ES COSA DE DOS....

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NahiaBcn
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. set. 02, 2011 2:00 pm

ES COSA DE DOS....

EntradaAutor: NahiaBcn » ds. set. 17, 2011 4:49 pm

Noies fa poc que estic per aquí però us llegeixo cada dia, vaig escriure al post buscadores de setembre perquè se suposava que aquest mes ens posàvem a buscar el segon, després de molt parlar-ho amb el meu marit que estava una mica indecís i jo estic desitjant estar :panxeta: , total que a la setmana de sexy week agafa i en el moment clau tira fora tots els ..::·· i jo vaig flipar, em vaig enfadar com una mona :lluita:: així que ara em diu que no ho té clar, que es sent presionat i les coses no es poden fer així, que ho hem passat "malament" amb el nostre petitó (dos anys sense dormir una nit del tirón, problemes amb la lactància materna, reorganització bestial de les nostres vides....) lo normal suposo quan arriba un fill i que no sap si té ganas de tornar a començar... Aixxx total que jo estic super trista i veig :-()) i :-) per tot arreu, jo m'ho pendria amb més calma però el fet de que no ho volgui em fa obsesionar amb el tema...

Total després del rotllo ja m'he desfogat... Alguna s'ha trobat amb la meva situació?
Imatge
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: ES COSA DE DOS....

EntradaAutor: montses » ds. set. 17, 2011 6:57 pm

Nahia, jo porto un dies que he deixat la busqueda precissament perque el meu home, encara que de paraula sempre diu que vol un segon, a la pràctica jo veig coses que em tiran enrera...tenim discusions de si hauria de fer-se mes proves per veure perque no ens quedem (jo m'ho he mirat i estic bé, i ell es va fer un espermiograma i li va sortir fatal, ara hauria d'anar a un uròleg però diu que no...), també discutim quan passem molta estona amb el nostre fill tots tres junts, perque el peque em reclama moooooolt a mi, i moltes vegades "desprecia" al seu pare!!! evidentment, es un nen petit, i no ho fa conscientment, però amb ell li emprenya molt. Jo sempre penso que un segon encara empitjoraria la situació...i així vaig, repensant-me el tema....

De l'unica cosa que estic conveçuda es que, tal com diu el títol del teu post, això es cosa de dos!!

Guapa, entenc que estigues trista, pero si una vegada ja vau decidir tenir el segon, segurament ha sigut un "baixon" temporal del teu marit, no? posiblement, si ho torneu a parlar i li exposes els teus sentiments tornarà a desitjar-lo. O almenys, aixó espero. Que tinguis sort!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
NahiaBcn
Entrades: 7
Membre des de: dv. set. 02, 2011 2:00 pm

Re: ES COSA DE DOS....

EntradaAutor: NahiaBcn » ds. set. 17, 2011 8:29 pm

Moltes gràcies Montse!!!

El meu peque també fa molt això de reclamar-me a mi, quan estem els tres no en vol saber res del seu pare, en canvi quan estàn els dos sols s'ho passen super be jugant plegats. Penso que també jo el tinc un pel consentit...

Gràcies per donar-me la teva opinió! i espero que tinguis raó i sigui només un "baixón" temporal. Aquesta nit en parlarem, espero que sense :lluita:: ... Esperaré el moment idoni, quan el petitó estigui zz:-) i a veure si ens entenem.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::