POLICLINICA TORREBLANCA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gigita
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

POLICLINICA TORREBLANCA

EntradaAutor: gigita » dc. set. 14, 2011 1:12 pm

Holaa !! mireu portem 9 mesos buscant el embaraç i com no bé, vull que em fagin eco i analisis i aquestes coses, i estic mirant el policlinic de rubi o de sant cugat, i volia que em diguesiu qe tal la experiencia.., com son las ginecologues?

graciessss
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: POLICLINICA TORREBLANCA

EntradaAutor: Ítaca » dc. set. 14, 2011 2:25 pm

Jo no vaig al Policlínic, però tinc 2 amigues q sí q tenen els gines allà i diuen q bé...
Si tens mútua, et puc recomanar la meva... és la Dra. Mila Martínez q a part de visitar a l'HGC té consulta privada també a St. Cugat (a Francesc Moragas). El centre es diu DOGINE, i són 2 gines... ella i el seu home (és molt agradable i ell és ecògraf... vaja el q et fa totes les ecos de l'embaràs). Sort!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Betth
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dj. set. 15, 2011 12:17 am

Hola!

Fa anys jo anava al políclinic torreblanca de st cugat i tenia un gine ( no recordo el nom ) que em feia sentir insegura xq era molt alarmista. Jo tenia aprox 17 anys i em va trobar segons ell un quist i me'l volia punxar, vaig canviar de gine i va resultar ser la forma genética del meu conducte de l'orina. Així que la meva experiéncia no va ser molt bona. Tinc una amiga que li van portar l'embaràs allà una gine i la pobre no guanyava per espantos: primer que si la nena no tenia les mides cranials adequades, que tenia baix pes i a l'hora de parir ( va ser cessaria) i li van fer un tall que deu ni do i no el pot dissumular. La seva mare li diu que va ser una carnisseria...

Sento que les experiéncies en aquest cas no siguin bones però és el que jo he viscut i el que m'han explicat de primera mà.

Personalment en el teu cas jo no tindria dubte d'on anar i seria amb l'equip del dr santiago dexeus a la clinica 3 torres (ho dic xq molta gent es pensa que el dr dexeus esta a la dexeus i no es així).
Sort!!!!!!
Imatge
Imatge
gigita

EntradaAutor: gigita » dj. set. 15, 2011 8:26 am

gràcies

al final e demanat hora a la de rubi, que es on jo visc i em va bé per l'horari, esperu qe em vagi bé

ara m'as deixat aixi aixi, pero es l'unica que puc compatibilizar amb el meu horari...

graices
Betth
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dj. set. 15, 2011 8:33 am

Tranquil.la, segur que el de rubí es diferent ja que es un altre centre. Tot i això sino t'agrada sempre estas a temps de canviar.

Que vagi bé!
Imatge
Imatge
gigita

EntradaAutor: gigita » dj. set. 15, 2011 9:13 am

jaja gràcies

nose es diu així DRA. NARAILH DE ARMAS MARRÓN