Aquilea Fertil o Maca andina

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
atram31
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

Aquilea Fertil o Maca andina

EntradaAutor: atram31 » dc. set. 21, 2011 8:32 pm

Hola noies!!!

Tinc un dubte. El gine li ha manat al meu home que prengui Aquilea fertil pq te teratozoopermia, i li ha dit que s'ho prengui dos mesos. He preguntat i es molt cara i m'han dit que es el mateix que la maca andina i ara no se que fer.

Alguna de vosaltres sap que es millor?

Moltes gracies
petitona28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm

Re: Aquilea Fertil o Maca andina

EntradaAutor: petitona28 » dc. set. 21, 2011 8:47 pm

Hola atram31!!!
Al meu home també li han receptat, i si es cara, a la farmacia val un 70e mes o menys, pero per internet surt per uns 40, jo li vaig preguntar al metge si eren lo mateix i em va dir que s'assemblaben molt, pero que l'aquilea es molt més complerta, de fet tambe porta maca. Amb ell li han dit que ho provi 4 mesos, i si d'aqui 4 mesos no hem fet diana, s'ha de tornar a fer les probes...
Imatge
atram31
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

EntradaAutor: atram31 » dc. set. 21, 2011 9:14 pm

[quote="petitona28"]Hola atram31!!!
Hola petitona28!! gracies

Si que es cara si, a una farmacia 65 i a l'altra 62!! i a una que conec ma dit que tot es a base de maca k tambe hi ha la Aquilea vigor que porta mes o menys el mateix i mes barat.
A un herbolari m'han dit que es lo mateix que la maca andica que hi ha una k porta bastant % de maca.

No se que fer, pero tot sigui pel nostre :-())

A ell li ha dit 2 mesos, i tornar-se a fer proves, i ara s'ha de fer un analitica d'hormones i anar a l'uroleg, pobre esta acollonit ja!!!

a vere si ho aconseguim aviat!!!
Imatge
Imatge
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dj. nov. 17, 2011 9:13 am

Bon dia noies,

Nosaltres vam comprar l'Aquilea Fèrtil per internet i ens va costar uns 42€ (molt menys que a la farmàcia) i va arribar força ràpid i bé. La web on ho vaig comprar és:
http://www.hiperparafarmacia.com/1-home

De totes maneres, us he de dir que el moixernó s'ho ha estat prenent només durant unes setmanes, doncs té la panxa delicada i amb l'Aquilea li feia mal.
Vaig comprar també Maca Andina en una herbolistèria i també va intentar de prendre-la però també li feia mal la panxa. I de fet, jo també me la vaig prendre alguns dies i a mi també em feia mal, i això que no tinc problemes de panxa!

Així que no sé, de moment tenim tant la maca com l'Aquilea a l'armari i no ens ho estem prenent...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::