Recomanacions de ginecòlegs!
Recomanacions de ginecòlegs!
Hola maques! em dic Imma, alguna em podria recomanar algun ginecòleg de Girona, que sigui genial i amb el que hagueu estat super a gust!
Moltes gràcies per tot! xx;-.)
Moltes gràcies per tot! xx;-.)
-
VisitantVi
HOLA IMMA!!
JO TB SOC DE GIRONA. ENCARA NO SE A QUIN GINE ANIRE. JO SEMPRE HAVIA ANAT AMB EN CROS I L'ALTRE DIA VAIG TRUCAR PER DEMANAR HORA PER LA PRIMERA VISITA I EM VA DIR QUE NO PORTA EMBARASSOS NOMES PRIMERES VISITES. AIXI QUE N'HAURE DE BUSCAR UN ALTRE. SOC DE MEDIFIATC, AIXI QUE EN TRIARE UN DE LA LLISTA: DE LA MEVA LLISTA AQUI AL FORUM CREC QUE HE SENTIT A PARLAR BE DEN MELENDEZ I DEN SERRAT. ELS ALTRES NOMS NO EM SONEN DE RES
ENCARA NO HI HAS ANAT?
JO TB SOC DE GIRONA. ENCARA NO SE A QUIN GINE ANIRE. JO SEMPRE HAVIA ANAT AMB EN CROS I L'ALTRE DIA VAIG TRUCAR PER DEMANAR HORA PER LA PRIMERA VISITA I EM VA DIR QUE NO PORTA EMBARASSOS NOMES PRIMERES VISITES. AIXI QUE N'HAURE DE BUSCAR UN ALTRE. SOC DE MEDIFIATC, AIXI QUE EN TRIARE UN DE LA LLISTA: DE LA MEVA LLISTA AQUI AL FORUM CREC QUE HE SENTIT A PARLAR BE DEN MELENDEZ I DEN SERRAT. ELS ALTRES NOMS NO EM SONEN DE RES
ENCARA NO HI HAS ANAT?
ginecòlegs
Hola Julieta, com estas maca? no conec a cap dels dos, havia anat amb un tal Santi Bosch de Salt, que no estava malament, però no sé pensava que per aquí en trobaria algun altre, més que res per informar-me. Vaig trucar l'altre dia, però per hores de visita només es de dilluns a dimecres i era dijous!
llei de murphy ja saps.
Encara no sé si estic embarassada o no, és el 1r intent, però volia fer una visita per a veure que em recomanava (ja saps vitamines i tot això)!
Si m'assabento d'algun ja t'hi diré ok?
Adeú maca
PD: m'encanta el nom de julieta!
llei de murphy ja saps.
Encara no sé si estic embarassada o no, és el 1r intent, però volia fer una visita per a veure que em recomanava (ja saps vitamines i tot això)!
Si m'assabento d'algun ja t'hi diré ok?
Adeú maca
PD: m'encanta el nom de julieta!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
huola wapa!!!!!!!!
doncs en principi jo recepten a tothom pk amb la dieta, com que avui en dia kuasi bé tothom menja prou malament, doncs se suposa que no adkireixes lprou àcid fòlic per la dieta..
mira, la meua amiga infermera que ja té un nen de 4 anyets, no sen va prendre pk deia que ella ja menjava de tot, i re, un nen super sa!
jo vaig començar a prendre-me'l kuan vaig començar a buscar, però,,,,...vaig tardar 2 anys i mig i clar, és evident que mel vaig prendre els tres primers mesos del primer any de buscar i prou!!!!!!!!!!!!!
i de moment ens han dit que el lluc està molt sa!
això sí, menjo molta verdura!!!!!!!!!de fulla verda, que en porta molt!!!!!!!!!
doncs en principi jo recepten a tothom pk amb la dieta, com que avui en dia kuasi bé tothom menja prou malament, doncs se suposa que no adkireixes lprou àcid fòlic per la dieta..
mira, la meua amiga infermera que ja té un nen de 4 anyets, no sen va prendre pk deia que ella ja menjava de tot, i re, un nen super sa!
jo vaig començar a prendre-me'l kuan vaig començar a buscar, però,,,,...vaig tardar 2 anys i mig i clar, és evident que mel vaig prendre els tres primers mesos del primer any de buscar i prou!!!!!!!!!!!!!
i de moment ens han dit que el lluc està molt sa!
això sí, menjo molta verdura!!!!!!!!!de fulla verda, que en porta molt!!!!!!!!!
-
VisitantVi
JO M'HI VAIG QUEDAR EL PRIMER MES QUE ENS HI POSAVEM. I HA SIGUT ARA QUE HE COMENÇAT A LLEGIR COSES. VAIG MIRAR QUINS ALIMENTS PORTAVEN ACID FOLIC I INTENTO MENJAR UNA DIETA QUE EN PORTI (DE FET SEMPRE HE MENJAT BASTANT BE): BROQUIL, ENCIAM, LLEGUMS, ALVOCATS... EN GENERAL VERDURA, FRUITA I LLEGUMS.
TB INTENTO MENJAR KEFIR I SUC DE TARONJA O MANDARINES PQ EL CALCI S'ASSIMILI BE.
TB INTENTO MENJAR KEFIR I SUC DE TARONJA O MANDARINES PQ EL CALCI S'ASSIMILI BE.
jo vaig començar a prendre vitamines i àcid fòlic quan ja estava embarassada...
em penso que ara hi ha la moda de sobrevitaminar a les embarassades... si tu portes una bona dieta, m'imagino que no és imprescindible...
Imma, jo també sóc de Girona i em porta el Dr. Querol, és un noi jove molt agradable... visita a la consulta del Dr. Melendez al carrer Juli Garreta, però només els dimecres... sé que alguns dilluns també visita a SM serveis mèdics...
la veritat és que estic molt contenta...
hi ha un altre post a estic embarassada que hi ha una llista de ginecòlegs de girona... ja miraré si la trobo, ok??
em penso que ara hi ha la moda de sobrevitaminar a les embarassades... si tu portes una bona dieta, m'imagino que no és imprescindible...
Imma, jo també sóc de Girona i em porta el Dr. Querol, és un noi jove molt agradable... visita a la consulta del Dr. Melendez al carrer Juli Garreta, però només els dimecres... sé que alguns dilluns també visita a SM serveis mèdics...
la veritat és que estic molt contenta...
hi ha un altre post a estic embarassada que hi ha una llista de ginecòlegs de girona... ja miraré si la trobo, ok??
Ja ho he trobat,
l'Abril deia:
Hola, jo treballo a l'Hospital Santa Caterina i conec uns quants giencòlegs i molts tenen consulta privada. (...) Et dic algun que a mi m'agrada, que no vol dir que tu pensis el mateix.
Joan melendez
Santi bosch
Estela (és el cognom)
Dra. prat
Isabel Vila
Dr. Ramos (aquest sé que té consulta a Banyoles)
Dra. Negrier
Dra. Alegre
l'Abril deia:
Hola, jo treballo a l'Hospital Santa Caterina i conec uns quants giencòlegs i molts tenen consulta privada. (...) Et dic algun que a mi m'agrada, que no vol dir que tu pensis el mateix.
Joan melendez
Santi bosch
Estela (és el cognom)
Dra. prat
Isabel Vila
Dr. Ramos (aquest sé que té consulta a Banyoles)
Dra. Negrier
Dra. Alegre
Gràcies per tot!
Moltes gràcies maques! crec que probaré amb algun d'aquests!
Bones Festes i un petonet xx;-.)
Bones Festes i un petonet xx;-.)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 298 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |