operat dun varicocele i mhe quedat embarassada a la primera i de bessons identics. Ara estic de 6 mesos. Aixi que no crec q tingui, o que sempre hagi de tenir relacio.
El meu marit esta operat dun varicocele i mhe quedat embarassada a la primera i de bessons identics. Ara estic de 6 mesos. Aixi que no crec q tingui, o que sempre hagi de tenir relacio.
L'operació va anar molt bé i estava recuperat molt aviat!! Els metges ens han dit que en menys de 3 mesos ens hi podem quedar!!!! De moment anem a pel 2n mes... A veure si hi ha sort!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |