Gust metal·litzat...??
- labrisadelmar
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:34 am
Gust metal·litzat...??
A veure si algú em pot ajudar, no sabia ben bé on esriure per preguntar-vos una cosa que em preocupa en gran mesura:
Des d'ahir al matí tinc un gust molt estrany a la boca. Sembla de ferro, com si tingés un metall al paladar, i no se'n va en tot el dia. Se'm barregen els gustos i és molt desagradable. Alguna que hagi estat embarassada li ha passat o coneixeu d'algú que hagi tingut aquest símptoma?
Estava al post de buscadores de setembre i ho vaig deixar de ser perquè el meu gine em va recomenar deixar de buscar durant 3 mesos, ja que no tinc la vacuna de la rubéola. Estic molt i molt preocupada. Encara em falta una setmana per la warry, no em podria creure que precisament aquest mes que m'han trobat això fos el del positiu...
Des d'ahir al matí tinc un gust molt estrany a la boca. Sembla de ferro, com si tingés un metall al paladar, i no se'n va en tot el dia. Se'm barregen els gustos i és molt desagradable. Alguna que hagi estat embarassada li ha passat o coneixeu d'algú que hagi tingut aquest símptoma?
Estava al post de buscadores de setembre i ho vaig deixar de ser perquè el meu gine em va recomenar deixar de buscar durant 3 mesos, ja que no tinc la vacuna de la rubéola. Estic molt i molt preocupada. Encara em falta una setmana per la warry, no em podria creure que precisament aquest mes que m'han trobat això fos el del positiu...
-
lir l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2011 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- labrisadelmar

Re: Gust metal·litzat...??
lir ha escrit:labrisadelmar ha escrit:A veure si algú em pot ajudar, no sabia ben bé on esriure per preguntar-vos una cosa que em preocupa en gran mesura:
Guapetona, jo he sentit que és un dels síntomes de. Tot i això, tu tranquila.... ja et vaig dir al post de les buscadores de setembre que fèieu el que millor convenia, però si fos un síntoma real de panxeta i ho aconseguiu aquest mes, tu pensa que si en tots els teus anys no has agafat la rubeola, pq ara en nou mesos l'has d'agafar??
Ja ho sé lir... això també ho penso jo, però es que treballo amb nens de parvulari, i acabo de començar!!, mai havia sentit aquest símptoma, per això estic tan estranyada, a veure si a algú li ha passat també.
-
lir l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2011 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Reina a mi un mes em va passar.era un gust asquerós que no marxava amb cap beguda ni menjar.em va durar uns 3 dies i també ho vaig preguntar aquí.moltes noies em deien que era clar psintoma d'embaràs però al final em va venir la regla així que no sé que dir-te......
en una setmana sortirem de dubtes!! petonets preciosa i si et dura molt dies pregunta-ho al metge per quedar-te mes tranquila.petons!
en una setmana sortirem de dubtes!! petonets preciosa i si et dura molt dies pregunta-ho al metge per quedar-te mes tranquila.petons!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
- labrisadelmar

Tinc unes ganes boges de saber-ho, m'alegra saber que t'hagi passat kukilus i no hagi estat res, així no em faig cap il·lusió. El cos envia unes senyals...que mai saps com interpretar-les.
lir i taant que ho celebraré!!, però també patiré durant els 9 mesos, segur.
lir i taant que ho celebraré!!, però també patiré durant els 9 mesos, segur.
labrisadelmar, segons he llegit és un clar símptoma, però potser que et passi com la kukilus i es quedi en algo puntual, no? La warry en principi t'ha de baixar la setmana vinent no? Ja ens mantindràs informada preciosa, tu tranquil·la i si estàs neguitosa, fes el que diu la kukilus pregunta al metge i surts de dubtes.
Un petonet
Un petonet
labrisadelmar, jo fa una setmana que sé que estic embarassada i he tingut en alguns moments gust metàl·lic, però no gaire, potser no té a veure amb l'embaràs. El que jo crec és que això de la vacuna no és tan important, no? Jo no crec que n'estigui vacunada (tinc 36 anys i em sembla que aquesta vacuna no fa gaires anys que es posa, pot ser o em confonc?) i mai cap metge m'ho ha preguntat quan he explicat que estàvem intentant que em quedés embarassada. A més, la rubèola tampoc és tan habitual en els nens petits, no? És molt més habitual la varicel·la i el xarampió, que jo sàpiga, però vaja, no en sóc cap experta.
Potser tot plegat és una "jugada" del teu cervell, que et fa tenir sensacions d'embaràs encara que no ho estiguis. No t'amoïnis abans d'hora i espera't a veure si et ve la regla, i en funció d'això ja actuaràs.
Sort.
Potser tot plegat és una "jugada" del teu cervell, que et fa tenir sensacions d'embaràs encara que no ho estiguis. No t'amoïnis abans d'hora i espera't a veure si et ve la regla, i en funció d'això ja actuaràs.
Sort.
- labrisadelmar

Gràcies pituka25, la warry hauria de baixar aquest diumenge, veurem què fa...
I merci virolai, faré cas del teu consell, a esperar uns dies més, i sobre la vacuna tan sols em preocupa perquè el meu gine em va parlar com si fos molt perillòs el fet d'agafar-la estant
, i que treballant de mestra seria un risc. A partir d'aquí jo ja no sé res més perquè encara no ho he parlat amb ningú altre, fins la setmana vinent que ho consultaré a un altre professional.
Gràcies a totes, i petonets!!, us mantinc informades..
I merci virolai, faré cas del teu consell, a esperar uns dies més, i sobre la vacuna tan sols em preocupa perquè el meu gine em va parlar com si fos molt perillòs el fet d'agafar-la estant
, i que treballant de mestra seria un risc. A partir d'aquí jo ja no sé res més perquè encara no ho he parlat amb ningú altre, fins la setmana vinent que ho consultaré a un altre professional.Gràcies a totes, i petonets!!, us mantinc informades..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 109 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |