A les q vau tenir risc de part prematur en el primer embaraç
A les q vau tenir risc de part prematur en el primer embaraç
Hola!
Desde la setmana 32 vaig tenir risc de part prematur perque tenia contraccions, vaig estar fins al final fent descans absolut... Ara busquem un segon.. La gine em va dir q el tema contraccions eren cosa del meu cos, no del bebe, q no se sap perque es produeixen tant prematurament i q en un segon embaraç tant es podia tornar a repetir com no...
Alguna li ha passat? Com ha anat en el seguent embaraç?
Gracies noies...
Desde la setmana 32 vaig tenir risc de part prematur perque tenia contraccions, vaig estar fins al final fent descans absolut... Ara busquem un segon.. La gine em va dir q el tema contraccions eren cosa del meu cos, no del bebe, q no se sap perque es produeixen tant prematurament i q en un segon embaraç tant es podia tornar a repetir com no...
Alguna li ha passat? Com ha anat en el seguent embaraç?
Gracies noies...
Re: A les q vau tenir risc de part prematur en el primer embaraç
Jo en el primer vaig tenir risc de part prematur. En el segon no la cosa va anar be
Va b saber.ho... Gracies Minerva
A veure si a altres mamis els hi ha anat tambe be!
A veure si a altres mamis els hi ha anat tambe be!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Silka, jo em pregunto exactament el mateix! En el meu cas, les contraccions i amenaça de part prematur van començar a les 26 setmanes. També vaig fer repòs i em vaig medicar, fins a les 35, ja que la ginecòloga em va comentar que en ocasions, de tant voler-ho aturar, després s'estancava l'esponaneïtat d'un part. Vaig parir a les 38 setmanes clavades.
Però ara, amb el ritme que porto, la nena, el màster, la feina... la veritat és que no sé com ho faria si repetís la situació...
I també m'han dit el mateix... que cada embaràs és un món i que tant pot tornar a pasar com no... Esperem que no!!
Però ara, amb el ritme que porto, la nena, el màster, la feina... la veritat és que no sé com ho faria si repetís la situació...
I també m'han dit el mateix... que cada embaràs és un món i que tant pot tornar a pasar com no... Esperem que no!!Re: A les q vau tenir risc de part prematur en el primer embaraç
Si noia.. Tornar-ho a viure seria terrible.. I no podria fer repos amb una nena q ara te 16mesos..!!
Intento pensar q tindrem sort i no es repetira... Si mes no prima mes el fet q volem un altre fill..
Intento pensar q tindrem sort i no es repetira... Si mes no prima mes el fet q volem un altre fill..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 177 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |