gust óxid a la boca i dolor de ronyons??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ishtar
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dj. set. 27, 2007 8:36 pm
Ubicació: Jönköping (Suecia)

gust óxid a la boca i dolor de ronyons??

EntradaAutor: ishtar » ds. oct. 15, 2011 8:03 pm

Hola maques, es la primera vegada que escric al fòrum, tot i que estic registrada des del 2007 :ok: . Us explico, el mes passat vaig deixar el parxe anticonceptiu i ens hem posat aquest mes, la meva ultima regla va ser el 4 d´octubre. Desde fa tres dies noto mal de ronyons i com si m´hagués de venir la regla i com mal sabor de boca. Avui tinc un sabor de boca com a óxid que no marxa. La veritat no se que pensar, crec que es aviat per notar símptomes no?? Us ha passat a vosaltres tant d´hora?? gràcies. Ara em passaré pel fòrum de mares a l´estranger, ja que fa 4 mesos que estic vivint a Suecia i tambè tinc molts dubtes alhora de tenir una criatura a un altre país.
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-()) -Ishtar :-()) -Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: gust óxid a la boca i dolor de ronyons??

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 15, 2011 8:35 pm

A veure si ho entenc... si el primer dia de la última regla és el 4 d'octube, això vol dir que estàs al 12è dia del cicle... :-:) :-:)

Deu ser la ovulació, dona!
ishtar

EntradaAutor: ishtar » ds. oct. 15, 2011 8:41 pm

Gràcies Neuetes, jo també ho penso, pero mai m´havia passat tres dies amb dolors ovulant i aquest mal sabor de boca. De totes maneres seguim fent els deures ..::·· jejejeje . petons
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-()) -Ishtar :-()) -Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » ds. oct. 15, 2011 10:41 pm

Es clar que el teu cos ha canviat.. No dius que t'acabes de treure els anticonceptius?? Doncs ara potser notes coses diferents... Pero a dia 12 del cicle lo unic que pot ser es ovulacio!!!
Deu ni do 4 anys sense escriure res no?? Es una curiositat pero t'ha deixat escriure sense problemes?? No se pensava que potser caducava o algo aixi! Jo estic desd el 2008... Pero molt activa, ja amb un peque i amb ganes del segon!!
Molta sort amb la bysqueda!!
ishtar

EntradaAutor: ishtar » ds. oct. 15, 2011 11:12 pm

Hola Yuyu, gràcies per contestar. Ara amb els vostres comentaris veig que deu ser l`ovulació, però només em estar tres mesos amb el parxe anticonceptiu i com que tinc una amiga que al segon dia de marxar la regla es va quedar embarassada ?-) ...
Si fa molt de temps que estic registrada, abans estava amb un altre parella i tot i que ell no volia fills jo ja m´ho plantejava i buscava informació. Per sort el destí ha fet que trobés al que es ara la meva parella i tots dos volem tenir fills, i per tant estic il.lusionada i animada a escriure al fòrum. Moltes felicitats pel teu fill i espero que aviat tingui un germanet/a :ok:
Petons

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 186 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::